רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

מזרחניק שהפך לחב"דניק ועתה עבר לליטאים

מאת חבדניק

לפני מספר שנים התקרב לחב"ד אברך מזרוחניק בשם משה שילת, עם תחילת התקרבותו קירבו ראש ישיבת חב"ד בנתניה הרב אורנשטיין, ואף העניק לו משרה חלקית על מנת לעזור בקירובו לחב"ד, עם השנים ניסה משה שילת להשתלט על המוסדות בנתניה והרב אורנשטיין בעצת הרב מנחם וולפא יו"ר המוסדות ורב הקהילה החליטו להרחיקו מהפעילות במוסדות.

משה שילת שבמהלך הפעילות שלו במוסדות חב"ד בנתניה התחבר עם הגביר מירשלווילי העמיק את הקשר עימו עד שנהפך לגזבר הכספים שלו התחיל להדיר את רגלי מוסדות חב"ד, עד כדי כך שאף ניסה להצר את צעדי הרב אורנשטיין והרב וולפא כך שכמעט כל המוסדות התמוטטו.

כעת מסתבר משה שילת המזרחיסט החליט להפוך לליטאי והכספים שבעבר הופנו לפעילות חב"ד מופנים לישיבות ליטאיות.

בימים הקרובים תקיים פגישה של רבנים ומנהלי מוסדות אצל הנגיד מירלשווילי שם יסברו את אוזניו במעללי שילת ויבקשו ממנו להחליף גזבר נאמן.

בימים הקרובים נפרט את כל מעלליו במוסדות נוספים

20 תגובות:

  1. שאולזון, אתה פשוט עושה צחוק מעצמך עם כתבות הזויות כאלו שאין להן שום אחיזה במציאות. עושים ממך קרקס, שולחים לך שטויות ודברים חסרי שחר ואתה מפרסם.

    השבמחק
  2. מתוך היכרותי את הרב שילת קצת עובדות ולא רחשי לב וצרות עין:
    א)הרב שילת לא התקרב לחבד בעזרתו של הרב אורונשטיין.כי באותה תקופה כבר הי אברך חבדי נשוי מן המנין לאחר שנים שלמד בישיבות חבד ק.גת ו770.
    ב)הרב שילת התבקש לשמש כמשפיע בישיבת חבד נתניה ע"י הרב אורנשטיין.ועובדת היות של הרב שילת משפיע מהקו האנטי משיחי היתה לצנינים בעיני גורמים משיחיים בנתניה ומהורי כמה תלמידים שפעלו לפטרו והצליחו.
    ג)הרב שילת מעולם לא התערב בנעשה במוסדות חבד נתניה.
    ד)הקשר של הרב שילת עם מר מירילשוילי לא היה קשור מעולם לתקופת היתו בנתניה אלא החלה בשנתיים האחרונות לאחר שמר מירילשוילי הבין שלצידו עומד אברך רציני ואמין ובורח מהכבוד.
    ה)הרב שילת מאז הכיר את חבד בצעירותו פעל ופועל להביא את החסידות והרבי לקהל נרחב בציבור הדתי והחרדי והמפורסמות אינם צריכות ראיה.
    ו)הרב שילת במסגרת עבודתו עם מר מירילשוילי עזר לחבד הארצית והעולמית בצורה חסרת תקדים בשנתיים האחרונות .כמו כן עזר אישית לשלוחים שנקלעו לצרות.רק שזה לא מפורסם כי זוהי דרכו לפעול ללא הטבעת שמו בכל דבר.
    ז)אנשים צרי עין שלא עומדים בקריקטוריונים או שלא קיבלו מספיק כסף לדעתם,הם אלה שמנסים להכפישו ואותם אלה ידועים...
    ח)במסגרת עבודתו עם הגביר תורמים גם למקורות לא חבדיים ואין זה חדש במחוזותינו ראו מקרה גוטניק.
    בקיצור כל המוסדות החבדים שקיבלו שותקים. ואלה שלא, צווחים ככרוכיא.טבעי ונורמלי הכל בשם הרבי ומשיח.צר לי שאתה חיים שאולזון נפלת ברשתם

    השבמחק
  3. משיחיסטים הזויים אין לכם מה לעשות חוץ מלעשות פאשקווילים על יהודים כשרים שמוסרים את נפשם על הפצת המעיינות דבר שרחוק ממכם כמזרח ממערב

    השבמחק
  4. חבל שעורך הבלוג העיתונאי החשוב ר' חיים שאולזון לא מסנן דיווחי הבל שנשלחים אליו.
    לשלוחים בנתניה בראשות השליח הראשי ורב הקהילה הרב וולפא שליט"א אין שום תלונה נגד הרה"ח עוסק בצורכי ציבור באמונה הרב משה שילת שליט"א שנפלאות פעולותיו גלויים וידועים לכל. וגם לנתניה כידוע הוא מסייע רבות גם בדברים שאף אחד לא ידוע ורק השלוחים יודעים.

    הפוך: השלוחים בנתניה גאים שמנתניה יצאו בשנים האחרונות עסקנים משפיעים ומנהלים חשובים: הרב משה שילת יו"ר תורת חב"ד לבני הישיבות המדובר כאן, הרב ברק כוכבי מנהל הת"ת בלוד, הרב זאב קפלן מנהל הת"ת בקריית מלאכי, המשפיע הנודע הרב מיכאל טייב, מזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג ועוד.

    השבמחק
  5. נו נו, בזיון לכותב ועלבון לקורא.
    איזה שטויות מגוחכות.

    השבמחק
  6. הרב שאולזון, חבל שאתה לא בודק שניה לפני שאתה מפרסם. הרב משה שילת עזב את עבודתו כמשפיע בנתניה שנים כשהגביר מירלאשוילי היה בן 22...

    שילת הוא יהודי שמסר את נפשו פשוטו כמשמעו להפיץ את תורת החסידות לקהלים עצומים. הוא עבד ימים ולילות לאסוף פרוטה לפרוטה כשלו עצמו הייתה משכורת הכי דלה וב"ה הצליח ומצליח בזה באופן הכי מוצלח שאין שני לו.

    עזר הקב"ה והפגיש אותו עם בעל צדקה אמיתי וזכה להתקיים בו מאמר רז"ל כל המקיים את התורה מעוני סופו לקיימה מעושר וכיום עיתותיו בידו להשקיע את כל זמנו לפעילות.



    השבמחק
  7. היו רוצים שיהיה להם פגישה עם יצחק .... חבורת הזויים אנרכיסטים משיחיסטים שאין להם מה לעשות בחיים חוץ מלהרוס כל חלקה טובה.

    השבמחק
  8. עד כמה שידוע לי, הביקורת כלפי שילת איננה מגיעה מהכיוון המשיחי כלל ועיקר.

    הבעיה איתו שהוא מרגיש "אויבער חוכם" תמיד, וכל מה שכולם חושבים הוא תמיד יעשה אחרת ולהיפך. כרגיל, כל האויבער חכמים הם בדרך כלל אונטער חכמים", וזו התוצאה.

    חבל על כל כך הרבה כסף שהיה יכול להזניק את פעילות חב"ד ומוסדותיה ובפועל מתבזבז על רעיונות שטותיים ודמיוניים.

    השבמחק
  9. ראש מעיינותך הפך לליטאי...
    לך תמכור לוקשים!
    הבן שמרד באביו הממלכתי למען חב"ד, וכיום בין העסקנים הבולטים ביותר בהפצת חסידות כפשוטו בלי שטיקלעך נהפך לליטאי.
    חיים אתה לוזר!

    השבמחק
    תשובות
    1. מה זה "בלי שטיקלעך"?

      מתי יבינו החבדניקים שהם לא יודעים יידיש ויפסיקו לעשות לעצמם בושות?

      מחק
    2. כאילו שהחרדים האחרים יודעים אידיש (אגב, בעברית אומרים אידית).. תמצא לי צ'למר אחד שיבין את בשביס-זינגר במקור ואז נדבר!

      מחק
  10. למה משה שילת עף מנתניה?

    בהמשך לכתבה החשובה שהבאת על נסיונות ההשתלטות בנתניה של משה שילת (וחבל שהושמט שמו של הרב טייכטל שעמד בפרץ ודאג לסלקו מנתניה) לא נכתב מה היה הקש ששבר את גב הגמל.

    אם כל הכבוד לבעיות הכספיות שהוזכרו זה לא הסיפור למה שילת הועף מנתניה
    משה שילת ידוע כחובב הטיפה המרה ובהתוועדויות בישיבה הקטנה היה משתכר למרות התקנה של הרבי שגזר שאסור לשתות מעל רביעית.
    באחת השתוללויותיו איבד כל רסן והתחיל לומר דברים שאין האתר יכול לסבול.
    לאחר שמספר בחורים ניסו להרגיעו החל להכות נמרצות את הבחורים הצעירים, מי שקיבל מכות במיוחד היה הבחור מ.ס.ל שקיבל בעיטות חלקם במקומות רגישים.

    לאחר ההשתולללות והאלימות הוחלט שהוגדשה הסיאה ומקומו לא יכירנו בין אנשים מתורבתים.

    ואין כל קשר בין זה שהוא החליט להדיר מוסדות חב"ד מתרומות לבין סילוקו מנתניה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מבלבל בשכל ברמות!!

      מחק
  11. עזבו שמועות וויכוחים, בואו נדבר עובדות:

    כבר 3 שנים ששילת מסתובב עם סיפורים על עשרות מיליוני דולרים שיש בכיסו עם תוכניות "לעשות מהפכות" בארץ.

    איפה המהפכה? מישהו ראה אותה? בואו נראה יהודי אחד שהתקרב לחב"ד, מוסד אחד של חב"ד שקיבל התפתחות משמעותית? המהפכה היחידה היא בכמה ישיבות ליטאיות ומפדליות שסוף סוף יש להן שוב כסף לשלם את משכורות העתק של ראשי הישיבות.

    השבמחק
    תשובות
    1. חתיכת משיחיסט צר מוחין. ברור שכשאתה יושב בקונכייה שלך ב"פינת החי" אתה לא רואה שום מהפכה. איך תראה כשעיניך עצומות בכל מיני שטויות וסיסמאות ריקות מתוכן אמיתי?

      מחק
  12. הוא הבן של יהודית שילת??

    אוי ואבוי לחבדניקים אם גם להם יהיה מוטציה של יהודית שילת, שמחזיקה אצל המזרחיסטים ב... את רוב רבניהם ועסקניהם. כשרון נדיר של תככנות בלתי נגמרת. כשהקלאפטע הזאת מחליטה להלחם במשהו או במישהו...

    הולך להיות אצלכם מעניין...

    השבמחק
  13. שאולזון, תבדוק קצת את מה ששולחים לך אם יש קשר בין זה למציאות!

    כל בלבול שכל שכותבים אתה מכניס בלי לבדוק אפילו שניה אחת, אז מה הבלוג שלך בדיוק שווה...

    השבמחק
  14. המשיחיסטים ידועים בשיטה של ״ מכה רעהו בסתר״ ר׳ משה העם איתך אל תירא ואל תחת המשך בפעולותיך בלי למצמץ

    בברכה
    שליח שקיבל עזרה

    השבמחק
  15. מעניין מי הדיר מאות רבות של תלמידי התמימים מהחלוקה של הכובעים והחליפות השנה ופגע בכיסם של אלפי הורים
    כעת מתארגנת קבוצת עסקנים ורבנים להיפגש עם התורם ולדבר איתו להחליף גיזבר :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. גודש השטויות המופיע כאן הוא ביטוי ןטפשות, או לרשעות. תבחרו מה מתאים לכם. הרב משה שילת הוא חסיד חב"ד מאז היותו בן 12. הוא לא מרד באביו הגאון הרב יצחק שילת. מהידוע לי ההורים שלו קיבלו את משיכתו לחסידות חב"ד באהבה, כי גם אביו הרב שילת הוא משושלת גדולי החסידות.
      סיפורי נתניה כסיפורי אליבבה והשודדים ...מה עוד אפשר להמציא? טיפה מרה? מכות? תגידו, אתם חסידים של הרבי מלובביץ' ? זה מה שלמדתם ממנו? להשתגע ולדבר לשון הרע כשאתם לא מקבלים כסף? מישהו חייב לכם משהו?
      ולרב משה - חזק ואמץ ואל תיחת. יהי ה' בעזך לשנה טובה ומולחת לך, לבני בתך, ולכל עם ישראל. אתה חסיד אמיתי, אוהב ישראל אוהב תורה.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.