רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2013

האביב הערבי והסתיו היהודי הרהורים לקראת הבחירות

מאת חרדי לדבר ה'


במשך שנתיים אנו חווים את האביב הערבי השאלה האם עוד חודש נראה את הסתיו היהודי?. אלו בחירות הכי מלוכלכות שהיו אצלנו מאז הוקמה המדינה. בחירות בהם בוחשים כל הארגונים הרפורמים הקונסרבטיבים ששופכים כעת מליונים למען בחירת סתיו. לא ברור שסתיו אכן יעזור להם אבל אנחנו נמצאים לפני רעידת אדמה ביחסי דת ומדינה. הסתיו היהודי שאנו עוברים בלי כל קשר למי שייבחר ישאיר את חותמו לשנים רבות.
בחירת סתיו אם תתרחש האשמים העיקריים יהיו החרדים שהפכו בבחירות האחרונות את מוסד הרבנות לביב של שuפכין. הכל בגלל אינטרסים וג'ובים. זה היה בצד האשכנזי. בצד הספרדי הסירחון היה לא פחות כאשר ש"ס נתנה תחושה שהרבנות זה סניף של המפלגה. אם היה הרב אריאל נבחר יחד עם הרב עמאר הרבנות היתה חוזרת לתפארתה ומי שהיה המרוויח היה הציבור הדתי והחרדי.
איך העיתונות החרדית והלבלרים במצוות נאמני הרב אלישיב שפכו את דמו של הרב אריאל. אצל החרדים מומחים לקחת אנשים תלמידי חכמים ולהפוך אותם לכופרים ורפורמים. היום הם מתגעגעים אליו. אבל אז הוא היה מוקצה מחמת מיאוס.
כאשר כעת הכל מתפרק לנו בידיים יש כתובת אחת להאשים: את העסקנים החרדיים שרובם אלו אנשים פורקי עול שאפילו לא קובעים עיתים לתורה, שהמאיסו את הדת על הציבור והסתיו היהודי כולל עלייתו של לפיד נזקף לזכותם. תמשיכו עם מעלליכם עוד עד שהציבור הישראלי יפתח באביב משלו נגד החרדים. וכמובן אייכלר יצעק אנטישמיות. תספקו להם את הדלק והבנזין ואל תתפלאו שהתבערה בוא תבוא.  
היכונו לסתיו ביום קיץ לוהט

2 תגובות:

  1. אני חותם על כל מילה!!! ניתוח נהדר.
    מי שפוחד על בחירת הרב סתיו יכול להאשים את מי ששפך את דמו של הרב אריאל והביא לבחירת הרב מצגר אחרי תקופת הרב לאו שגם לא הייתה גאווה גדולה

    השבמחק
  2. טעות ביד הכותב. אלו הבחירות הכי מלוכלכות רק בגלל שכמעט אין סיכוי שיבחר חרדי. אם היה סיכוי שיבחר חרדי אז (על אף כל הלכלוכים) הכל היה נפלא.
    ועל זה אומר: "הלאה הצביעות החרדית!"

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.