רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 במאי 2013

החולניות החילונית - לתשומת לבו של לפיד

לולא היה זה אמת לא הייתי מעלה זאת, כאן הבעיה, גם מי ששירת בצבא, גם מי שרחוק מאוד מקיצוניות, גם מי שחביב משתף לא פוסל אותך, ההיפך, מקרב אותך פותח את בית הכנסת בשבילך, אתה מרגיש אצלו כמו בבית, גם אותו החילוני שולח לעזאזל


חילוני: ניגש לחבדני"ק שעמד ביום שישי בדוכן של ההנחת תפילין, והתחיל לצעוק עליו פרזיט לך לצבא.
החבדניק: מוציא תעודת חוגר ואומר הנה הייתי בצבא.
החילוני: אז תלך לעבוד.

החבדניק: אני עובד, וביום שישי בזמני הפנוי אני מניח לאנשים תפילין.
החילוני: אז לך לעזאזל

2 תגובות:

  1. ולכן מי שגר בעיר מעורבת כמוני יודע שלא יעזור כלום מה שנעשה לא יהיה טוב , השנאה אלינו היא שנאת עם הארץ לת"ח ולכן נדבק בתורתנו הקדושה ללא כחל ושרק!

    השבמחק
  2. לדעתי יש ממש מעט יצורים כאלה. ומה לעשות. הם כנראה טעוני מחיה

    ר' שאולזון. בלי להעליב. כותב אחד מאוהביך. אתה חייב לעשות משהו עם הניסוח והתחביר. לפעמים פשוט לא מובן מה אתה כותב.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.