רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 במאי 2013

המשיחיסטים מנסים למנוע את כינוס רבני חב"ד שלחו מכתב ממשפטנים שהכינוס לא חוקי

רבני חב"ד אמורים להתכנס ביום רביעי הם הזמינו את כל הצדדים להשמיע את טענותיהם בטרם יציעו הם את המועמד שלהם לראשות אגודת חסידי חב"ד

מי שלא חושבים שהם יהיו הנבחרים לא אוהבים את הכינוס הזה וטוענים כי הפעם בית המשפט חייב ואל לרבנים להתערב. אבל השאלה היא האם שיך בחב"ד שבענין שכזה שבית המשפט יכריע או שבית הדין צריך להכריע

המשיחיסטים מנסים למנוע את ישיבת בית הדין רבני חב"ד. לטענתם מדובר בישיבה שאינה חוקית וכי ההחלטות צריכות להתקבל רק בקרב חברי העמותה כפי שפסקו הבוררים שהיו מוסכמים גם על הצד של אהרונוב. הרבנים קבלו מכתב ממשפטנים שעליהם לבטל את הישיבה בנושא חברי אגודת חסידי חב"ד ומי יעמוד בראשה ורק העמותה רשאית לקבל את ההחלטות בעניין. לאור כך לא ברור האם ישיבת בית הדין אכן תתקיים ביום רביעי וכולם מצפים לראות את ההתפתחויות בעניין. המשיחיסטים תובעים שכלל רבני חב"ד יישבו יחד עם כל חברי העמותה ויקבלו את ההחלטות הנדרשות, וכי לא יתנו לבצע מחטף נוסף ולמנות את אהרונוב

9 תגובות:

  1. חשש בחוגי המשיחיסטים כי ברגע האחרון הרבנים וילשאנסקי גינזבורג ורסקין יקבלו את הכרעת ביה"ד וכל המאמץ האדיר ירד לטמיון, ע"כ נעשים מאמצים אדירים ע"מ לחשקם.
    פסק חדש שיצא מביה"ד, לאחר שהרבנים כבר גילו את דעתם בנושא ולאחר שהוציאו פסק שלא על פי הלכה ושלא ביושר )ההבטחה שניתנה להרב העכט( לכן פסק חדש איננו מחייב הלכתית!!! כל עוד הרבנים לא יודיעו בשער בת רבים כי פסקם הראשון בטל ודנים מחדש בנושא!!!

    השבמחק
  2. מאמצים אדירים נעשים ע"מ לחשק את הרבנים וילשאנסקי רסקין גינזבורג, ע"מ שלא יחלשו כשנמצאים בישורת האחרונה.
    מנהלי מוסדות המודעים לעוצמת הברוך, שאהרונוב בראש הוא יסחוב את עגלת חב"ד לערמת האינטרסים שלו וימכור את כולם בנזיד עדשים, לכן נעשים כעת אסיפות קדחתניות, ומאמצים רבים מאת רבני קהילות בחב"ד ע"מ לחשק את הרבנים הנ"ל, תקוותינו שיצליחו.

    השבמחק
  3. משיחיסטים שליימזלים
    יושב יוסל בלוי ועושה את העבודה השחורה, והאיש מומחה בזה, יוסל בלוי הוא עורך דין מומלח, ויודע להשתמש בכלים משפטיים, והכתרים נופלים על ראשם של המשיחיסטים, אי אפשר עוד לדעת איזה הפתעות האיש מחזיק בסל שלו חוץ ממניעה משפטית לישיבת בית הדין, אבל לאיש יש סל מלא בהפתעות.
    תשאלו את הרב ירוסלבסקי כמה צריך להיזהר בכל טיפת דבש המגיעה מהאיש, זהו דבש המגיע מדבורה עוקצנית.....
    וכעת הוא מתלכלך והמשיחסטים האשמים, לזה קוראים שליימזל

    השבמחק
  4. כמות השקרים שחברי המטה לבחירת אהרונוב בראשות ברוד-גולדשמיד-אלטהויז ממציאים על מנת להשחיר את חברי או"ח שלא מוכנים שאהרונוב יהיה יו"ר היא כבר עוברת כל גבול.

    לא היה ולא נברא ולא נשח כזה מכתב.

    אין אף אחד שיכול לבוא ולטעון גם לא השופט הכי גדול שאסור לרבנים להתכנס לשבת ולדון ולהחליט ככל העולה על רוחם.
    יחד עם זאת החלטת הרבנים לא מחייבת מבחינה חוקית את חברי העמותה!!!!


    בשעות הקרובות בטח נהיה עדים לעוד ספינים ושקרים ללא הפסקה על מנת להכפיש את האנשים שלא מוכנים לתת לחבורת הבריונים השרלטנים וגונבי כספי ציבור בראשות אהרונוב להשתלט על אגו"ח

    השבמחק
  5. מושע זוכמיר28 במאי 2013 בשעה 7:06

    כל מילה שכתובה ב"בעולמם" היא אמת לאמיתה למרות שאין מסמכים או ציון שמות ומי שלא מאמין הרי הוא כופר גמור!

    השבמחק
  6. לכבוד הבלוג 'בעולמם של חרדים'

    אני קורא כאן בשבועיים האחרונים את כל הדין ודברים בענין אגו"ח והקשר ל"משיחיסטים" וכו'.

    הנני להבהיר דבר הפשוט - בשם א' המשפיעים מישיבת אהלי תורה: משיחיסטים זה ענין של עבודה, כפשוט - עבודת ה'. זה ענין של התקשרות, כפשוט התקשרות לרבי מה"מ, זה ענין של אמונה שלימה וטהורה - כפשוט אמונה שלימה בביאת משיח מיד ממש ואמונה בנבואה הברורה של 'הנה זה משיח בא'.

    משיח זה לא מפלגה! כל בעיה של צפת שהפכו את משיח לפוליטיקה אחת גדולה. הוציאו ממשיח את כל הענין של עבודת ה', הוציאו ממשיח את כל ענין ההתקשרות לרבי מה"מ.

    הגיע הזמן שהעגל הנוראה הזו שנקרא 'צפתים' שהם הפכו את ענין המשיח לדבר חיצוני שמרחיק את אנ"ש המקושרים מעיני משיח, הגיע השעה שענין זה יבטל ויעבור מן העולם!

    צפת עשו דברים טובים הרבה, רק עירבבו את הרע הגמור של פוליטיק עם הטוב וזה חטאם הגדול שלכן רוב אנ"ש סולדים מהם וממנהיגם הרב וילשאנסקי שהוא הדוחף מאחורי הקלעים כל הפוליטיק הנ"ל.

    דאלאי גלות, דאלאי להכניס את משיח לתוך הגלות של הפוליטיק ויתמו חטאים ולא חוטאים. יה"ר שהרב וילשאנסקי ועוזרו עופר מודובניק וכל המלחכי פינחא שלהם יחזרו בתשובה ויפסיקו להכניס את כל חב"ד לפוליטיק אחד גדול.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שנכון נכון ואני קורא לרב וילשנסקי לעזוב את אגו"ח ולהפסיק לשחק בנדמה לי. זה כבר יצא לנו מכל החורים

      מחק
    2. קודם כל אני מצהיר שאני משיחיסט.
      פירוש: מצפה ומחכה למשיח וכחסיד חב"ד ליובאוויטש אני מאמין שהרבי יבוא ויגאלנו, והוא יגאלנו כפשוטו ממש ממש ממש ללא ערעורים. אנחנו חיים עם משיח וגאולה 24 שעות כי כך הרבי ציווה אותנו וזה אומר להשתפר בעבודת ה' להוסיף בלימוד תורה, במידות טובות באהבת ישראל אמיתית ולעשות עולם טוב יותר.

      ולכן אני שואל את כל העסקנים המשיחיסטים וחצאי משיחיסטים שמתחבאים מאחורי כסתות ולבושים ולא יודעים בכלל מי הם ולא מבהירים את הדברים כל צורכם, מה הם רוצים מאתנו ומה המטרות שלהם, מה לנו המשיחיסטים לכל הזבל הזה?

      איך זה קשור לעבודה היחידה לקבלת פני משיח? איך זה קשור לעשות הכל שהילדים שלנו יחיו משיח ולהפסיק כבר את הגלות הנוראה הזאת?

      איך המאבקים המאוסים הללו קשורים בכלל לתנועת הקודש של חב"ד שיסודתה בהררי קודש מהאדמו"ר הזקן עד לנשיא השביעי?

      ריבונו של עולם, אני כל יום רואה כאן ספינים על גבי ספינים כתבות המשך ואני מתפוצץ בקרבי. אני מכיר את הרב וילשנסקי ואחרים איך זה מתאים לכל מה שחונכנו אצל הרבי?

      די מספיק כבר. אתם הורסים כל מה שבנו כאן עשרות שנים בעמל וביזע רב. אתם עושים דברים מאד טובים ויפים למה להרוס את הכל במחי יד של פוליטיקה מאוסה?

      אני קורא לכל חברי אגו"ח מכל הצדדים תשבו ביניכם ותחליטו את ההחלטות הפוליטיות שלכם ותפסיקו להסריח את העסק הזה.

      הרבי היה מעיף אתכם על טיל אם היה רואה מה שאתם עושים בשמו. זה לא מעניין אף אחד מה היה לפני עשר שנים שר' שלוימקה נפטר. זה נגמר ותמצאו לכם פורקן אחר מאשר להרוס ולהרעיל את הבארות באר מיים חיים של חב"ד.

      אני כותב את הדברים מתוך דמע איך שייך שאנשים רציניים יפלו לשאול תחתית וישקיעו את כוחם ומרצם על שטויות וגיבובים ויערבבו את כל אנ"ש בדברים הללו.

      אני התחנכתי בצפת שמשיחיסט אמיתי זה הפצת חסידות ומשיח ולהתנהג כמו שהרבי מצפה מחסיד. בשבילי זה משיחיסט ולא מ שהו אחר. וכעת אני מגלה דברים חדשים לגמרי.

      מחק
  7. לא סתם הרבי לא אהב את בלויים אף פעם כי יוסל הוא באמת שרץ אמיתי איש רע וב"ה מתקרב לקיצו כבר בן 75 -80 לא יארוך היום עד שהוא ילך אבל עד אז הוא מנסה להרוס כמה שיותר לליובאוויטש והוא ימכור את כל מה שהוא רק יוכל בשביל להרוג את אהרונוב וירוסלבסקי , ואני רוצה לראות מה הוא היה מיב אם היה יוצא הצעת חוק על זה שלא יוכלו להיבחר לראש העיר אחרי גיל 70 באותוו טריק שהוא סוב את ירוסלבסקי

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.