רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 במאי 2013

הפרסום התקשורתי בחתונת בעלזא גורם את ההיפך מן הרצוי - הדיווח ב-YNET יעיד

שוב ערב טוב לכם ר' חיים הנכבד.

אני לא חסיד בעלזא ואין לי עמם דבר. אבל עם זאת, הזדעזעתי עד עמקי נפשי וחלחלה איומה תקפה אותי, לאחר שראיתי תגובות איומות על ידיעה שפרסם קובי נחשוני באתר YNET על החתונה.
ריבון העולמים, אני שואל: בשביל מה צריכים הבעלזאים את הטראסק הזה? איזה טוב יוצא מזה שהם מפרסמים בכל כלי התקשורת??? האם זה מועיל או מביא יותר שנאה וקנאה???
אם אתם לא מבינים על מה אני מדבר, הנה לכם צילום מסך מהידיעה באתר YNET ותווכחו ותראו מה מועילים חסידי בעלזא בעלי תאוות הטמטום והפרסום והטררם!

הלוא כולנו יודעים שבמיוחד כעת אנחנו נמצאים בתקופה של גזירות קשות וציבור העניים ופשוטי העמך במדינת ישראל רותח וכואב.
אנחנו נמצאים בתקופה שהציבור החרדי ניתן לשמיסה ולרמיסה, אז מה מועיל פרסום מטומטם שכזה בתקשורת החילונית?
זה מועיל לדבר אחד ולצערי נכון מאד - שהם שואלים "מאיפה כל הכסף הרב הזה שנשפך אצל החרדים???

בתמונה תוכלו לראות כמה תגובות מזעזעות כתוצאה מהפרסום הכל כך מיותר הזה.
אחד המגיבים כותב - "איפה היה חיל האוויר"? שלאף אחד אין ספק שהכותב מתכוון - איפה היה חיל האוויר בכדי לרסס ולהשמיד אותם במכה אחת ובמקום אחד.
מגיב אחר כותב - "כמו הארבה". ועוד אחרים מוציאים את כעסם של הציבור החרדי בזכות הפרסום הטפשי הזה של בעלזא.


למי זה טוב? למה בדיוק זה טוב? להגדיל שנאה ולהגדיל קנאה? להוציא לחילונים את העיניים במכוון???
אין גבול לטמטום ולאיוולת!

4 תגובות:

  1. אין גבול לטימטום של הפוסט הזה. אולי שלא ידווחו בכלל על החרדים כי בכל ציוץ על החרדים האנטישמים יפגיזו ?!. ב כאילו שזה לא ידוע שהטוקבקים זה הבררה של הבררה מהציבור מה גם שזה אנונימי, והוא ראיה שבפייסבוק ובטוויטער יכולת לראות חילונים גמורים שנדהמו מהשידורים בטלויזיה והסיקור בעיתונים אולי כותב הפוסט גר באפריקה אבל פה בארץ ביומיים אחרונים כל מפגש של חילוני עם חרדי ( קרה לי כמה פעמים) מיד הוא ומנסה להבין מה הסיפור של החתונה , מדהים לראות אנשים מתרגשים. לסיכום נשאר רק אופציה אחד לכותב הפוסט הוא בטח לא כתב את משנאה לחרדים, יותר נכון להגיד שהוא יותר מקנא ממה שהוא ראה. ולא הוא לא אמור להיות מאכניוקע הוא יכול להיות סתם איזה נדבורנה או פיצבורג או מה שזה לא יהיה שהעניים כואבים לו מרוב קנאה לראות מה הולך אצל אחרים

    השבמחק
  2. אני לא מבין על מה ההתלהמות.
    YNET ידוע כאתר האנטי חרדי הכי חזק שיש. פעם עקבתי אחר התגובות שם ונכחתי לדעת כי על כל כתבה שמוזכר שם "חרדים" תמצאו את התגובות הכי אנטישמיות בעולם. הנאצים ימח שמם יכול ללמוד מהם איך עושים א העבודה.
    לפעמים אתה חושב איך זה יכול להיות שיהודי יכתוב כך על יהודי. אבל זה מפחיד ממש לקרא את שנאת עמי הארץ לתלמידי חכמים.
    כבר כמה פעמים שניסיתי להגיב באתר YNET ולהסביר לפחות במשהו את הצד של החרדים ומעולם לא פרסמו אותם, הם יפרסמו רק פוסטים נגד הציבור החרדי.
    חבל מאוד שהציבור החרדי לא מוצא דרך להגיע לליבות אחינו הטועים ולהאיר להם את יופי התורה והמצוות.

    השבמחק
    תשובות
    1. יפה אמרת. ולכן בדיוק אין שום תועלת בפרסום החתונה באתר כזה. לא היה קורה להם כלום אילו לא היו מפרסמים את החתונה בכל כלי תקשורת על פני האדמה. אדמור"י בעלזא זכרונם לברכה מתהפכים בקברם כשהם רואים דברים כאלה.וזו בדיוק ההתלהמות. מהטירוף של הטראסק הבעלזאי המיותר שאין בו כלום חוץ מתאוות כבוד מטורפת שלעולם לא נגמלים ממנה, אלא מפתחים אותה בצעדי ענק. מה זה אומר על חסידות כזו?
      זה אומר דבר אחד ברור: שהחסידות הזו נחותה בעיני עצמה עד כדי כך, שהיא חשה שבלי הפומפה בתקשורת היא לא מספיק שווה בעיני עצמה. הבנת?והגולם שכתב לפניך שמחבר הפוסט לוקה בקנאה, לא שווה תגובה. משום שאין כל קשר לקנאה. למחבר הפוסט לא ממש היה בעיה עם הפרסום בתקשורת החרדית ומפרגן לה. הוא זעק על כך שמיותר להביא את זה בעיני החילונים בדיוק כפי שהיה מיותר למטומטים הללו לעשות כותרות בטלווזיה באוקראינה בעיירה בבעלזא לפני זמן קצר, משום שלא ניצחת את הגויים בפרסום שלך אלא הגברת את האנטישמיות וגרמת להם להזיק ליהודים אחרים שיגיעו לאותו מקום בעתיד

      מחק
    2. שוטה שבעולם אתה חושב שבעלזא פונים לתקשורת? התקשורת פונה לבעלזא (הגבתי לאנונימי 14:43)

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.