רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 2 במאי 2013

ויקנאו בו אחיו - כאן הבעיה כך טוענים חסידיו של החצקלוני ממודזיץ

ב"ה                                                                יום ד' בה"ב תשע"ג לפ"ק

לכבוד הרב חיים שאולזון,
לפניך ידיעה השופכת מעט אור על התעלומה של הקהילה של הרב טאוב, אשמח להתייחסותך ולהכנסת הכתבה לאתר שבודאי יועיל להגעה אל האמת בפרשיה זו.
תודה לך על כל החומר המרתק ועל התחקירים המיוחדים שאתה מביא לנו בקביעות.

הורה דואב שלום רב, אני כותב אליך מכתב זה כי כבודו של בני כן חשוב לי.
בני הוא אברך בקהילתו הרב טאוב בנו של האדמו"ר ממודזיץשליט"א, כבר כמה שנים שהולך אליו ולא ראיתי שום שינוי משמעותי בהתנהגותו מלבד התארכות תפילותיו לא ראיתי לא בדרך ארץ ולא בלימוד אף ירידה ורק ההיפך הגמור, ולא ראיתי סיבה להתנגד, עד שביום אחד התחלתי לקבל טלפונים משני אנשים (אחד מהם אב לאברך בחבורה) בדרך קבע עם השמצות והכפשות מהסוג הגרוע ביותר (באותו נוסח כפי שמופיע כאן באתר – כשראיתי הדברים כאן לראשונה הבנתי שבטלפונים הם לא הצליחו, אז החליטו להילחם דרך האינטרנט ודעת הקהל העולמית) ניסיתי לברר מה הטענות אמרו לי אתה לא רואה שהוא משועבד ותלותי לשם אתה לא רואה את התפילות ומקוואות והקוויטלאך עם השימות, נסיעות לר"ה ושבועות וכו', מנהיג עדה בחיי אביו וכדו', עד קבלת הטלפונים לא הרגשתי  שום חיסרון בנסיעתו לר"ה כי אף לפני שבני הלך לחבורה הזו הוא נהג ללכתלגרצ"מזילברברג ולא לאדמו"ר שלי כי שם האווירה יותר חמה, וכנראה כך גם בחבורה זו.
אך לאחר כל זאת נלחצתי מאוד מהדברים שמא יש דברים בגו ועלי לפעול בכל דרך שהיא להוציא את בני מכת מסוכנת זו,או אז הלכתי להיוועץ בכ"ק מרן אדמו"ר מאמשינובשליט"א אשר עימו אני מתייעץ בכל, ושאלתיו לדעתו בקשר לקהילתו של הרב טאוב שקוראים להם לאחרונה "כת"וכו', בתגובה לכך ענה לי כי הוא מכיר כמה אברכים מהקהילה הנ"ל, והם "כת" שמקבלים פני שכינה שלש פעמים ביום, ואילו מי שמכנה אותם כת הוא מכת שקרנים וכת מספרי לה"ר שאינם מקבלין פני שכינה (מרן האדמו"רבלשונו הק' נזהר מלומר מילים אלו, רק אמר בעדינות כת שאינם דוברי אמת שאינם מקבלים פני שכינה).
סיפרתי זאת לכמה הורים מבני הקהילה שאני מכיר משכבר הימים, ואף הם קיבלו טלפונים מהסוג הנזכר ועקב הטלפונים אחד מהם אף פנה לשאול את האדמו"ר מסדיגורא זצוק"ל, והאדמו"ר פתח וסיפר לו את הסיפור הידוע עם זקינוהרה"קר"שמפרוהוביטש זצוק"ל שתלמידיו החלו בבניית ביהכנ"ס עבורו ובהוראתו, עד שביום בהיר הפסיקם ולא הרשה להמשיך בבניה, ואך כעבור זמן רב כאשר בין תלמידי זקינוהרה"ק בעל מאור עיניים ששם היה ביהמ"ד המרכזי שלהםהחלו לרנן על בניית בית המדרש ע"כ שפותח חצר במקום זקינו, או אז אמר לתלמידיו שיסיימו את בניין ביהמ"ד וכך היה. והסביר כי לא ייתכן דבר גדול בקדושה בלא התנגדות.
כמו כן חותנו של אחד מבני הקהילה, רו"כ נחשב בבאיאן (מי שמכיר את בני הקהילה יידע במי מדובר – אינני רוצה להביא את שמו בלא ידיעתו המוקדמת), סיפר לי שקודם שלקחו לחתן שאל את פי האדמו"ר מבאיאןשליט"א האם אין חיסרון בכך שחתנו הוא מחבורה פלונית שרבו המתנגדים עליה עד כדי שמכנים אותה "כת", אמר לו האדמו"ר "וכי עולה בדעתך שדבר קדוש כזה יכול להתקיים בלא התנגדות, כאן זה אינו עולם האמת".
אני חושב שלא צריך להוסיף כלום אחרי דבריהם הקדושים.
אחרי כל זה התחלתי לברר מה קורה במודז'יץ בפנים, ואז הבנתי הכל:
הבן מנהיג הקהילה הנ"ל הוא מוכשר בכל קנה מידה ועד גיל 23 הספיק כבר לכהן כשנה וחצי בישיבת דרכי תורה של מודז'יץ (שהיתה בראשותו של אביו האדמו"ר הנוכחי, ונסגרה עקב קשיים כלכליים) גם כר"מ וגם כמשגיח, וכל זה בהצלחה בלתי רגילה, האדמו"ר ממודז'יץ מעריך אותו בצורה בלתי מוסתרת וכל אחד מחסידי מודז'יץ שאינו בעל עניין יוכל לספר על סיטואציות שונות ורבות, אך זה גם הבעיה כאן.
"ויקנאו בו אחיו" מובן לכל אחד שהתנהגות כזו של חיבה יתירה מובילה באופן אוטומטי לשנאת אחים, וכאן שמעתי סיפור שהיה לפני פתיחת ישיבת נחלת דן של מודז'יץ לפני כשנתיים, שבטרם הוחלט מי יכהן כמנהל הרוחני בישיבה נכנס ראש הישיבה הגאון רבי שמואל מאיר רטייזרשליט"א לאדמו"ר ממודז'יץ והציע בפניו למנות את בנו הרב טאוב למשגיח הישיבה השיב לו האדמו"ר גם אני חושב כך זה ירים את הישיבה למקום אחר לגמרי, לא עברה מחצית השעה והרב רטייזר (ד"א שני בניו הולכים לשמוע לקח מפי הרב טאוב, וראיתים בתמונות מפורים שנה זו עומדים ביראה) מקבל טלפון בהול מהגבאי פרלמוטר 'אתה עדיין בבני ברק' 'כן, אני בתחנה', רץ פרלמוטר ואמר לו באופן שאינו משתמע לשני פנים 'אם הוא משגיח אתה לא ראש ישיבה', לפי הבנתי יש המשך לסיפור אך התחמקו ממני. זה הסיפור, העסקנים רוצים רק לגמור אותו, לא יכולים לפרגן לאח השלישי כבוד, ומכאן מגיעים כל ההשמצות.
אם לא ששמעתי באזני לא הייתי מאמין כי האדמו"ר מפוריסוב שליט"א עלה לבית האדמו"ר ממודז'יץ שליט"א בתור מעריץ גדול של הרב טאוב לנסות לפשר בין חסידי מודז'יץלהרבטאוב, והאדמו"ר ממודז'יץ חזר באוזניו הלוך ושוב כי 'אני אוהב אותו אהבת נפש, ואני בתור אבא יודע כי אין כאלו אברכים היום בין בקדושה ובין בתורה', כך שוב ושוב 'אך אני אין לי שום שליטה על אנשים אלו, הם מעוניינים רק לחרחר ריב ומדון, מה אוכל לעשות להם'.

26 תגובות:

  1. אלעס איז אונזערס2 במאי 2013 בשעה 2:41

    מכתב ארוך ויפה וכולו שטויות. מה עניין לבני האדמו"ר ממודז'יץ למתנגדי הכת החוצים עדות? וכי מתנגדי הכת הם רק ממודז'יץ? הלוא הם מכל קהילה שהכירה את הבעיה מקרוב. טשערנובל, נדבורנה, באבוב ועוד. מתנגדי הכת הם לא תאבי שררה כאלו ואחרים אלא הורים, אחים ובני משפחה שראו איך בניהם, חתניהם, אחיהם טובעים עמוק באשליה הזו זונחים את ביתם ומשפחותיהם ומתמסרים להוראות מנהיג הכת. לסיפורי המעשיות על אדמו"ר כזה או אחר שאמר כך או אחרת כולנו רגילים ושמא לא היו וגם אם היו הם אינם מעורבים ומכירים רק חיצוניות מרשימה ולא פנימיות רקובה. ושורה אחרונה, בשבתי צבי טעו רוב בני דורו וכמעט כל הרבנים כך שתמיכה מצד אדמו"ר כזה או אחר (אמיתית או שקרית) לא מוכיחה כלום, היחידים שנאמנים הם בני משפחות הנפגעים ואליו שהיו שם וניצלו שרואים בדיוק לאיזה חורבן זה מביא.

    השבמחק
    תשובות
    1. כבוד אלעס איז אונזערס

      אם כה מודאג הינך מהכת הנוראית, הורסת בתים, המקוואות, התפילות והקוויטלא"ך, והפולחן והאישיות והתלות וכו', אולי תשב עליו שבעה כמו שישב הגר"ש אייגר זצוק"ל על בנו הרה"ק ר' לייבל אייגר מלובלין זצוק"ל כאשר הפך לחסיד קוצק, הרי בנך לא התפקר שא"כ היית מצווה לקרבו ולהחזירו בתשובה.
      אולי אני לא משופשף מספיק להבין את עומק החוצפה שבני הולך לרבי אחר מהרבי שלי, ויכול לשמוע בקולו בכל דבר, ואולי אני טיפש מכדי להבין שאם בני הולך לרב שמוצא חן בעיניו גם אם הוא לא מוצא חן בעיני זה נקרא תלות.
      אבל בזה אין לי ספק שאעדיף להיות טיפש ברשימה אחת עם הגרמ"מ שפרן שליט"א אשר ישב איתי שעה ארוכה וענה לי על כל השאלות אחת לאחת בקשר ל"כת" הנ"ל (גם אתה מוזמן לעלות אליו - אני מוכן לסדר לך תור), וכן הגר"א וינמן מביה"ד הישר והטוב ורו"כ חו"מ באלכסנדר בברכפלד, הגר"נ הלר מרבני שכונת חפציבה בבי"ש ורו"כ חו"מ שם, הגר"ש צביון רו"כ בנדבורנא, הגר"ש לאבל נו"נ במיר, הגר"פ מושקוביץ רו"כ יו"ד במרכז התורה בסנהדריה, הגרע"מ סופר בן האדמו"ר מערלוי ורב קהילת ערלוי בב"ב, הרב גולד רו"כ בגור בב"ב, הגר"מ הערציל מו"צ בלייקווד, ועוד רבים וטובים אשר לא הצלחתי לברר, אשר להם בנים וחתנים בחבורה זו והם ממליצים עליה בחום וחלקם אף משתתפים דרך קבע באירועים כמו ל"ג בעומר, פורים, שמחת בית השואבה, הקפות שניות וכו'.
      בין התמונות ראיתי תמונה משנה שעברה כשהגרש"י סלמון מב"ב רו"כ בקריית ויז'ניץ נותן להרב טאוב קויטל בעת הסעודה בל"ג בעומר במירון [מעניין שבתמונות שהביאו באתר, לא הביאו תמונה לא מהסעודה ולא מהריקודים אלא רק מתום האירוע, כנראה שהיה מעניין בפנים], שם השתתפו מבין ההורים גם הרב קליין מגבעת זאב, הרב ריסס מרמות ועוד. כמו כן באותו מעמד נכחו הגר"י וירצברגר אב"ד ברדיטשוב, הרה"צ ר"ר לוי שליט"א מירושלים, המשפיע הרה"צ ניסן דוד קיואק מירושלים, הגרי"מ שדרוביצקי, הגה"ח ר' אהרן גבאי ר"מ בברסלב ועוד רבים.
      ברשימה כזו אני לא מתבייש להופיע.

      נ.ב. מספר הורים ששמעו את דבריך הנלוזים בהזדמנויות שונות - אם מפיך ואם מעושי דברך ודברו של השטן, עלו לשמוע את דברי הגמ"מ שפרן שאף לו חתן בקהילה זו, ולפי דבריך הוא היה הראשון שאמור לצאת חרמה נגד ה'כת'.
      (ברור שתאמר שיש לו נגיעות לא לבזות את חתנו - אבל מעניין שאתה ועוד כמה כותבים כאן באתר לא איכפת להם כלל מבני משפחותיהם -מפאת חשיבות העניין, מסתבר שאתה יותר נקי מנגיעות מהגרמ"מ שפרן, וברגע זה הכרזת ע"ע כאחד האנשים שחויבו בד"ת אצל הגרמ"מ שפרן, וד"ל)

      מחק
    2. אלעס איז אונזערס2 במאי 2013 בשעה 15:01

      קודם כל לא ענית ולו מילה אחת על טענותיי אלא העתקת מתגובה קודמת ודבר שני אם אכן ישבת אצל הגרמ"מ שפרן וענה לך על כל הטענות אדרבה שתף אותנו בתשובותיו מדוע אינך כותב דבר ממה שענה לך? אלא ככל הנראה סיפור זה לא היה ולא נברא ואף משל לא היה, דבר שני אתה מתפלפל במה שלא אמרתי על ר"מ שפרן כאילו זה משה מפי הגבורהואני אכן מוחמא בכך, אך לא כתבתי עליו מילה אז אנא ממך הפסק לשקר ואף הורה לא שמע לא מפי ולא משלוחי דבר על כת זו, איני מרצה ולחינם אתה טועה בי. דבר שלישי אם אכן לקוצקער אתה משווה אותו אז אדרבה בא נערוך השוואה, הקוצקער היה תלמידם שלר' בונים והיהודי הק' מפשיסחא (שרוב בניין תלמידי הרבי מלובלין סמכו את ידיהם עליו) כמעט כל תלמידי ר"ר בונים התבטלו לקוצקער והיו ח"ת מופלגים בתורה בחסידות ויכלו להיות רבעי'ס בזכות עצמם ר' שלמה אייגר הנו דוגמא טובה לכך וכן הרי"מ מגור ועוד ועוד לעומת זאת אדרבה ספר לנו מי היו רבותיו של יחזקאל? מי הכתירו לאדמו"ר? מי הת"ח המופלגים שהתבטלו אליו לבד מאברכים ובחורים צעירים? (ואיני מדבר על אוסף רבנים שהמליצו או לא המליצו נפגשו איתו או לא ובוודאי אינם מכירים אותו מעבר להיכרות שטחית בעלמא וממה ששמעו מבני משפחתם בכת. אדרבה בא נשמע, אך לצערי חוששני שאין מה לשמוע...

      מחק
    3. מעניין שאתה מצד אחד מתנגד בגלל שאתה מכיר בני משפחה מהכת וזה נורא נוראות - ומצד שני הגרמ"מ שפרן בגלל שהוא מכיר בני משפחה בכת וזה היכרות שטחית (לא כמו שלך) לכן הוא בעד....
      עכשיו תבין למה זה כן תשובה - טיפש...

      ד"א אני כן יודע מי אתה ואם תנסה בכח אני גם ירקום את השם - אם זה לא מספיק לך אז בא ניפגש פנים אל פנים.

      מחק
    4. אלעס איז אונזערס4 במאי 2013 בשעה 23:11

      מעניין שאינך מסוגל לענות על שום טענה שלי, שוב ושוב, ואחזור על כך שאלתי שאלה פשוטה אם הגרמ"מ שפרן ענה לך (אישית!) על כל השאלות מדוע לא תשתף אותם איתנו? מדוע לא תכתוב את ה"תשובות" שענה לך? אלא ככל הנראה לא היו דברים מעולם. ובקשר לאיומך לחשוף אותי. קודם כל לא אכפת לי, לא כתבתי כאן דבר שיש להתבייש בו, דבר שני אתה טועה לחלוטין אין לך שמץ של מושג מי אני. ושלישית מדוע אתה מאיים? דברי מפריעים לך? אין לך מה לענות עד שאתה נאלץ להשתמש באיומים? כמה עלוב.

      מחק
  2. אולי זה עונש למודזיצר על שהוא שולח את חסידיו לערכאות ונגד דין תורה?

    השבמחק
  3. דבר חדש - האמשינובר הוא זה שיאמר שמודזיץ הם כת שקרנים שאינם מקבלים פני שכינה..
    כולם יודעים שהאמשינובר הוא גיס של פנחס משה מקוזמיר ויש לו אינטרסים כאן...
    וזה עוד בלי קשר לזה שכולם מכירים את התמימות של האמשינובר שכל אחד יכול לעבוד עליו ולסחוב אותו לאיפה שהוא רוצה.
    באמת מתאים לחברה של חצקל - כת התמימים...

    השבמחק
    תשובות
    1. רואים שאתה לא מכיר את האמשינובר.

      מחק
  4. אבל אם כל מודזיץ יודעים (!) כי יד ימינו של הרבי שליט"א הרה"ג מרדכי בקנרוט קנה ביום כיפור האחרון עליה לבנו של הרבי הרב טאוב בהון רב, לכו תספרו שרודפים אותו, אין שום רדיפות, זה שמכבדים את הבן הגדול נדמה לי שזה די לגיטימי.

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב מאוד שאתה מספר כזה סיפור - למה אתה מחסיר את החצי השני - חשבת שאת זה העולם לא יודע ???
      מייד אחרי העליה זרקו את הרב בקנרוט מהבימ"ד ולא נתנו לו לעמוד במקום הקבוע ליד האדמו"ר....

      עכשיו תענה...

      מחק
  5. זה כזה טיפשות לחשוב שלא האדמור שלח את פרלמוטר להזהיר את הרב רטייזר...
    תקלטו כבר שהוא תחמן מקצועי זה לא תמים כמו הבן שלו שממשיך ללקק אותו בכל האירועים.
    ומי שרוצה הוכחות שילך לברר מה קורה בגיזרת מודזיץ - קוזמיר, ועם כל הגיסים שם...
    מעל השולחן האדמור ממוזיץ עושה תמונות מחוייכות ומתחת השולחן הורג אותנו לגמרי.
    אבל אחרי שגילינו את האתר הזה החומר יבוא לפה ממש בקרוב. בואו נראה את כל המנלקקים של מוזדיץ מתמודגדים עם האמת מול הפרצוף.
    העיקר שהוא חבר 'מועצת'....

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמע שאתה מתפוצץ מקנאה מה הקשר של הגיסים לירושה ובקשר מודזיץ קוזמיר הגזרה די טובה

      מחק
  6. מה-שהיה הוא שיהיה ומה-שנעשה, הוא שייעשה; ואין כל-חדש, תחת השמש.
    קצת פרספקטיבה היסטורית לא תזיק, הורים היסטריים וחותנים דאגניים הם חלק בלתי נפרד מהיסטוריית ההתהוות של חסידות פולין.

    אם יהיה לו מזל והכל תלוי במזל , יהיה ר' חצק'ל רבי גדול ומנהיג גדול . אם יהיה לו פחות מזל , יעלם בתהום הנשיה כמו רבים וטובים לפנין.
    (סיכוי טוב יש לו - ההיסטוריה הוכיחה שרבי אשר חסידיו היו מצויידים בהורים כאלו וחותנים כאלו, הגיעו רחוק .)

    השבמחק
  7. זו הבעיה עם הקדושים כי ( מלבד איזה צרי עיין) למי איכפת אם פלוני חכם הרזים או צדיק וקדוש ייקרא ויעשה חיל. ובסך הכל הבריות אוהבים סיפורי קדושה ופרישות. אבל הצרה היא למחר כבר באם אליך גברי אלימי חתומי פרצוף בשמם ומטעמם לומר לך עשה כך ואל תעשה כך ואוי לו למפקפק..

    השבמחק
  8. פשש כולם תמימים כולם טיפשים אף אחד לא רואה את מה שאתה רואה @לא יאומן איזה עיוורון!!!
    אפילו האמשינובער הקדוש בעיניך "תמים" עד כמה צריך להיות טיפש כדי להאמין לנבל שיוצא ומרכל ומוציא שם רע על צדיק וכשמביאים קדוש עליון כהאמשינובער בעל רוח הקודש מובהק.הוא.הופך אותו ל" תמים"
    בעל גאווה שכזה אין מקומו בקדושה ויש צד לאמר שאין להתפלל עימו למרות שאיני פוסק אבל מצד עצמי לא הייתי מרגיש בנוח להשתתף עמו בדבר קדושה עד שלא יכה על חטא ויעשה תשובה.
    אהרון אפשטיין

    השבמחק
  9. מי שמדבר על האמשינובער, הוא נכנס להקטוגריא, דל "אין אדם חוטא אלא אם כן נכנס בו רוח שטות"

    האדמו"ר הוא רבי, שעובד את ה' למעלה מדרך הטבע, ולצד זה הוא חכם עצום, אני אמריקאי, אבא שלי עשיר גדול, ויש לו הרבה חבירים עשירים, וכולם לפני שעושים דיל גדול מתקשרים להאדמו"ר ומתייעצים איתו, ולא רק לקבל ברכה מאת צדיק הדור, רק גם לקבל עצה חכמה

    ולא רק בביזנעס זה כהה, רק גם בעניני פסיכולגיה, ועניני רפואה, בכל ענין גדול וקטן, מתייעצים איתו, רופאים ופסיכולגיים,

    ובנביאי אל תרעו, יש רק רבי אחד בדורינו, רבי אמיתי, והוא האדמו"ר מאמשינוב

    השבמחק
  10. לכבוד כותב המכתב למעלה
    הורה יקר שלום רב,
    אני מעוניין לדבר איתך על כל המידע שהצגת בקשר לחבורה עצמה, אם תוכל לרמוז פרטים מזהים כל שהם יהיה לי תועלת אישית גדולה מאוד.
    בכל מקרה אני תמה מאוד האם אין לך עוד דרך אחרת לנקות את השם של החבורה של בנך אלא ע"י שתלכלך אחרים, כדייר בסביבת חצר מודז'יץ אני מכיר זה למעלה מעשור את החצר, האדמו"ר ובניו ומשפחתו, אחיו האדמו"ר מקוזמיר וגיסיו, אינני מכיר בשום פוליטיקה, זו חסידות נקיה, עם הבן המדובר אני בהיכרות, הוא אברך נעים הליכות, בעל ידע בחסידות, לא ראיתי אצלו דבר חריג, לא לכאן ולא לשם, אך כאלו השמצות לא יביאו תועלת להסביר למה יוצאים נגדו עסקנים וחצרות, אתה לא עונה תשובות אלא דוחף את הכל על עסקנים שונים ומשונים. לא זו הדרך.

    השבמחק
  11. כל ההשמצות המופרחות האלה נכתבו בידי אנשים סכסכנים שסולקו ממודז'יץ ונעלבו..
    מספיק לשהות כמה דקות עם הרב'ה שליט"א כדי לדעת שכל הטענות כנגדו מופרחות והזויות ואני מרחם על המלכלכים על הרב'ה על מה שיעשו להם מהשמיים..
    הראייה הכי טובה לכך שהכל שטויות,זה שבמודז'יץ לא מדברים על זה וזה הכל שטויות, כל הבלאגן סובב סביב האתר פה ושם הכל שקט ורגוע..
    אז שהמשטינים על הרב'ה ומשפחתו יעשו חשבון נפש ויחזרו משקריהם ויבקשו סליחה מכל העוסקים בצורכי ציבור באמונה בהם הם פגעו ואמרו לשון הרע ללא מחסום..
    אני מכיר את הגבאים במודז'יץ והם כולם יראי שמיים וצדיקים שאין שום דבר לנגד עינהם מלבד הרב'ה וטובת החסידים. אברכים שמשקיעים ימים ולילות בדאגה לרב'ה ולחסידים בצורה שלא ניתנת לתאר.
    שיעשו חשבון נפש אלו שצריכים
    לקבל את התורה ברביעי הבא אי אפשר עם כל כך הרבה זוהמה על הלשון..

    השבמחק
  12. אני הייתי מציע לכל חסידי מודזיעץ שכל אחד יודע שברובם אין להם ולחסידות כלום הרי "החסידים" ברובם הגדןל מגיעים מבמגזר החילוני ובמקרה הטוב מהמזרחי ואמנם המגמה שלכל מי שמגיע מציעים ספודיק על חשבון החצר אך גם לאחר לבישתם המראה שלהם מעיד עליהם מהיכן הגיעו ולכן המנהיג שלהם באמת מתאים להם
    מדהים שהאדמורים חברי המועצת לא יודעים את מי הם צירפו כחבר( במקום להכניס את הקוזמירר איש עובד ומחדיא אמונה ולא עסוק כל היום בנסיעות לכל העולם וכדי לקנות דירות ומכוניות פאר זה לא היה דרכו של אביו ומהראוי לציין שאביו לא כתב גם בצוואה שהוא ימשיך אחריו כפי שחסידיו מפברקים תמידין כסדרן ולא בחינם כי הוא באמת אחז מבנו הצעיר רק אנשי מודזיץ נמשכים אחרי מי שמתאים ל 2015 )
    וגם אם יודעים ללמוד יר"ש הוא דבר חיוני ואיך אפשר לכתוב דעתו בחינוך האם הוא כל כך הצליח לחנך את ילדיו או חסידיו הרי מי שמכיר מקרוב את באי החצר כשקורא את הכתבה בהמודיע מתפוצץ מצחוק עד כמה האבסורד גדול ובבחינת אמור לי מי חסידיך ואמר לך מי אתה הרבי יחזקאל שליט"א בטעות נולד שם בבית והוא אכן שונה מבני הבית הוא צדיק אמיתי ירא שמים ולו נאה ולו יאה להיות אדמור הוא מתאים לרבי בעל הנחלת דן ולכן אני חוזר ומציע לרדת מרבינו הקדוש הרה"צ יחזקאל שליט"א שימשיך להנהיג את קהילתינו בעוז ובבחינת מנהיג לדור כבימי קדם

    השבמחק
  13. מודזיץ זה כמו מחלבה כל זמן שאתה נותן כסף מתייחסים אליך ברגע שהפסקת אתה אפס מאופס שם מתחנפים לכל מי שריח כסף נודף ממנו האם זכיתם לראות פעם את הרבי מקיים ויהיו עניים בני ביתך או כל הזמן הראש במנוחה ונסיעה מנוחה ונסיעה יש כבר תכנון לכל השנה במימון מלא ולעומת זאת אצל הבן כל המסכנים יושבים על שולחנו ועליו צוחקים מי מהבנים אחי הרב יחזקאל שליט"א מגיע לקרסוליו כח הטרור שיש במודזיץ לא עובד רק שם ולכן לא יעזור לכם כת לא כת הבן מנהיג גדול וחסידיו לא מזרוניקס אלא אנשי מעמד וזה שהאחים כועסים זה בהחלט מובן
    אבל שיעבדו על עצמם אולי יתעלו בעתיד ולא להשמיץ מקנאה את האח

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה בכלל לא יודע על מה אתה מדבר!! אתה ממציא טענות שיעזרו לך בדעתך אבל בינהם ובין המציאות אין שום קשר!
      הרב'ה שליט"א מחזיק משפחות עניים רבות ומשפחות אברכים שאין להם מה לאכול. רק השבוע הגיע יהודי מסכן שלא קשור לחסידות כלל ואמר לרב'ה שמצבו בבית רע ומר ואין מי שמסכים להלוות לו כסף. באותו רגע עשה הרב'ה בעצמו כמה טלפונים והשיג לאותו עני את ההלוואה לה היה זקוק בעוד שהוא עצמו ערב לו. ואני מזכיר שאותו אחד אפילו לא אחד החסידים.
      הרב'ה הסכים עכשיו לקבל במתנה את רכבו אחרי שנים בהם הוא דוחה את כל הרכבים המוצעים לו ונותן את הכסף לאברכים. אז תפסיק להמציא שטויות שהרב'ה מחפש כבוד וגדולה ושעניים לא מקבלים אצלו מענה.
      אהבת ישראל של הרב'ה חוצה גבולות ודואגת לכל מי שמבקש. וכל מי שנמצא בשטח (ולא ברח לקוזמיר) יכול לראות את זה בבירור.

      מחק
    2. סתם לידיעת הציבור הבן יחזקאל יש לו דירה גדולה בבני ברק שעומדת כרגע ריקה (כי נזרק ע"י הרבנים והמשגיחים של הישיבות מב"ב) וחוץ מזה הוא משכיר דירה בירושלים
      כידוע משפחת יחזקאל קונים רק בגדים יקרים וממותגים (שלא נדבר מודרנים) אבל שההצגה ניראית טוב יותר שאין אוכל לאכול שדרך אגב מגיע גם מזה שלאשתו לו מענין הבית רק לצאת ולקנות עוד ועוד בגדים

      מחק
    3. האמשנובער לא יודע מכת החצקלויני והכל שקר ומה גם שהרב אהרונסון שהוא גם מחותנו של הרבי מאמשינוב וגם חסיד אמשינוב רצה להחרימו ורק נמנע כי אביו של החצקילוני ביקש ממנו תפסיקו לשקר כדרכם בקודש

      מחק
  14. אל תאיים ממה שיעשו בשמים כי אתם גם לא נמצאים בארץ אני הייתי בישיבה שלכם וראיתי איך שאתם הורסים בחורים כמוני כאחרים אין לכם מושג בחינוך ולא מצאתי חסיד מודזיץ משכמו ולמעלה או למדן כול מי שאני מכיר שלמד בישיבה או גדל בחצר הם מחשובי השבבניקים וזאת פרי גידולו של הרבי שלכם כיום אז נא להירגע תפרגנו לבןואם האבא שלו מצליח לעבוד על כמה ויש לו כבוד זה בבחינת ומשלם לשנאיו אל פניו להאבידו

    השבמחק
    תשובות
    1. אלעס איז אונזערס6 במאי 2013 בשעה 8:58

      מצחיק איך 3 מגיבים אנונימיים כותבים פה אחד ממש "שני נביאים בסגנון אחד"... ואיך חצקל מגיב כשמדברים כך על אביו והמקום בו גדל? הוא אוהב את זה? זה מה שנקרא לשפוך את התינוק עם המים.

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.