רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 במאי 2013

קרע נוסף בליכוד?

מאת עקיבא וויינגרטן

בכירים בליכוד יודעים לספר על קרע בין שר התחבורה ישראל כץ לבין רוה"מ בנימין נתניהו, רוה"מ בנימין נתניהו מנסה למנות את מקורבו יוסי שלי כמנכ"ל החדש של הליכוד במקום המנכ"ל המכהן גדי אריאלי, אותו מעדיף ביבי להעיף מאחר והוא לא מספיק ממושמע לו, אך בשביל מהלך כזה דרוש אישור של גוף הנקרא 'מזכירות הליכוד', בגוף הזה יושבים מהזיבורית והזבלונית של הליכוד, אנשים אוהבי כסף ורודפי מאני - כך לפי דברי אותם בכירים.
ביבי היה משוכנע שאם ההוראה יצאה ממנו, כולם יאשרו לו את המנכ"ל החדש ללא התנגדות, אך רבות מחשבות בלב ביבי ועצת כץ היא תקום, כץ עשה לו אמבוש פנימי והצליח לייצר רוב התנגדותי. בתגובה החליט ביבי כי הוא יירט איש איש שמתנגד, וכעת אנשי ביבי דואגים ליידע כי מי שיתמיד עם שהייתו במחנה כץ יהיה לכך משמעות לגבי עתיד פרנסתו, אחד העסקנים שדרש בתמורה ליציאתו ממחנה כץ, להיפגש שעה ביבי, אולם אנשי הלשכה מסרבים בתוקף להיכנע ולאפשר זאת.
יצוין כי מי שמכהן כיום כסמנכ"ל, רפי דואק, או בשפה הרשמית מ"מ מנכ"ל, אף הוא לוטש עיניים לכסא המנכ"לות כבר הרבה שנים, באירוע שהתקיים לפני כשנתיים בתיאטרון "קרוסל" 'בערב שירה והקראה משיריו של המשורר רפי דואק  מתוך ספרו: "כמפרש ברוח".' כתבה ציפורה אור-טל על האירוע תחת הכותרת: 'רפי דואק – האיש שכולם אוהבים לאהוב', שם נשא דברים שר החינוך דאז גדעון סער, ובין היתר, ציין  שבמשך 30 שנות עבודתו של רפי במצודה, היו במהלכן  מחנות, מתחים, יריבויות -  אך דבר לא דבק  ברפי  מכל זה.  וכאשר מנכ"לים ויו"רים התחלפו, רפי לא  החליף נאמנויות מאחד לשני על פי מעמדם הפוליטי בתוך התנועה,  אלא היה ונשאר נאמן לדבר אחד - לתפקידו, כשהוא משרת  את  כולם במקצועיות, בנאמנות, במסירות ובעזרה לכל פונה, וכל זאת באדיבות ובנועם הליכותיו המאפיינים את אישיותו.
מסירותו של רפי הנ"ל פחות אמורה לעניין את קוראים האתר דינן, אבל רבת השנים שהוא "תקוע" בתפקיד בזמן שמדלגים עליו שוב ושוב כן מפריע לרפי, וכעת אומרים גורמים בליכוד הוא אולי ינסה לנצל את ההזדמנות של הריב כץ - ביבי בשביל לקבל את התפקיד המיוחל.
מנכ"ל הליכוד דהיום גדי אריאלי ביקש שלא להגיב לידיעה הזו. נכבד את בקשתו כמובן.
מ"מ מנכ"ל רפי דואק מסר בתגובה: יש לי נוהל בכל הנושאים הקשורים לפוליטיקה גם אם יש בזה משהו אישי אני לא מגיב, תפנו לדוברות של הליכוד.
מלשכת רוה"מ נמסר בתגובה: עקיבא שלום, בנושא זה עליך לפנות לדוברות ליכוד.
מיכל גרסטלר דוברת הליכוד מסרה בתגובה: גדי אריאלי מכהן בימים אלה כמנכ״ל הליכוד וישמש בתפקיד זה עד להודעה חדשה.
ועל אף הנסיונות, מלשכת השר כץ לא נמסר תגובה, לכשיתקבל נפרסמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.