רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 במאי 2013

אהרל'ע פריד הכה בשבת את דודו עמרם פריד בבעלזא מרט זקנו כי התיישב לצד בימת הרבי

חסידי בעלזא זועקים:

המקרה אירע בחג השבועות האחרון ,

 קהל גדול הגיע מכל קצוות תבל לחגוג את חג השבועות במחיצת כ''ק האדמו''ר מבעלזא  

בעקבות כך ולרגל שמחת בית בעלזא (בנישואי נכדו הראשון של האדמו''ר שליט''א ) 
בנו עבור האדמור שליט''א במה גדולה שעליו יישב בעת עריכת השולחן 

ואז החליט הבריון הידוע ארהלה פריד  שאין לשום אדם זכות לשבת מסביב לבמה
אלא שלא התמזל מזלו והתיישב על הבמה לא אחר מאשר דודו הלא הוא החסיד עמרם פריד 

אלא שהבריון ארהלה לא בחל בכלום והתחיל להכותו מכות לעיני כל החסידים 

ועוד המשיך לבזותו ומשך בזקנו עד שנמרטו שערותיו 

בעוד  משפחת ארהלה פריד מעודדים את אחיהם הבריון נחלצו  בני עמרם לעזרת אביהם המבויש 

ואילו אנו חסידי בעלזא אומרים להם פה אחד 
די לכם ובושו לכם בני משפחת פריד !!!

רב לכם מלבזות את כל הקהילה הקדושה ,והכל למען שליטה ושררה, נמאסה עלינו האלימות והמחלוקות אשר אתם משכינים בתוכינו השכם והערב 

צאו מאיתנו צאו !!!

12 תגובות:

  1. מה אומר הסבא ה"ה הטיפוש העולמי סנדר פריד על המעשה???
    משפחת פריד חושבים שהם בעלי הבית על בעלזא ועל הרבי.

    אנחנו חסידי בעלזא קוראים מכאן לכל משפחת פריד המורחבת, צאו מהסביבה שלנו, אתם לא מוספים שום דבר טוב לקהילה שלנו, אין לנו צורך בכם!!!

    השבמחק
  2. מי זה אהרלה פריד? אפשר לראות את תמונתו?

    השבמחק
  3. לזרוק כל המושחתים פרידים, כולל הא 2 מי לונדון, הם רק מבטיחים כסף ולא נותנים בכלל, והמסכן מאיר החולה נפש

    השבמחק
  4. ארלה רייז עם ארלה פריד שתיהם חולה מין על ילדים וגברים, הזמן היגיע לזרוק אותם מי בעלזא

    השבמחק
  5. גם החלפן האח מי לונדון, השקרן,נוכל, משאיר אשתו עם 7 ילדים לבד בבית, והוא נוסע כל יומא דפגרא

    השבמחק
  6. הזמן הגיע לזרוק הפרידס למחנופקא ולאחד ולתמיד לגמור איתם

    השבמחק
  7. Please stop with this filth and stupidity. None of this is coming from Belzer Chassidim. This article and blogs are coming from anti-Belzer chassidim who were once affiliated with Belz. Unfortunately, they are not doing anything positive for Machnovka and their Rebbe who does not deserve to be associated with these crazy and sick bloggers.

    This was written by a Belzer chosid who has NO animosity to Machenovka and wishes them Hatzlocho.

    השבמחק
  8. This has nothing to do with Machnovke, this is about the Frieds who most belze chassidim are sick and tired of. I don't agree with most of what shaulzon is writing but doesn't disqualify what is the truth here and that is that Belz and any belze simcha or yom tov would be so much nicer if not for this Fried family (motl and sons). Amrom, no matter how crazy he is, at least his kids are regular good people who are doing good for the community as opposed to their cousins who are ruining each and every belze event.

    This was written by a belze Chosid who has no animosity to any normal human being (including the normal Frieds) and wishes them Hatzlocho.

    השבמחק
  9. כואב לראות פה כמה אנשים לא מפרגנים לפרידים הידועים לאנשי לב זהב הסבא ר׳ סנדר היה ראש וראשון לכל דבר שבקדושה בבעלזא.. הוא תרם לרבי ולמסדותיו בזמנים ש 100 000$ היה שווה חצי מיליון דולר ור׳ סנדר תרם אז מיליוני דולרים לחסידות הצעירה והמתחיל במצוה אומרים לו גמור וכך עשה ר׳ סנדר הוא המשיך לתרום את השטיבל הידוע בבעלזא בקומת המרכזי ושמו זה ״ בית אברהם ״ על שם אביו היקר ומי שרק נפל בבעלזא פעם אחד יודע שזה נקרא ״ דבעלזאר זכרון משה ״ שחרית מנחה מעריב לרווחת הציבור מהבוקר עד השעות הקטנות של הלילה וכאן המקום לפרסם ברבים את בניו ונכדיו ההולכים בדרך ישראל סבא אבא חייא מלונדון איש יקר שבאדם לב זהב מוזיל זהב מכיסו למען רווחת הכלל והפרט וגם אחיו אביגדור מלונדון שגם עוזר לכל יהודי אנגליה באשר הוא בכל עת ועונה ו׳ ארהל׳ה פריד בכלל לא בריון כפי שנכתב פה ארהל׳ה ידוע לאיש שמסדר בין כל הרבדים בבעלזא ועוזר לאלפי!! אנשים במשרד הפנים יום יום בלסדר דרכונים מרגע לשני וגם בחברת חשמל שמו הולך לפניו כידוע שצרכי עמך מרובים וארהל׳ה הוא זה שתמיד!!! יסדר ליהודי באשר הוא את משעלתיו ובנוגע למאיר מלונדון יש דבר יותר טוב מלפגוש את מאיר בבוקר ולשמוע ממנו את מאמריו הידועים שיכולים לשמח שטיבל שלם בדקה מי לא רוצה לפגוש את מאיר לפני יום עבודה ולעלות חיוך על פניו??!!
    על כן יהודים יקרים בשם אלפי חסידי בעלזא וידידי בעלזא בארץ ובחוץ לארץ אנו מודים לכם משפחת פריד ואנא תמשיכו את מעשיכם הטובים כי צריכים אותכם ונהנים ממכם יום יום מזל טוב מזל טוב דורות ישרים מבורכים ובנין עדי עד ומשמחה זו יתמשך עוד שמחות לכלל ישראל
    חסיד בעלזא שמוכיר טובה

    השבמחק
  10. תפסיק להגזים אבא חייא סתם שויצער

    השבמחק
  11. החלפן אביגדור לא תורם לאף אחד, הוא סתם טשארמר

    השבמחק
  12. לא היה להם כסף לזרוק, מה שבטוח שצריך לזרוק אותם אחד אחד ולגמור עם הא סטיגמה שפרדס עושים מה שבא להם בלי להתחשב על החסידים האמיתים...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.