רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 ביולי 2013

החוק היום ימנע מחב"ד לשרוף קולות

לכבוד ר' חיים

עסקני חב"ד ברכו היום על חוק המשילות החדש שעלה לארבעה אחוזים. סוף סוף לאחר 20 שנה חב"ד תחדל מלשרוף קולות לימין ולהביא נזקים החל מאליעזר מזרחי ועד הבחירות האחרונות שבן ארי שרף 70 אלף קולות לימין ומחצית מחסידי חב"ד הצביעו למפלגת עוצמה לישראל

'יהדות התורה' תגדל במנדט וחצי להערכתי בגלל החוק הזה

4 תגובות:

  1. יהדות התורה לא תגדל אשמח אם היא לא תתכווץ,כי הוכח יותר מכל, שחכי יהדות התורה אינם עושים כלום עבור מצביעיהם,ושוכחים את המצביעים שלהם ,ברגע שהם מקבלים משרדי ממשלה לידיהם ויכולים-להשפיע,הם נכנסים ומתכנסים ופועלים למען המקורבים להם ,שזה כמה מאות איש,במשרות כמו להסדיר פרנסה לאלמן להיות יועץ-לענייני גורנישט באיזה בית-חולים, ועוד, ואיך-לממן עוזר-לרבי ולבתו,בכספי משלמי המסים,אך,לא דואגים לקצבאות ילדים,ואף-לא דואגים להבטיח שלא יוכלו לקצץ את הקצבאות , קצבת ילדים בראשם , אלא ברוב מיוחס ועוד כולנו זוכרים,איך ליצמן וויתר על500 שקל למשפחות מרובות ילדים שאולמרט הצדיק רצה לתת ,ועוד, וגם כשהחזירו חלק מקיצבת ילדים עשו את זה במנות קטנות ולאורך שנים,ראו את לפיד הוא מקצץ בבד אחד וללא חוכמות ,מתעקש על האגנדה שלו עד הסוף ,איפה אתם הייתם-נציגי יהדות התורה ושס ,הזנחתם את המצביעים שלכם, ונתתם לנהנתניהו את השלטון לאחר שקיצץ בקיצבאות ובקיצבת ילדים ב-2003.4 לעומת זה הליצמן הזה התגאה ,בכל במה אפשרית כולל בכנסת,שקדימה בראשותה של ליבני רצה לתת-יותר לחרדים מהליכוד.נו,אז למה נתת פרס לנתניהו על התעללות ממושכת בציבור החרדי או בטח כי קבלת את משרד הבריאות אה? כך שהברוך שאתם נמצאים מחוץ לקואליציה כעת, אינה של כל החרדים אלא של המקורבים ביותר .

    השבמחק
  2. זה יגרום לכך שלא יהיה לי למי להצביע ובמקום בן ארי אני אשים פתק לבן.
    לעולם לא אצביע לתלמידי שך או לדרעי השמאלני וגם לא לתלמידי סתיו
    בקיצור אם לא יקרה איזה פיצול בבית היהודי או מפלגה ספרדית חדשה לא יהיה לי במי להצביע אלא רק פתק לבן- במשיח

    השבמחק
  3. פששש, חבד יצביעו ליכוד העיקר שלא יכלילו אותם עם החרדים. מקסימום כמה רבנים מחבד יעזבו את חבד ויעברו לחרדים.

    השבמחק
  4. גם אם החוק הזה יעבור שלושת הקריאות + בג"צים, אסור לנו היה להצביע למפלגה מושחתת כמו דגל התורה (למסופקים בשחיטותם - דפדפו בבלוג הזה קצת)
    עדיף לשרוף קולות עם בן ארי ולהצביע עם המצפון ועם ההוראות של הרבי, מאשר להיות כבשה שחוטה בידי בני בליעל ולתת יד למעשים אשר היפך התורה והמצוות.
    לא מבקשי טובות הנאה אנו חסידי חב"ד אבל את כניעה לערבים, מניעת הצבעות ותיקון חוק השבות וכל שאר מרעין בישין אשר יהדות התורה עשתה עושה וככל הנראה תמשיך לעשות, אסור לנו, כיהודים מאמינים בכלל וכחסידי חב"ד בפרט, אסור לתת יד לדבר הזה!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.