רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2013

המחבלים צוהלים - שנה להקמת 'הפלס חגם של ה'בני תורה' האמיתיים

לחיים שאולזון
 
התלבטתי אם לכתוב לך על הנושא של הפלס במלאות שנה להקמתו, אבל החלטתי לכתוב כמה מילים במיוחד לאותם אלו שכל הזמן מכרו לך כאן סיפורים שזה יחזיק מעמד שבוע שבועיים וזה ייסגר.
 
שנה להפלס? מי היה מאמין מי מילל ומי פילל שהפלס במשך שנה יביא מהפכה גדולה כזאת לעולם התורה. שנה בלבד והפלס נראה כבר עיתון זקן ורגיל כאילו עברו 28 שנה מאז הקמתו. ברכתו של אותו זקן מרן הגרא"מ שך זצוק"ל שליווה במשך שנות חייו את עורכי הפלס ממשיכה ללוות אותנו לחוף מבטחים. רק האמונה בגדולי הדור מחזיקה אותנו להמשיך ולהיאבק באוייבים מבית ומחוץ.
 
במשך שנה בלבד מאז הקמת הפלס התקיימו כבר שלש הפגנות ענק להוכיח שהיהדות החרדית לא תיתן את ידה לפשרות. היחידים שמובילים את המאבק נגד החרדקים וגרורותיהם. היחידים שלא נותנים להני בריוני מוועדת כינרת להשתלט סופית על היהדות החרדית. רק הפלס שומר היום על החומה הבצורה של בני התורה.
 
שימו לב איך נראה יתד ללא העורך שמונה של גדולי הדור שסמכו את ידיהם עליו הגר"נ  גרוסמן? כלום כלום כלום. כגוף בלי נשמה. כאדם שנטלו את נשמתו. זה נכון בבריונות הם חזקים, בגניבות הם מוצלחים ובעיקר בפעלולים משפטיים, אבל האמת וגדולי הדור נמצאים אצלנו. זכינו שמרן הגאון הגדול ראש הישיבה שליט"א מנווט את הספינה מול גלי הים הזדונים ללא פשרות.
 
לכל המספידים והמגחכים עוד נכונו לכם הפתעות רבות.  עולם התורה ללא הפלס היה נחרב, רק בזכות הפלס ממשלת השמד לא מעיזה לגייס את בני הישיבות ואברכי הכוללים.  המוטלא'ך למיניהם היו מוכרים אותנו מזמן בנזיד עדשים.
 
ואחרון אחרון חביב מי שבמשך שנות דור נטל על שכמו להביא את דבריהם של גדולי הדור מרן הגרא"מ שך ומרן הגרי"ש זצוק"ל  הרב נתן גרוסמן שמקדש יום יום שם שמים רבים ולא משיב למחרפיו דבר עליו הכתוב אומר ואוהביו כצאת השמש בגבורתו.  וסוף האמת לנצח.
 
שנה להפלס הוא יום חג לעולם התורה. זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו.

תגובה 1:

  1. לא נתקלתי הרבה זמן בכל כך הרבה דברי שטות בשורות מועטות כל כך!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.