רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

אם הרשקופ לא יבחר חב"ד תמחק בביתר

לכבוד הרב שאולזון שליט"א
 
שלום וברכה!
 
כעת נודע לי שהמטרה שרובינשטיין ראש העיר מנהל מלחמה בתוך חב"ד לא לבחור בהרשקופ רק בקרישבסקי בגלל שהוא אומר מפורש שאם הרשקופ נבחר ברסלב קרלין ובויאן יצטרכו להפחית מהנתחים התקציביים לטובת חב"ד. רובינשטיין אמר להם מפורש אם הרשקופ נבחר אתם בצרות ונצטרך לתת לחב"ד הרבה מאד בגלל גודלם היחסי מול שאר הקהילות. ולכן כעת יש מאבק קשה מאד שהרשקופ לא ייבחר והבוחשים בקדירה זה קרלין בויאן וראש העיר. המטרה שלהם ליצור בחב"ד הפרד ומשול.
 
אם אתה חסיד חב"ד שפוי שאכפת לך מילדיך ואתה עומד על זכויותך ביום חמישי אתה מגיע לשים יקי הרשקופ ומראה לראש העיר את הדלת החוצה. לא ניתן שגורמים מבחוץ יתערבו לקהילת חב"ד כדי לדפוק אותנו. ביום חמישי בחורים ביקי ויוצאים לדרך חדשה. משהו בחב"ד מתחיל.
 
הם מ-פ-ח-ד-י-ם מיקי הרשקופ
 
דידן נצח!

3 תגובות:

  1. לזה חיכיתי אף פעם לא האמנתי כחבדניק שעושה בחים משהוא עם קבלות וחוטף מכות .אבל יודע להחזיר.
    בעצם מניסיוני הרב אני שואל את עצמי מה הרשקופ צריך את כל זה כתושב ביתר אני יודע שאתה אומר יעקי.זה אומר דבר טוב. וזה דבר רגיל שאנשים רעים מלכלכים,
    ע"ז נאמר אם אינך סובל את החום אל תיכנס למטבח, הרי מכל הבלה בלה עוד לא שמעתי ממי הוא גנב ולמי הוא עקץ ואם היה לו עסק עם המדינה .נו, על ראש הגנב בוער הכובע .ומענין אם המעומדים האחרים שאני מכבד את זכותם לרוץ איזה מעשים וניסיון בחים יש להם.
    וכפי שאני יודע רובנשטין בעצמו מכבד את יעקי ומכיר בכוחו והוא מבין שאיתו יהיה חבר חבר אבל ביזנס זה ביזנס.
    אבל כך זה בחב"ד אין מנהיג וכל אחד נהיה מאן דאמר ועולם גולם עומדים כמו כבשים אבל שתקומו ליום חדש ואם ח"ו לא תעשו את הבחירה הנכונה יהיה לכם את מי להאשים כמובן את יעקי,
    יפה כתב הכותב אנחנו מתחילם ויצאים לדך חדשה ונתקדם כל פעם בצד הבא,
    ופה אני כותב לאלה שחושבים שירוצו ויעשו לביתם . יש לי חדשות .אפילו עצם לא תקבלו כי להלחם צריך לדעת,,
    ואני קורא לכל חסידי חבד מספיק להוריד את הראש.
    הצביעו יעקי הרשקופ.איו פה שאלה מי נגד מי.

    השבמחק
  2. יפה אמרתה
    הם מפחדים אנחנו בוחרים ביעקי הרשקופ.

    השבמחק
  3. עד היום התייחסו לחב"ד כשוליים , לא מבינים שחב"ד זה מספר גדול של משפחות , אומנם מפוזרות בכל העיר אבל עם 6 בתי כנסת ומוסדות מכובדים
    הגיע הזמן להתייחס אל חב"ד בביתר בכבוד

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.