רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

בקצרה - מפה ומשם

כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף סיגעט שליט"א ביקר אמש אצל כ"ק האדמו"ר מאמשינוב שליט"א

צבי מאיר זילברברג פיטר את הנהג שלו ,לפקוביץ  כי יש לו איפון

ישיבת אור החיים: במהלך אמירת הסליחות הידועה בראשות הרב אלבז ברחבה מתחת לישיבה התנשקו והתחבקו להם להנאתם בחור ובחורה,  הדבר הקפיץ את הסדרנים במקום מה שגרם לכך שאחד מהם זרק לעברם גדר ביטחון, הבחור שהתנשק קרא בזריזות לחבריו והחלה תיגרה במקום עד להגעת המשטרה שהפרידה בין הצדדים, 
נהגו של הרב טען במקום שהסדרנים מחזיקים גז מדמיע בהוראת הרב לכאלו מקרים עקב דברים שהיו בעבר.

המודיע; לופוליאנסקי לא שולל התמודדות שניה לראשות עיריית ירושלים. לופוליאנסקי להמודיע: "שום דבר עדיין לא סגור".

אייכלר: הילדים לא יכולים למחול על הקצבאות. ליפמן צועק שזו חוצפה. אייכלר ואורבך מאשימים אחד את השני בחוסר אמונה באלוקי ישראל.

קו החשיפות; לכינוס מועצגה"ת של אגו"י בבית וועד הפועל הגיעו כעת האדמו"רים מגור, ויז'ניץ, צאנז, ביאלה, בויאן, מודז'יץ, סדיגורא, והח"כים ליצמן, פרוש, אייכלר ומוזס

יו"ר סיעת שלומי אמונים ח"כ מאיר פרוש סייר בערים בית שמש ואשדוד בהם מתקיימים פריימריז בקהילות, לבחירת הנציגים לרשימה המקומית, לקראת הבחירות לרשויות המקומיות.

הבחירות של סיעת שלומי אמונים באשדוד; במקום הראשון - יהושוע טננהויז, במקום השני - משה גרינבוים, במקום השלישי - אברהם וייס, במקום הרביעי - מרדכי זורגר.

יו"ר סיעת שלומי אמונים ח"כ מאיר פרוש נכנס כעת לכ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א להתברך בברכת השנים.
האדמו"ר קיבל הערב קהל חסידיו בירושלים.
מיד לאחר אסיפת מועצת גדולי התורה, החל האדמו"ר לקבל קהל ברציפות עד עתה 1:40 בלילה

כ"ק מרן האדמו"ר מויזניץ הגיע לביקור במעונו של גיסו  כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א בירושלים

רחובות: הערב התקיים עצרת התעוררות ומספד לפטירת הרה"ח יוסף ויזל ז"ל שנהרג בתאונה קלטנית בחזרו משמחת בית הצדיקים, נשא דברים כ"ק האדמו"ר מדזיקוב שליט"א.

ר׳ דוד אבוחצירה עזב הבוקר את נהריה באומרו שמלחמה מתקרבת והודיע שלא יקבל קהל בשבועות הקרובים. הנושא בבדיקה

הפריימריז בבית שמש כמובן לא מבוטלים. יש רצון של כמה פלגים להגיע לסיכום ברור ללא בחירות אך זה לא יקרה. בכל מקרה אלו שעומדין מאחורי הספינים הם לא חסידי לעלוב בודאות.

ליצמן בנאום סוער בכנסת: "מי שהוריד את קצבאות הילדים הוא גנב ממני, הוא גנב, אני לא מוחל ולא אף יהודי חרדי - לא לבית היהודי, לא לראש המשלה ולא ללפיד. אין סליחה ואין כפרה.

שרקי בגל"צ; הרבנים הראשיים נגד הרפורמה של בנט בנישואין. מועצת הרבנות שהתכנסה היום לראשונה קוראת לכנסת לשקול מחדש את חוק צוהר

דוברות איחוד הצלה: בכביש המוביל מתקוע לאפרת נזרקו אבנים לעבר מספר כלי רכב, חובשים מיחידת האופנולנסים של 'איחוד הצלה' שחשו למקום מחשש שישנם נפגעים ספגו אף הם יידויי אבנים, למרבה הנס ללא נפגעים בנפש.
איזה בחור הגיע לר' חיים קנייבסקי ושאל "מה רע באייפון" ענה לו ר' חיים "זה מתחיל באייפון וזה נגמר ברדיו"

נוביק בידיעות; כסאו של ראש עיריית ביתר מאיר רובינשטיין, יציב. הפעם הראשונה בעיר, שרה"ע יכהן יותר מקדנציה אחת. הבחירות יהיו שקטות, פעילים מהעיר משובצים לעבודה בערים אחרות.
סוער באלעד! פיני גרוס סגר"ע אלעד בחשיפות: "לש"ס אין טאבו על ראשות העיר ולכן זכותנו להציג מועמד מטעמינו". תוקף את דרעי על הניסיון הכושל להציג את כהן כמועמד "צריך איש מתוך העיר ולא להכריח מועמד מבחוץ".
כיכר השבת; ברית דגל - פרוש - דתי לאומי באלעד חזקה לפחות כמו ברית בנט לפד ואין סיכוי לשבור אותה. התחושות ביהדות התורה שהסוס המנצח נמצא אצלם.
ווינט; ביום ראשון צפויים שרים וח"כים מהליכוד וישראל ביתנו להביע תמיכה במועמדות משה ליאון לראשות עיריית ירושלים.

שפירא במקום גוטרמן? קו החשיפות; תמיכת הגראי"ל בגוטרמן מתעכבת. סיכויים להרצת מנחם שפירא לתפקיד וגוטרמן לבני-ברק.
מפגש של יאיר לפיד עם עיתונאים, אנשי פרסום ועסקנים חרדים, שיועד להתקיים היום בירושלים, בוטל. הסיבה: דיוני הקבינט המדיני-ביטחוני על המתיחות עם סוריה.

לפיד בועידת כלכליסט: "בשנה הבאה כל חרדי בן 17 יקבל צו גיוס, תוך שלוש שנים 70% מהצעירים החרדים יתגייסו, קיצצנו מאות מיליונים מתקציבי הישיבות והעברנו אותם למערכת החינוך".
לפיד: "עשרות אלפי חרדים ייצאו עכשיו לשוק העבודה. וחוק נהרי בוטל, ובתי ספר שלא מלמדים לימודי ליב"ה לא יקבלו השנה תקציבים וקצבאות הילדים קוצצו בשבוע שעבר".
נערכים לתקיפת סוריה: צה"ל פרס היום סוללת טילי פטריוט במרכז הארץ ובאזור חיפה.

דרמה בבית שמש: מסתמן שאין פריימריז הערב, טירר הוריד את מועמדתו, ויינר יוריד אחה"צ, הצדדים ישבו אחה"צ ויוחלט על הרשימה, כנראה גולדברג יהיה מקום ראשון.

לדעת: דוד וינר, סגן ראש עיריית בית שמש מטעם שלומי אמונים, פרש מהמירוץ.

החשיפות; לאחר שדוד ויינר פרש מהמירוץ וקיבל תפקיד אחר, נציג לעלוב שמעון גולדברג זכה במקום הראשון כנציג שלומי אמונים בבית שמש.
הבחירות של סיעת שלומי אמונים באשדוד; במקום הראשון - יהושוע טננהויז, במקום השני - משה גרינבוים, במקום השלישי - אברהם וייס, במקום הרביעי - מרדכי זורגר.

ח"כ מאיר פרוש: "היום קיימה שלומי אמונים פריימריז בבית שמש ובאשדוד, ראשי הקהילות והציבור נרתמו לבחור, דבר שהוא מבורך. אני מודיע היום, כאשר ארצה להיבחר שוב לכנסת, אעמיד את עצמי לבחירה בפריימריז".

סערה כעת במודיעין עילית. רבני העיר התכנסו באולמי נאות השמחה בראשות רב העיר הגר״מ קסלר, לדיון נגד פגעי הטכנולוגיה ובעיית הסמינרים בעיר. הרבנים מחו בשני מנהלי סמינרים שמצפצפים על דרישת גדולי ישראל שאף חתמו בקריאה להכניס מיידית את הבנות שסורבו מסיבות פסולות למוסדות אלו. הוחלט כי מעתה רישום הבנות לסמינרים יערך מעתה דרך העיריה וכן להקמת סמינרים איזורים כהמשך לבתי הספר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.