רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 במאי 2013

זעזוע - כל התתי"ם והישיבות של בעלזא יסגרו ואלפי תלמידים לא ילמדו ביום החתונה - למחרת החתונה לא ילמדו יהיו עייפים וישנו

קשה לכתוב כאן לא יאומן כי יסופר, מפני שזה דבר שמאמינים, השאלה היא, מי התיר זאת, מדובר באחד הפשעים החמורים ביותר, לבטל אלפי תינוקות של בית רבן בגלל חתונה גרנדיוזית זה מזעזע. ולא חלילה שאין צורך בחתונה, אלא שאין צורך ב'גרנדיוזית' ותלמידי הישיבות - פרט לחברי השיעור של הבחור החתן - חייבים ללמוד על פי הסדר כל היום, ובלילה לגשת לחתונה לומר מזל טוב ולשמח ולחזור הביתה בזמן לישון ובבוקר לשוב ללימודים. אבל בבעלזא החליטו לסגור את הישיבות ואת התת"ים לכמה ימים, ביום החתונה ילמדו רק חצי יום, למחרת לא ילמדו מפני שיהיו עייפים משמחת כל הלילה, ואחר כך שבע ברכות בכל יום, וה'נייעס' שמסביב לחתונה, בקיצור שבוע של ביטול תורה

וכך כותב לנו חסיד בעלזא הכואב את הביטול תורה הנורא ואת החדרת הטכנולוגיה המתפתחת אצל הצעירים:

הפעם האחרונה עליו שמענו שמותר לבטל תורה, זה בגלל שריפת בית המקדש או לחלופין כמאמר חז"ל - בהלווייתו של צדיק שהוא כשריפת בית אלוקינו. בבעלזא כנראה יש תורה חדשה - החתונה הגרנדיוזית של הנכד.
לפי דיווחים שמגיעים מאירופה ומארה"ב, כל התלמודי תורה, הישיבות, בתי החינוך של הבנות יסיימו את הלימודים ב-12 לפני הצהריים. הכל בכדי שיוכלו לצפות בחתונה דרך הלוויין.
בכל מוסדות בעלזא ברחבי העולם שכרו אולמות מיוחדים בהם יתאספו אנשים נשים וטף לצפות על גבי מסכי ענק דרך הלוויין בחתונה של הנכד בירושלים.
איננו מעלים כבר בכלל את הכסף הרב שנשפך לשם דבר זה ועל ההשתמשות בטלוויזיה ובכבלי התקשורת, שהוא רע לחינוך ילדינו, בבתינו אנו מתרחקים מכל אלו, ודוקא בישיבה ובת"ת שם מחדירים להם את הטכנולוגיה המתפתחת, מחדירים בהם חשק לרצות את הדברים האלו. חוץ מזה שעם הכסף הזה וודאי אפשר לממן נישואים רבים של יתומים ואלמנות, אבל כנראה שהגבול לחרפה ובושה מזמן אפסה אצל העסקנים בבעלזא, כאשר מבטלים לימוד תורה רק בגלל חתונה ואינם קולטים את חומרת הדברים

9 תגובות:

  1. הרבי מבעלזא קדוש עליונים הוא ובנו ונכדו שרפי קודש. ברור גלוי וידוע שפשוטי עם חייבים להשתחוות להוד קדושתם ולעבוד אותם. ברור שחייבים לבטל לימוד תורה כדי לחזות באור פניהם וחייב הציבור להישאר ער כל הלילה כדי לפאר ולרומם ענקים רוחניים אלה. מה לנו לימוד תורה סתם כשאפשר לקיים מצווה אלוקית זו?

    השבמחק
  2. ע״ז אמר הכתוב ״יצאו עיניכם״

    השבמחק
  3. אני ממש מזועזע . מעניין שבתהלוכה בל"ג בעומר אין ביטול תורה אוי וווי ממש שאוזון מזועזע

    השבמחק
    תשובות
    1. בל"ג בעומר זה יום חופש בכל התתי"ם לא לומדים ולא מבטלים תורה

      מחק
  4. טיפש כל ענינו של התהלוכה זה להחדיר תורה ומצוות לילדים

    השבמחק
  5. אל תתנו צומי לשאולזון אל תענו לו תנו לו להתפוצץ

    השבמחק
  6. תפסיק לקשקש בכל החסדיות זה ככה אז בבקשה סתום ותפסיק להטיל סתם רפש!

    השבמחק
  7. תגיד מי זה החסיד בעלזא שכתב את זה קוראים חיים שאולזון?

    השבמחק
  8. בבעלזא כל החסידים הם משפחה אחת גדולה ומאוחדת, ובכל משפחה כשסבא מחתן ובפרט נכד ראשון כל הבנים הנכדים משתתפים ובאים לשמחה מהתחלה ועד הסוף.

    תפנימו, כל חסידי בלעזא מרגישים שאביהם מחתן, כך יאה וכך נאה !!!.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.