רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 5 באוגוסט 2013

מכה קשה ואנושה ל'עדה החרדית' רק 6 תמכו בהם מאות הצביעו נגדם ובעד פיקוחם של ר' משה שטרנבוך ור' ניסים קרליץ

הגיעו רק כמה מאות למרות שמדובר באלף וחמש מאות רוכשי הדירות כאשר רובם הגדול מאנשי ירושלים, אלו לא רצו להיות באסיפה הזו מפני שהיו נקלעים לבעיה. הם נגד 'העדה החרדית' בענין הזה אבל לא יכולים להצביע נגדם כי יתנקמו בהם, אז הם השאירו את ההכרעה לליטאים למי שאין להם פחד מ'העדה החרדית' וככה כשהעלו את הנושא להצבעה, רק 6 תמכו ב'עדה החרדית' שפירושו בניה רק בפיקוח 'אתרא קדישא' שפירושו שכל אחד יצטרך להוסיף עוד 80 אלף שקל דמי לא יחרץ לדוד שמידל, וכל המאות האחרים שהיו שם יותר משלש מאות במספר הצביעו כולם בעד פיקוח של ר' ניסים קרליץ ור' משה שטרנבוך

'העדה החרדית' הפעילה את כל כוחה לגייס אנשים שיהיו שם לעודד הצבעה למען פיקוח 'העדה החרדית', אבל לא הצליחה לגייס יותר מששה, כולם אמרו לא ל'עדה החרדית' אף אחד אינו מוכן לשלם 'מס שמידל' כפי שקוראים לזה היום בסלנג של הקבלנים כשהם בונים הם מבקשים להוסיף 'מס שמידל' בשביל למנוע הפגנות

המציאות הזו שהקונים החליטו כי הם בונים ובלי 'אתרא קדישא' יוצרת מלחמה ממש, ומי יודע לאן זה יוביל. אם 'אתרא קדישא' תבא להפגין ישפך שם דם, כך אומרים לנו אנשי 'ארץ החיים' שיטפלו בענין, הם יביאו מאות בחורי ישיבות שישברו את העצמות לאנשי 'אתרא קדישא' וילמדו אותם פרק שלא למדו אף פעם בעבר, כשהמשטרה הפעם תהיה בעזרת 'ארץ החיים'  ותשמח לנקום בשודדים מ'אתרא קדישא'

2 תגובות:

  1. כלומר, כשהענין נוגע בעיקר לצבור הכללי, כגון סלילת כביש, בנית בית-חולים וכיו"ב, דמי לא יחרץ לשמידל ראויים. כאשר הדבר נוגע לצבור החרדי ופוגע בכיסו - דמי לא יחרץ - אסורים.

    השבמחק
  2. דברי קדשו הנשמע מפיו של מרן גאב"ד ירושלים הגאון רבי יצחק טוביה ווייס שליט"א
    בעת שדיבר מרן הגאב"ד בפני אלפי תלמידי הישיבות, באולמי בית ישראל, מנחם אב תשע"ג, הרים את קולו וצעק ואמר בקול ברור ותקיף הדברים הבאים: הפגיעות בחיילים (החדקים) ושוטרים, היינו התנהגות שאינו מתאים לבני תורה...
    וז"ל הזהב, אנחנו "מבקשים, כאשר מתפזרים מכאן, שלא להשתולל ברחובות, משום שלא יוצא מזה שום טובה לשום אחד. רק שילכו כל אחד לדרכו בשלום ובשלווה, לא להשתולל ברחובות, ולא לפגוע או לבזות במשטרה, זה לא מתאים עבורנו. התנהגות כזאת לא מתאימה עבורנו, זה אולי מתאים להם אבל לא עבורנו. אנשים שלנו לא מתנהגים כך, ברחוב צריכים ללכת ולקדש שם שמים, ללכת הביתה מתוך שלום ושלוה, וכך יהיה לכם כל טוב ברכה והצלחה".
    אבל, כשרבני הבד"ץ של העדה הרעה הזאת בידיעתו של מרן הגאב"ד שליט"א, שלחו את הסיקריקים והבריונים שלהם להפגין בצורה של נואפים ממש בריש גלותה, להשתולל לבזות, לגנות ברבים, ולפגוע בנשי הצנועות - הלובשות שאל כמנהג הצניעות בירושלים, לבזותם ומשפחתם, בחוצות ירושלים, אז שתק מרן גאב"ד ירושלים הגאון רבי יצחק טוביה ווייס שליט"א, וכשבאו אליו מיקירי ירושלים לבקש ממנו שיאמר מלה או שתיים כדי שהבריונים שלו (של העדה) יפסיקו לעשות חילול השם, ב-צניעות האמתי של דורי דורות בירושלים עיה"ק, אז אמר להם "האם אני אחראי לכל אחד שמשתולל בחוצות בירושלים"? ומדשתק ש"מ דניחה ליה, זה פשוט מגעיל.
    כל זה היה אחרי שהבית דין של הבד"ץ 51 רבנים, חתמו בשמו, על ההיתר לבזותן ברבים, על העבירה הגדולה, שהם מקפדים להתלבש כמנהגי הצניעות של הצנועות בירושלים.
    איזה בושה וחוצפה ממרן הגאב"ד ירושלים, הגאון רבי יצחק טוביה ווייס שליט"א, אבל במקום חילול השם אין חולקים כבוד לרב, ראו מה שקרה פה: כשהמשטרה בקשו ממנו שהוא יבקש מאותם בריונים שלא ישתוללו בחוצות ירושלים נגדם והחרדקים, כדי לחזק כבודן של הפורקי עול תורה ומצות, שלא לבייש המחללים השבת קודש, האוכלי נבלות וטרפות ביום הכיפורים בפרהסיה, אז הוא מיד מכנס את כולם, באלמי בית ישראל, לזעוק ולמוחות בהם, ולבקש מהם בכל לשון של בקשה שלא להשתולל ברחובות נגד הרשעים הארורים, ולא לפגוע במשטרה, ולא לבזותן וכו', אבל כשהוא והרבנים שלו שלחו אותם הבריונים והסקרים הרשעים המלשנים של הבד"ץ, לבזות ולפגוע בכבודן של משפחות שלמות של נשי הצנועות, הלובשות שאל, המקרבות את הגאולה שלמה, אז שתק, כי לדעתו זה נראה בסדר גמור לבזותן, ובשום אופן לא הסכים לבקש מהם להפסיק את החילול שם שמים בחוצות ירושלים, ובית שמש וכו'.

    אפילו כשהתחננו אליו תלמידי חכמים מופלגים מיקירי ירושלים, שיתערב בתמונה, לא מיחה בבריוני הבד"ץ שיפסיקו להשתולל ולהפסיק החילול השם ברחובות ירושלים . אי אי אי. זה פשוט מגעיל ומבחיל. איזה חילול שם שמים!!!
    חז"ל אומרים: “רבי יוסי בן אלישע אומר” אם ראית דור שצרות רבות באות עליו צא ובדוק “בדייני ישראל” שכל פורענות שבאה לעולם לא באה אלא בשביל “דייני ישראל
    דהיינו-גם דייני “העדה הרעה הבד”ץ” השונאים אותנו (המהדרין ומדקדקים במצות) ונראה ששונאים "הצניעות האמתי" של מנהג ירושלים, הם הם שהבריונים והסיקריקים שלהם הפגינו בשלוחתם ובשמם נגד נשי הצנועות הלובשות “שאל” כמנהג ירושלם המקרבות הגאולה.
    עכשיו הקב”ה מתחיל לשלם להם מה שמגיע להם, לא לדאוג, עוד יבוא יומם, לכל כלב יש יומו!!!! ככתוב וכל הרשעה כלה כעשן תכלה, שהשלטן בידך וגבורה בימינך, והם שחיללו שם שמים ברבים ועוד לא עושים תשובה, הקב”ה מתחיל עכשיו להענישם כמו שיעשה בקרוב לכל העמלקים הרשעים והערב רב.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.