רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

הרבי מגור אילץ את יענקל ליצמן והתנצל בפני מנחם אליעזר מוזס - אמר התכוונתי לצעוק על יאיר לפיד לא עליך - הנימוק בדיחת השנה אבל המציאות שהתנצל בשביל ליצמן זו מכה קשה

כשהרבי מגור שמע על מה שקרה וכי בויזניץ זועמים ואומרים כי אם לא תבא התנצלות הם יגיבו בדרכים משלהם הרבי מגור קרה ליענקל ליצמן ושאל אותו לשם מה הוא היה צריך זאת. ליצמן הסביר כי היו חייבים בלי הצעקות האלו היו חלילה גוזרים עוד גזירות קשות ובזכות שהוא צעק על מוזס נמנעו הרבה גזירות

אבל הרבי מגור לא קנה את הדברים ואמר לו כי הוא רוצה שיתנצל בפני מוזס הוא לא היה צריך לעשות זאת ככה, ליצמן ניסה להסביר מדוע לא וכי אין מה לפחד מויזניץ, אבל הרבי מגור אמר לו אני לא מחפש עוד צרה, ומה אתה צריך שלשאולזון יהיה מה לכתוב כל יום לספר מה קורה בינינו לבין ויזניץ, תגמור עם זה מיד, תתנצל בפניו ותעשה סוף לענין

לליצמן לא היתה ברירה והבוקר הוא התנצל בפני מנחם אליעזר מוזס אמר כי הוא לא התכוון אליו הוא ביקש לצעוק על יאיר לפיד אבל לצערו זה יצא ככה. מוזס אמר לו כי אם ביקש לצעוק על לפיד למה צעקת עלי, ליצמן גלגל עם מילים ובסוף אמר טעיתי עשיתי דבר לא טוב ומבקש ממך שתסלח לי

מוזס סלח לו, וב'יהדות התורה' אמרו כי עצם המציאות הזו שליצמן מתנצל סימן שאנו בימות המשיח, ליצמן הוא האחרון להתנצל, הוא יכול לעשות עוול משווע וימצא אלף ואחד תירוצים  מדוע הוא לא מתנצל, אבל הפעם הבין כי זה לא יעזור לו יותר והוא מקוה כי עשה סוף לסיפור הזה

10 תגובות:

  1. ההסבר וההתנצלות, פותחים פתח להרבה רעיונות. לדוגמה:
    מי שרוצה לתת סטירת לחי ליאיר לפיד (ומי לא רוצה) יוכל לעשות את זה באמצעות הלחי של יאנקעל ליצמן, ואחר כך להתנצל. (כבר הרשלי האוסטרופולי חשב על אותו רעיון).

    השבמחק
  2. איפה הרבי נמצא בסוף שבוע זה ?
    אני רוצה לשלוח לו פרחים לשבת

    השבמחק
  3. מדהים, כל פוסט הזיות חדשות, כותב ומחזאי מגלומני, הרבי מגור אמר שאולזון.... ושאולזון אמר אני הרבי פיגור, בעצם קוקו כל מי שעוד לא הבין שאני חולה הזוי וממשיך ללגום בשקיקה את מחזאותי יום יום

    השבמחק
  4. שאולזון, אתם יכולים לצחוק מליצמן כמה שאתם רוצים. דבר אחד חייבים להגיד, וכל חרדי שלא אכול שנאה כלפיו או כלפי גור יודה לך, אם היה צריך טובה, עזרה בבירוקרטיה, בבתי חולים, במעונות יום, בעירייה או בכל דבר אחר, ביקשת מליצמן, תוך יומיים העניין היה מסודר. יש חברי כנסת שלא נקפו אצבע לעדור לאדם וגם מי הם כל אחד יודע. אז אל תמנע טוב מבעליו וחובה לפרסם גם דברים כאלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חולק עליך וצחוק מליצמן בגלל שכל המושג של עזרה לשני הוא העתיק ממשפחת פרוש ולאחר שקם המבשר ליצמן וחבריו וכו ראו שאין ברירה אז התחילו עם קבלת קהל וסביביים אצל רבנים ואדמורים הכל מיסדו של הרב מנחם פרוש ז"ל זה אף פעם לא היה דרכו של גור !!!!!

      מחק
  5. הרבי מגור יגר משאולזון !!!

    כמעט רגע - וראש הממשלה יזחל מאימת שאולזון - ובא לציון גואל .

    השבמחק
  6. איזה המצאות יא חביבי - אני לא מבין באיזה אתר אני- סאטירה ופרי דמיונות או חדשות אמת?

    השבמחק
  7. לכולכם אין מושג כמה מפחדים משאולזון
    הרבי יודע בדיוק מי זה שאולזון, ומקבל עדכונים על הפוסטים בקשר לגור.
    כולכם צריכים להבין שלאחרונה יש לבלוג כמליון !! כניסות בחודש שזה מקביל לעיתון יומי עם תפוצה של 30-40 אלף !! שזה יותר מכל העיתונים החרדים היומיים יחד !
    רק שתבינו קצת את הפרופורציות.

    השבמחק
  8. איזה המצאות ליצמן הוא לא חבר כנסת ויענקל אלתר אף פעם לא היה אדמו"ר מגור, שאולזון אתה שקרן רק ברקת דובר אמת וירא שמים, ולא הרב ווקסלשטיין

    השבמחק
  9. אני לא מאמין למה שאני קורא.. ממש קייטנה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.