רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 במאי 2013

מה בדיוק התרחש בין בעלזא למכנובקא בעקבות החתונה הגדולה?

מאת בעלזער

א] לא כולם יודעים, וזה בגלל שהבעלזאים דאגו מאד להסיר כל סממן או תמונה שתזכיר או תוכיח זאת. אבל בנו הבכור של האדמו"ר ממכנובקא השתתף יחד עם בנו וחתנו הצעירים בחתונה. בנו של המכנובקער - הרב הצדיק ר' בעריל רוקח, הוא לא רק בן דוד אבי החתן רבי אהרן מרדכי מצד היותם נכדים בן אחר בן לשושלת בעלזא, אלא הם בני דודים מעצם היותם שניהם חתנים במאקווא.

מי שהפסיק לשכוח, לפני כשנתיים כשבנו של המכנובקער חיתן את בנו הראשון, הופיע רבי אהרן מרדכי רוקח באישור רשמי מאביו הבעלזער, לחתונה במכנובקא. והפעם, למרות שהמכנובקער בעצמו לא הגיע לחתונה מפני שממש לא הזמינו אותו כמו שצריך וגם ממש לא רצו אותו שם, את הבן הבכור הוא כן שלח, בגלל שהוא הורה להשיב לרבי אהרן מרדכי את מה שהוא עשה. כמו שהוא הופיע לחתונה של הבן, כעת הגיע הבן של המכנובקער ובן דודו לחתונה של הבן של הבעלזער.

אלא עוד מה שלא מספרים לכם, זה, שבניגוד גמור לכבוד המלכים שנתן המכנובקער לרבי אהרן מרדכי רוקח ובצורה יוצאת דופן לכל הדיעות והמוסכמות, הבן של המאכנובקער לא רק שלא קיבל יחס ראוי אלא כשאהרן מרדכי הגיש אותו לאביו בחתונה, שאל אותו הבעלזער: "וועמעס עיידעם ביסטו"? - חתן של מי אתה? כאילו זו פעם הראשונה שהוא שומע עליו. האם הוא לא זכר באמת חתן מיהו??? והלוא הוא היה גם בחתונה שלו עצמו בימים שהוא עוד היה מגיע. והלוא רק לפני כשנתיים נתן אישור רשמי לבנו אהרן מרדכי להופיע בחתונה מעצם העובדה שהוא ידע טוב מאד חתן מי הוא.
בכל אופן, שמעתם בכלל שהוא היה שם? ראיתם תמונה? חס ושלום. זה לא.

7 תגובות:

  1. אכן בנו הבכור של האדמו"ר ממכנובקא שליט"א חזר מחתונת בעלזא אבל וחפוי ראש. נהגו בו ככלב רחוב. אנו, חסידי מכנובקה, נשבענו לנקום באופן שיזעזע את בעלזא. זה יקרה בהפתעה. זה יהיה חזק. זה יכאב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חסיד בעלזא-מכנובקא ואני מוחה על התגובה הנ"ל. אף אחד אצלינו לא מדבר על נקמה. לא זוהי דרכינו ומעולם לא הייתה זו הדרך המובילה שלנו אלא דווקא הייתה זו הדרך של החסידות היריבה בירושלים.
      לא יודע מי כתב את זה, ייתכן מאד שאחד משלהם - כדי להתסיס את הרוחות. אבל זה שטויות ושקר שאין לו כל אחיזה למציאות. לא נקמה, לא כאב, ולא חזק ולא בטיח... תירגעו

      מחק
  2. שגור בפי ה"הייליגער רב זכרונו" כ'ק מהר'א ז'ע, " א יוד טאר נישט אויספירען". ואם יעשו כמגיב הקודם, היינו לנקום ובגדול - מעשה בריון. שלא יגידו שהם הולכים בדרך של הרב זכרונו לברכה...

    השבמחק
  3. לא צריך לנקום. דרכיה דרכי נעם וכל נתיבותיה שלום.
    תראו מה קרה בויזניץ למי שהשפילו אותו.
    מי שמאמין בה' מקבל יסורים באהבה. גם כשהיסורים לא נעימים.
    במיוחד מי שמתיימר להיות "צדיק " ומנהיג עדה.

    השבמחק
  4. כיבדו אותו בכבוד מלכים
    המכנובקערס גם שקרנים וגם אלימים
    מיליוני ניקים וטוקבקיסטים לכנופיית האינטרנט המכניבקאית
    מי מממן את הכנופייה הזאת ?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מממן אותם. קשה לך עם זה מאד? אז שיתפוצץ לך הכובע. שהרי אמרו חכמים: "אין שכל, אין דאגות". במקרה שלך יש רק כובע.
      אולי תבוא ותגיד שלא נתנו לו כבוד מלכים? יש לך סרטון חי מאותה חתונה הנמצא ביו טיוב ומוכיח זאת במאת האחוזים. אם קשה לך לחפש הנה הקישור:
      http://youtu.be/CmnXrdjV-us

      http://www.youtube.com/watch?v=CmnXrdjV-us

      מחק
    2. אם אתה כל כך גהה שאתה מממן אותם למה אתה מגיב בתור אנונימי

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.