רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 באוגוסט 2013

היועץ המשפטי מייסר את צבי ביאליסטוצקי על דבריו ומעשיו



היועץ המשפטי תוקף את חסידי גור בערד ואת צבי ביאלוסטוצקי המייצג אותם

מה שמדהים, זה החילול ה' שיש כאן שהיועץ המשפטי של ערד צריך להוכיח את חסידי גור ולצטט להם מהמקורות כמה התנהגותם אינה הולמת

6 תגובות:

  1. אין כאן חילול ה', יש כאן דברים אמיתיים שנכתבו על לשונו הרעה של צבי ביאלוסטוצקי, ודברי תוכחה עליהם. מי שאומר דברי לשון הרע, צריך לעמוד לדין בבית המשפט באומץ ולהסביר אותם לשופט,ולקבל עליהם את העונש המתאים.כפי שהבנתי ממכתבו של עו"ד חיים שימן, היועץ המשפטי של עיריית ערד, עוד לא הגיעו לשלב התביעה על לשון הרע, אלא בקשה למכתב מצבי ביאלוסטוצקי לחזור בו מכל דברי הבלע, וזה כנראה שלב לפני תביעת לשון הרע בבית המשפט.

    השבמחק
  2. צריך לדייק: היועץ המשפטי לעיריית ערד לא תוקף את חסידי - גור הוא משיב לביאליסטוצקי על לשון הרע שלו, על ההכפשות ואיומים שלו על הוצאת- דיבה מצידו.

    על איזה חילול שם אתם מדברים? האם התנ"ך, המקורות, דברי-חכמים ועוד , הם נכס שלכם בלבד? האם כל אלה רשומים על שמכם או על שם חסידי-גור בטאבו? הרק לחרדים זכות- הציטוט מהכתובים האלה?

    השבמחק
  3. צריך לדייק: היועץ המשפטי לעיריית-ערד לא תוקף את חסידי-גור. הוא משיב לביאליסטוצקי על לשון-הרע שלו, על ההכפשות והאיומים שלו ועל הוצאת- דיבה מצידו.

    ולעניין נוסף: על איזה חילול-שם מדובר? האם התנ"ך
    , המקורות האחרים, דברי-חכמים ועוד, הם נכס של חרדים או דתיים בלבד? האם כל אלה רשומים על שם חסידי-גור ב"טאבו"? הרק לחרדים זכות הציטוט מן הכתובים?

    השבמחק
  4. ישאל עצמו הקורא הנבון-מי פה מתנהל מסורתית בדרך נלוזה?? וזה לא היועץ רחמנא ליצלן.בק"ק ערד חיו עד השנתיים האחרונות בשלום גם עם תושבי העיר מגור . אז מה קרה?? שוב ישאל עצמו הקורא הנבון ואם חפצה נפשו ישאל את אנשי גור הותיקים בערד. כי הרי הם ראשוני הסובלים מן הרעה הזו. אם הם לא יפחדו יאמרו בעצמם שהם "לא אוהבים" את הבנעשה בעיר. ומי שהרים ראשו -הושתק!

    השבמחק
  5. שוב הפסד לביאלוסטוצקי. בית משפט המחוזי בתל אביב הכריז עליו פושט רגל. מי שיודע יכן נמצאים נכסיו או כספיו ועם מי הוא עושה עסקים חייב לדווח לכונס הנכסים הרשמי בתל אביב או לנאמן שבית המשפט מינה לו. מצווה גדולה.

    השבמחק
  6. תיק פש"ר 8599-01-10. תראו מ הוא אומר לבית המשפט...
    http://www.court.gov.il/BookReader/getbook.asp?path=%5C%5CIDCNFSV01%5Cidc_repository2%5C789%5C379%5C4c62a0c631010000090037f68489a93e&OlvDataProto=file&Language=Hebrew&Hebrew=1&ReaderStyle=ILCourts&h=DE864E25CCCB715AF457A3CABDBD8EEB&OnePageMode=1

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.