רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 13 באוגוסט 2013

יהושע פולק חומד את מקומו של יוסי דייטש

מאת ירושלמי

ממלא מקום ראש עיריית ירושלים ונציג שלומי אמונים בעיריית ירושלים הרב יוסף דייטש זומן בימים האחרונים לשיחה אצל יו״ר אגו״י בירושלים ח״כ הרב מאיר פרוש שהוא פטרונו הפוליטי. השיחה התקיימה במשרדי אגודת ישראל ברחוב פרס בירושלים כשהרקע הוא מיקומו ומעמדו של דייטש בקדנציה הבאה.
מסתבר כי גורמים בשלומי אמונים ביניהם נציג בכיר ששימש בעבר בתפקיד בכיר מאד בעיריית ירושלים מערערים על מעמדו של דייטש וטוענים כי לאור העובדה שאגודת ישראל אמורה לקבל את תיק התכנון והבניה בקדנציה הבאה אזי יש להשיבו למי ששימש בתפקיד ואיש עתיר הניסיון שהוכיח את יכולותיו בתפקיד לכלל המגזרים בירושלים הלו הוא הרב יהושע פולק.
זאת ועוד בנוסף לגורמים המקורבים למשפחת פרוש המבקשים להוביל מהלך שבו בנו הגדול של ח״כ מאיר פרוש הלו הוא הרב ישראל פרוש מאלעד יעבור להתגורר בירושלים ויזכה לכתר התפקיד הראשון. גורמים בשלומי אמונים בשיחה יודעים לספר כי במהלך השיחה הציג דייטש סקר מיוחד שהושקע בו עשרות אלפי ש״ח ובו נקבע כי דייטש הנציג הפופולרי בסיעת אגודת ישראל בעירייה בכל הבחינות והמובנים הסקר נערך גם בקרב בוחרי יהדות התורה וגם בקרב כלל הציבור. לאחר שלוש שעות של שיחה קשה סיכמו השניים להיפגש שוב בימים הקרובים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.