רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 במאי 2013

נקמתו המתוקה של המאקעווער בגור

מכתבו של חסיד מאקעווע

כ''ק מרן גאב''ד מאקאווא שליט''א הוא כידוע חמיו של הרה''צ ר' אהרן מרדכי רוקח שליט''א אביו של החתן  מבעלזא , וכידוע מרן  גאב''ד מאקאווא הינו  חסיד גור לשעבר שימש כמשגיח רוחני  בישיבת גור בחיפה ונהג לתת שיחות  בעבודות השם לבחורי הישיבה, השיחות וההשפעה של מרן הגאב''ד תלמידו של רשכב''ג ה'בית ישראל' זי''ע הפריע מאוד לגור מה גם שההשפעה של מרן הגאב''ד גדל  וגדל בקרב חסידי גור

בצר לראשי גור הורה הרבי לסגור את הישיבה בחיפה, נס היה למרן הגאב''ד שליט"א שהוא הצליח לארס את בתו עוד בזמן ה'פני מנחם' לבנו של כ''ק האדמו''ר מבעלזא  שליט''א צעד זה הציל אותו ואת משפחתו והגאב''ד כבר עשה שידוכים מחוץ לחסידות  גור,

שלשום כשרבבות שמחו ורקדו בחתונת נכדו היה זה גם נקמתו המתוקה של כ''ק מרן האדמו''ר גאב''ד מאקאווא  שליט''א בחסידות  גור ובאלו שירדו לחייו .

5 תגובות:

  1. כולנו זוכרים את המעמד נורא ההוד שאירגן [בסתר מחשש טרור] המאקעווער רב לאחר סגירת ישיבת חיפה, לאמירת "קינות" שעה ארוכה בהיכל ישיבת חיפה, כדי שלא יחרה אף ה' על סגירת ישיבה קדושה ומקום תורה נדיר שהיה לשם ותהילה אף בציבור הליטאי, וכ"ש בציבור המתמידים של הציבור החסידי.
    היה זה מעמד נורא הוד של אמירת קינות באריכות לאור נרות ובבכי ונהי על מקום תורה קדוש שחרב אך ורק עקב תסביכים תינוקיים ואגו מטופש של תינוק "לא חכים ולא טיפש" "שלא הגיע להוראה ומורה", שמתנהג כפי שלא שערום אבותיו דודיו וזקניו טובי הלב כל ימיהם, רח"ל [- אה, כן, חוץ מקיום "צוואת" האמרי אמת שהוא חידשה והמציאה מדעתו מתוך מידותיו, ליגונו האמרי אמת טוב וזך הלב בקברו, לרדוף ולהציק את מי שלא הולך 100 אחוז בתלם].
    הוי, "מידות ... "מידות" ...

    השבמחק
  2. גאב"ד מאקאווא שליט"א איננו ח"ו איש נקמות, הוא שבור ורצוץ מההנהגה הנוכחית בגור.

    אך ממלא פיו מים, ואף בא פעמיים בשנה לגור בכדי לא להכניס ח"ו הרהור באמונה על הרבי הנוכחי מגור בצעירי הצאן שעלולים להתדרדר עקב הקונפליקט הנורא בין המציאות ובין האמת.

    השבמחק
  3. חיים אתה שקרן וכותב שקרים.
    אני מסתובב אצל המאקווער כבר הרבה שנים והביטול שלו לרבי מגור הוא משהו לא רגיל...
    הוא מכבד את הרבי מגור, משתדל להשתתף בכל השמחות שלו, ולומד את השמיעהס שלו כל שבוע...
    הדברים שכתבת עליו הם שקר וכזב ואפילו משל לא היה, המאקווער רוב לא נוקם באף אחד וגם לא מהרהר אחר צדיקים!!
    שיניתי ממנהגי וכתבתי כדי לקיים חובת מחאה

    השבמחק
    תשובות
    1. המאקווער צדיק יסוד עולם.
      הוא רק לאחרונה נתן קוויטל בביטול גמור להאדמו"ר מסדיגרוא החדש, הכל בכדי לא לקרר שום יהודי מחסידות ויר"ש, אל אף שידוע לכל שכל השנים לא רצה אפילו לשהות בד' אמותיו.

      מחק
    2. מה יש לו נגד האדמו"ר מסדיגורא? עניין הלפרין בלונדון?

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.