רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 במאי 2013

מנהלי הקמפיין גורמים להרס העתיד החרדי

מכתב מיהודי כואב

הרב שאולזון. אני מבקש ממך שתפרסם את המכתב הזה ואולי מישהו יעצור את ההסתה בגלל זה.
יש לי חבר שהוא דיסלקט וסבל מהרבה בעיות. הוא לא הצליח בשום דבר וגם בישיבה ממש לא הלך לא טוב.
הרב'ה מטאלנא אמר לו שילך לצבא. הוא הלך לצבא וגמר לפני כמה חודשים.
עכשיו הוא לומד כל בוקר כמה שעות ברצף וגם משלם לאברך הזה על כך.
הוא בא אליי עם דמעות בעיניים ושאל אותי מה זה חרד"ק... 
לא להאמין כמה שזה פגע בו.
לפני שעושים כזה קמפיין ארסי צריך לשאל אנשי חינוך. הרי יש כ"כ הרבה נערים שעשו צבא בהוראת רבותיהם החרדיים מכל מיני סיבות. איך אפשר לכנות את כולם חרד"ק ולצייר אותם כמו מטומטמים שרוצים לאכול ילדים או לירות בהם?
הרי מי הולך לעשות צבא? רק בחור שלא מסתדר בישיבה ויש לו כל מיני בעיות.
אז אם אחרי הצבא מקבלים אותו ברחוב החרדי הוא יעריך את שאר החברים שלו שנשארו בישיבה.
ואם הקמפיין המרושע הזה ימשיך ח"ו, הוא יכול להתרסק בגלל זה.
וה' יצילנו מהקנאים האכזריים.

תגובה 1:

  1. אני חייב לספר שלפני מספר שנים לאחר חתונתי ואני מודה שלא ישבתי אפילו יום אחד בכולל כי לא רציתי לעשות שקר בנפשי, נכנסתי לאדמו"ר שלי הרבי מגור ושאלתי אותו אם אני יכול ללכת לצבא להיות מורה חייל והוא בפירוש התיר לי בתנאי אחד שאעמוד בקשר עם הקומדענט שלי. אז לבוא ולקרוא לאנשים שקיבלו היתר מרבותיהם בכינויי גנאי זה בעצם לכנות את שולחיהם בכינויים הללו. אבל זה לא מה שמדאיג את המסיתים הללו שיכולים לגרום ח"ו אפילו לרצח והלוואי שאתבדה. נ.ב. אני עבדתי אצל ד.נ. בלוי אביו של הצדיק מוטקה בלוי שדיבר מה שדיבר על החיילים . מעניין אם בחיי אביו היה גם מעיז לדבר כך !?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.