רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 ביולי 2013

התדרדרות מזעזעת בש"ס - דרעי הכריח את הרב יוסף כי מעתה בכל פניה אליו בענין ש"ס הוא חייב להפנות אליו

מאת ש"סניק

בביתו של מרן פוסק הדור הגר"ע יוסף, העבירו מסר לראשל"צ הרב שלמה משה עמאר, לפיו כל פנייה מצידו, תעבור מהיום דרך ההנהגה הפוליטית של תנועת ש"ס, קרי: יו"ר ש"ס אריה דרעי.

שס חזרה לצערינו לתקופה מעוררת החלחלה של לפני 15 שנים שאין יותר דעת תורה, וזהו למעשה סופה של תנועת שס.

הגענו לשפל שלא היה כמותו. מרן שליט"א שהיה כלוא בידי בנו עבר לידי דרעי המנצל את מצב בריאותו ומצב גילו. ועושה ככל העולה על רוחו ופוגע בגדולי ישראל. שקרים רבים נחשפים מידי יום, עד לאן הגענו שכך פגע בנו מושחת זה אשר במקום להשכין שלום מחרחר ריב ומדון מאז חזרתו.

החותמים בכאב - בני התורה הספרדים.

6 תגובות:

  1. עמאר יעשה בדיוק מה שנגיד לו. ארצה לפני הרב דרעי שליט"א, עמאר! ארצה! ארצה!

    השבמחק
    תשובות
    1. רשע מרושע, בן בנו של בלעם הרשע , אתה.

      מחק
  2. חיים אתה תמיד אומר שאתה מביא שתי צדדים לכל מריבה. לא נראלך שיש אמת בצידו של דרעי? נראלך מצב סביר שהגאון מרא דארעא הרב עמאר שליט״א יפנה מתי שבא לו להרב עובדיה יוסף ויסכסך את ש״ס מבפנים וישים את חייליו אלקסלסי/ ישי...? למה שדרעי ירשה לבוגדים בהרב עובדיה מאחורי גבו. לגשת להרב עובדיה?

    השבמחק
  3. לא נראה לכם אבסורד שדרעי עושה בבית הרב עובדיה מה שהוא רוצה, (והוא רוצה הרבה, ולא לטובת בית הרב) וכל משפחתו של הרב עובדיה, שהיא משפחה גדולה לכל הדעות, כולם שותקים? כולם מסכימים איתו? משהו מוזר קורה שם בבית ומי יכול להסביר את זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. שום דבר מוזר לא קרה, משפחת הרב יודעים היטב לקטול אנדים, ואם שותקים סימן שמסכימים עם דרעי, ואתה חולירע חיה מטומטמת שקונה כל גימיק תקשורתי ורץ לשכנע שהשקר אמת..

      מחק
  4. הרב עמאר בן זונה נראה אותך מפרסם זאת

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.