רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 באוגוסט 2013

״והיית משוגע ממראה עינך - על אלא אני בוכיה עיני עיני יורדה מים״

שמועה שמענו זה ימים ותרגז בטננו לקול צללו שפתינו, כי התאספו יחד בשבת קודש פרשת שופטים בבית הכנסת בעירנו עיר הקודש נתיבות  אנשים אשר בשם עסקנים ודרשנים יכנו, מהם נודעים בשער בת רבים לרועים תועים ומתעים, מהם לחסרי משען ומשענה, מהם למדיחים
מדרך התורה והמוסר בחלקת לשונם שמו מועמד סטייל בנט שהוא חצי חילוני שמו גל פלד (לשעבר חדד) הוא לא התקבל על קבוצה של יראי שמים ששיכים לבית היהודי ולכן נוצר הפילוג. במפלגת הבית היהודי בעיר נתיבות והנ״ל קיבלו מראש העיר יחיאל זהר במהלך הקדנציה האחרונה בית ספר בית כנסת אולפנא מגרשים וכו..והיום הם הולכים נגדו . ואמש בשבת בבוקר דיברו גל פלד ומשפחת נגר כמה אחים בזילזול משווע ונגד מרן פוסק הדור והדרו מרן רבינו עובדיה יוסף שליטא ונגד שלוחו הרב יורם אברג׳ל שליטא  במילים קשים שאיננו יכולים לעלות על הכתב  ואם לשמע אוזן כבר נמס לבנו, אין לא תדמע עיננו ותסמרנה שערות ראשנו הגמ' (בשבת קיט:): "אמר רב יהודה אמר רב: כל המבזה תלמידי חכמים אין לו רפואה למכתו". ר' אברום שפירא זצ"ל שהיה מרבני הציונות הדתית לימדנו את הגמ' הזאת, ושאל למה אין רפואה למכתו? ותירץ ע"פ הגמרא בקידושין (ל:), האומרת "בני בראתי יצר הרע ובראתי לו תורה תבלין." "משל למי שהכה את בנו מכה גדולה והניח לו רטייה על מכתו." התורה היא הרטייה, היא הרפואה לכל מכה. מי שמבזה תלמיד חכם – התורה לא נותנת לו רפואה, אין לו את ההגנה שיש לכל יהודי ויהודי כי הוא איבד את הזכות להגנה הזאת.
יתרה מזאת, המחאה לכבודה של תורה היא הליכה בדרכיו של הקב"ה. נאמר בזוהר (שמות סד.) שהקב"ה מוחל על כבודו ולא מוחל על כבודם של תלמידי חכמים. לומדים את זה מהנביא עידו כשבא אל ירבעם בן נבט שעה שהיה מקריב קרבן לעבודה זרה והקב"ה לא עשה דבר כדי למחות בירבעם על כך. אולם כשביקש לשלוח ידו בנביא – מיד "וַתִּיבַשׁ יָדוֹ" (מלכים א יג, ד)! אומר מכאן הזוהר שהקב"ה לא מוותר על כבודם של תלמידי חכמים – אפילו יותר מאשר על כבודו! עבודה זרה היא פגיעה בכבודו אבל פגיעה בתלמידי חכמים היא יותר חמורה ואנו קוראים לאנשי הקודש החרדים לדבר השם "סורו נא מעל אהלי האנשים הרשעים האלה"
ולא חרבה ירושלים אלא על שביזו בה תלמידי חכמים"
כל מי שעיניו בראשו וחס על נפשו, ירחיק נפשו מהאיש גל פלד (חדד) וממשפחת נגר בעיר הקודש נתיבות המתכסים בעורות כבשים תמימים, בעודם שופכי דם צדיקים בראש כל חוצות בדברי בלע וחנופה אל מול קהל ישראל!!!
דברי שטנה והסתה אלה אינם ראויים כלל לתגובה, בבחינת "אל תען כסיל כאוולתו". אך מכיוון שמדובר בבזיון קדשי שמים, אנו מחויבים עפ"י התורה הקדושה למחות בכל תוקף על חילול שם שמים ובזיון תלמידי חכמים מרן פוסק הדור והדורו רבנו עובדיה יוסף שליטא ושלוחו בעיר נתיבות מזכה הרבים מעוז ומיגדול הרב יורם אברג׳ל שליטא וכן להרחיק כל ירא ה' מליפול בפח יוקשים זה, אשר כל הנופל בו –
"אין תרופה למכתו".
החותמים בדמע בצער ובכאב רב. בני התורה פה עירנו נתיבות.בברכת ובערת הרע מקרבך״
ובברכת והיה מחניך קדוש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.