רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

400 חרדים התגייסו היום לצה"ל - רחמנא לצלן

מאת חרד"ק

בניגוד להספדים של העיתונאים, (אם אפשר לקרוא לגרסה האורטודוקסית של פראוודה ״עיתונאים״...) האינטרסנטים החרדים והחלומות בהקיץ שגיוס החרדים במגמת ירידה, התגייסו היום ארבע מאות צעירים חרדים לראשונה בגיוס אחד לצהל. זאת לא הצלחה של צהל כמו צורך ברור ומובהק של הציבור החרדי. כבר עשרות שנים ברור כי לא כל בחור מוכשר ללמודי תורה בלבד וכי ישנם בחורים לא פחות טובים (ולא פחות חרדים) שאינם מסוגלים לשבת כל היום וללמוד גמרא. הם לא ״נושרים״ ולא ״שבאבניקים״ הם תוצר של חברה מקובעת ומרובעת שלא יודעת להתמודד עם השונה. חברה שהפוליטיקאים המושחתים שלה לא ראו גמרא זה עידן ועידנים אבל לא פוצים את פיהם כשמקללים חייל חרדי שיצא לעבוד בדיוק כמותם.
איכשהו, נוצר מצב בו הצבא משקיע מליונים בעזרה לחיילים לשמר את אורח חייהם החרדי ולמרות כל זאת סובל ביקורת והכפשות מצד החברה החרדית כאילו הוא באמת בא להעביר אנשים על דתם. (בשביל זה הוא משקיע בהכשרי הבדצ ובהרחקת הנשים ובשיעורי התורה דבר יום ביומו?)
הצבא הוא לא סיפור ההצלחה פה. הסיפור הכואב הוא אלפי בני הנוער שאין לחברה החרדית מושג איך מתמודדים איתם. בחורים נפלאים שכל חטאם הוא חוסר המסוגלות לשבת על ״השיטה לא נודע למי״ בקידושין. איש לא מבין אותם ואיש לא מכיל אותם. 
היום הזה, הוא היום שלהם. יום שבו הם אומרים באופן חד וחלק לחינוך החרדי- נכשלת!
יום שבו הם מצביעים ברגליים נגד פורוש ליצמן וגרוסמן. 

מתי יגיע היום בו החברה החרדית תבין שצהל הוא אלטרנטיבה בריאה לבחורים אלה?
לאברכים שרוצים לצאת לפרנס, לבחורים שרוצים לצאת ממקום שהם לא טובים בו?

מקווה שבקרוב.

בינתיים, בלי כל בושה. אני חרדי גאה שמברך את החיילים החדשים בהצלחה באתגר החדש!

4 תגובות:

  1. מי אמר שכל מי שהולך עם פאות וזקן חרדי?!
    מה המשמעות המילה חרדי? המראה החיצוני? לאאאאא !!! חרדי זה אחד החרד וירא לדבר ה׳ ישנם הרבה מחללי שבת וחילונים גמורים במראה חרדי... אז שכל האנוסים הללו יתגייסו ושיערב להם. כי הם חילונים בלבוש החרדי.. ואתה רוצה הוכחה לדברי? תקרא לחייל הכי פשוט החרדי, ודבר איתו ב-4 עינים מה הוא חושב בסתר ליבו על החרדים.. הפלא ופלא איך שהם מגדפים את הישיבות הקדושות.. ייתכן והמשגיחים לא טפלו בהם נכון.. אבל תכליס הם כולם שונאי לומדי תורה. וזה לא הכללה גסה. תדבר עם אחד אחד. תראה שצדקתי.. כמובן שכלפי חוץ יגידו ברור אין כמו התורה...

    השבמחק
    תשובות
    1. הסיבה שהם מקללים את הישיבות כי חוץ מ40 אחוז בחורים תמימי דרך, כולכם משפשפי זרגים סוטים. אני בדקתי את זה פעם בצורה יסודית.
      פעם הלכה בחורה חשופת לבוש באיזור חרדי. לא היה אדם אחד שלא פזל אל עבר רגליה וגופה.
      לעומת זאת היה לי חבר מאחד הישיבות הטובות בארץ, שכל פעם שהיינו עוברים ליד אישה היה מוריד את ראשו. בקיצור יש כמובן בחורים טובים באמת שוקדים על התורה ושומרים קלה כבחמורה.
      כל השאר סוטי מין.
      חרדק גאה

      מחק
  2. זה חרדים וד"לים ביחד לפי ל הכתבות בתקשורת, זו"א 385 ד"ל ו5 חרדים

    השבמחק
  3. חיים איך נפלת??? שמתם לב שלא פורסמו תמונות מהבאקום של המתגייסים החרדים החדשים? התשובה הייתה ברוטר, כי לא היו שם חרדים!!!
    רק כותרות למטרת פוליטיקה!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.