רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 במאי 2013

נכון שלא בסדר שהחצקלוני מלמד את הבחורים קבלה אבל הוא אישית צדיק גדול

מכתב מאיש מודזיץ

האדמו"ר בחיי אביו היה דואג לכסף למוסדות הוא נקלע לחובות קשים שלא היה מה לאכול בבית שלו מי שהיה מביא לשם אוכל זה אני ומרדכי כהן ואריק כמו הבעלים של מאפית הצבי לאחר שניה אדמו"ר שני בניו שמואל ודודי החליטו לשלוט במערכת הם לכלכו על הבן צלקי שהוא שוכב עם גיסתו ובנות אחרים העיקר שלא יפריע להם הם לקחו את זאבי קרימלובסקי ואריה בקנרוט לנהל את האדמו"ר ההם מחייבים את האדמו"ר לשמוע בקולם הם חייבו את האדמו"ר לא לדבר עם הבן יחזקאל (לא שזה לא נכון שהוא מקבל קהל) אבל זה הפריע להם אז הם חייבו את החסידים והמשפחה לא לדבר איתו

סיפר לי חבר שהיה באירוסין אצל אדמו"ר והיה לפני זה עוד שתית לחיים אדמו"ר שאל את הגבאי אם צריך לברך מתברר שאדמו"ר נכנס ללחץ נפשי שכל דבר חייב לשאול את הגבאי הוא נוסע הרבה לחופש עם איציק פרלמוטר אחד שהיה בחיי אביו גם יד ימינו הוא מבקש ממנו לא להודיע לבנים שלו ולגבאים איפה הוא נמצא שיהיה לו מהם שקט מצד שני הוא מרגיש שאין לו ברירה כי הם מביאים כספים למוסדות הם לקחו את הדירה הפרטית שהיה לאדמו"ר ברחוב הרצל ואמרו לו שיקנו לו דירה חדשה במתחם אוסם

האמת שהם קנו לו דירה חדשה רק הדירה החדשה נרשמה על  שם המסדות חשבונות שרק קרימלובסקי ובקנרוט יכולים לגעת בכסף הם לקחו משכנתא 70 % ואת הכסף מהמכירה של הדירה בהרצל לקחו לכיסם הפרטי כך שקיבלו מיליון שקל נקי הדירה בהרצל נמכרה במכיר של יותר משני מליון עוד נושא שהם מסתירים זה הפשע של הבנים של האדמו"ר שמואל ושלמי שהם בכלל לא מניחים תפילין באמצע השבוע לא נמצא אותם בשום בית כנסת יש ברשותי תמונות של הבן באילת אם תרצה אני ישלח לך אני פשוט לא מבין למה עד שיש בן כמו יחזקאל שהוא צדיק ומלמד קבלה צריך לצאת נגדו נכון שזה לא בסדר ללמד בחורים צעירים קבלה אבל הוא אישית צדיק גדול

5 תגובות:

  1. אני מתפלא האם הכותב עצמו מבין מה שהוא כתב

    השבמחק
  2. לא נורא, המודזיצר זה שעושה אסיפות למען חינוך ילדינו, אוהב להתדיין בבתי משפט (חילוניים) עוד מעט כנראה כל המשפוחה שם תתדיין בבית המשפט.

    השבמחק
  3. אני ממליץ לך לקבוע תור דחוף לפסיכיאטר.

    אתה לוקה באובססיה קשה.

    השבמחק
  4. אני חושב שלא הבנת מה כתבת פה חוץ מגיבובי מילים בלא קשר,
    מה יש לך נגד שמוליק ושלומי שני אברכי משי,

    או לחילופין הסבר את עצמך בפרוטרוט

    השבמחק
  5. שני אברכי המשי דלעיל אם יגיעו לאברבנאל יתקבלו כנראה ללא המלצות לדעתי

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.