רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 במאי 2013

איך הכה ר' חיים קנייבסקי בר' שמואל אויערבך לא רצה בשום אופן להצטלם עמו הקדים על מנת שלא להיות עמו בחדר אחד בו זמנית

השיטות האפלות של המחבלים הראש התחמני עובד שעות נוספות, אין להם מנוחה רגע, הם לא רוצים להשלים עם המציאות שיהודי כמו ר' חיים קנייבסקי אינו רוצה כל חלק ונחלה עימם, הוא מתרחק מהם ומעדיף שהם יפרדו מן המחנה הליטאי יקימו לעצמם מחנה מחבלי ויעזבו את הבני תורה. ר' חיים סולד מן היצורים הללו ובמיוחד מר' שמואל אויערבך המחנך דור חדש של מחוצפים מבזי התורה

וכאן תשמעו סיפור על איך שתכננו מה ביקשו לעשות, ואיך נפלו בפח

לכתחילה כתיבת האותיות בבית הרב יוסף שלום אלישיב הייתה אמורה להתחיל בשעה 5 אחר הצהריים, לשעה זו הוזמן הגר"ח קנייבסקי חתנו של ר' יוסף שלום. - כידוע, ראשי המחבלים משום מה, טורחים תמיד להראות כביכול הכל כרגיל, הרב שטיינמן בכלל מרשה לעשות מנוי להפסל, ור' חיים גם אומר כל הזמן שיש להם זכות קיום, זו אחת הסיבות שגורמות להם לארגן מפגשים בין הגר"ש לרב שטיינמן ולר' חיים, ולהציגם כ"מפגשים בין גדולי ישראל המעריכים זה את זה", כמו גם הצורך להציג "אחרי מות" את הגר"ש כ"גדול מקורבי הגראי"ל והגר"ח, תלמידם וחביבם", כפי שעשו עם כל מיני תמונות בעבר, ממפגש וחצי של הרב שך עם הגרי"ש עשו "טקס העברת שרביט ההנהגה", וממספר מפגשים בהם (ע"פ פטרוב) הגיע הגר"ש להגרי"ש להתווכח איתו ולהסביר לו את עמדתו כשכידוע הגרי"ש העדיף תמיד את עמדת הגראי"ל על עמדתו, הפכוהו ל"ממשיך הרב אלישיב.

ועל כן, הם ביררו היטב מתי אמור הגר"ח להגיע ותיכננו ליצור "מפגש פיסגה", כששמעו מזה בבית הגר"ח הערימו והקדימו את הזמן לשעה 4:15, הוזמנו רק מי שבאמת היו צריכים להגיע, כך הטקס נגמר בערך בשעה 4:30, בשעת היציאה הגיע מבוהל כולו הגיס ר' בנימין רימר, איפה ר' חיים? צריך להיות מפגש!!, אולם את הנעשה אין להשיב ור' שמואל שהבטיח את השתתפותו הוא היה כבר בדרך וכששמע כי ר' חיים כבר הלך וכי לא יוכל להצטלם עמו הסתובב חזרה, ולא הגיע בכלל לאירוע.

תגובה 1:

  1. "הרב שטיינמן בכלל מרשה לעשות מנוי להפסל"

    טעות פרוידיאנית ? לא.

    פשיטא שרבנו שאולזון ,הבוחן כליות ולב ,יודע מה בלב הרב קנייבסקי ומה בלב הרב אויירבך - יודע גם
    דעת עליון וראה מאחורי בפרגוד ש"הפלס = הפסל"

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.