רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 במאי 2013

הרב סתיו קשור לר' גדליה משה מזוויהל הרבה שנים הם בני דודים

ר' חיים

ראיתי מה שכתבת בענין סתיו, כנראה שהשונאים של רג"מ מאכילים אותך את מה שהם רוצים ואתה קונה אותם ומפרסם
האמת הוא שהרב סתיו הוא בן גילו של הרג"מ וכל חייו הוא בקשר רק עם רג"מ ואם האח השני אין לו שום קשר, עד כדי כך שרק בשמחות הרג"מ הוא מקפיד להשתתף במשך כל הזמן, ועוד הם בקשר טלפוני קבוע, וככך עוד נכדי זוויל שכל השנים שמרו על קשר רק עם הרג"מ כי רק הוא היה לו אינטרס לכבוד בית זוויל,
לכך בבקשה אנא תקן את מה שכתבת ולא תהיה ללעג ולקלס.

5 תגובות:

  1. כמה שטויות....
    הסיבה ששמרו איתו קשר כי הוא "ניהל" כלכלית את המקום
    הוא היחיד מכל האחים שהמשרה שלו הייתה מנהל!!! ולא משרה תורנית!!!
    ועוד משהו קטן כאחד שבתור ילד למד בחיידר שלהם ובכיתה שלי היה אחד הבנים שלו - היינו תמיד צוחקים על הילד שהאבא ממנהל יהיה אדמו"ר ולא ממשרה תורנית אדמו"ר...
    ובכל זאת לדעתי הטעות שלו הייתה שכשגילו את הבעיות הכספיות שם ופטרו אותו הוא תבע את אבא שלו לדין תורה על כך שגנב לו את המוסדות ורק כאן הוא הפך למנודה [לא יודע אם מאה אחוז בצדק אבל אני מאה אחוז מבין את החרם]
    אחרת הוא באמת היה אדמו"ר שלהם היום.....

    השבמחק
    תשובות
    1. קראתי את מה שכתבת,
      הכל רצף של שטויות כמו שפתחת בהתחלה,

      מי מהאחים היה לו משרה תורנית כולם בטלנים ומובטלים, מה שכתבת היו צוחקים אינני יודע מה מצחיק, האדמור האחרון היה פקיד וקלדן בהמודיע וגם לא נשא בשום משרה תורנית, למיטב זכרוני, יעיד שאולזון שגם עבד אז שם.

      המוסד לא נכנס לשום קשיים ולא היו שום בעיות כספיות אלא כשהאחים החולו לסחוט את ר' משה בענין חייהם הפרטים, והסיתו את האבא נגדו, החל הכל, והוא לא תבע לשום דין תורה אלא להיפך האב תבע ורדף את הבן בכל מצב אפי' בשמחתיו דאג לשלוח את בחריו אונשיו להפריע לשמחות, זכרוני כשההיתי באחת השמחות שלו בב"ב ראיתי ברחובות בחורים שבאו בהסעה מאורגנת במימון האב להפריע לשמחה, ואחר שאוימו בתלונה למשטרה ע"י המאבטחים של האולם, נסו על נפשם, ביניהם היו גם אנשים מבוגרים מגודלי זקנים גדולים, שהיה ניכר עליהם רוב חוכמתם בזה שהם חסידיו של האב וד"ל

      מחק
    2. צודק בכל מילה,

      אני חושב שאדם שיכתוב ספר על הענין יוציא את אברהם קטן מאד ומבוזה, כי בעשרים שנותי שלמדתי שם, נודעו לי הרבה דברים על אברהם שהבם ג"מ דאג להסתיר כדי שלא יצא קלונו לרבים, וזה לדעתי המופת הגדול והיחיד של אברהם בכל שנותיו.

      בענין ג"מ אני חושב שהוא צדק בכל מהלכיו, חוץ מדבר אחד, שהוא לא חשב שאביו יתנהג כגולם שקם על יוצרו, אחרי כל כך הרבה שנים שהוא טיפח את אביו ושמר עליו שלא יתבזה (עיין ערך ברלנד שברשותי סיפורים קרובים דומים ) וזה היה כפיות טובה מדרגה ראשונה.

      אני חושב שאם האנשים בזוועיל ימשיכו להשמיץ את ג"מ בכל מקום, אפתח את פי ואעביר חומר איכותי לשאולזון שיגרום לחסיד זוועיל להתבייש באברהם, ואולי גם יבייש את מוסד האדמורות בשנים האחרונות.

      לידיעתכם אינני צד בענין כלל, רק אני רואה שכנראה קנאתכם מההצלחה השקטה של ג"מ החלטתם להשמיצו בכל מקום, אדאג להשמיץ אותכם בחומר שנאגר אצלי בשנותי שגדלתי שם עד שהתפקחתי,

      אכתוב רק ראשי פרקים:
      המלחמה עם אחיו,
      הרדיפה של אחיו מבני ברק ואלמנתו,
      הסיבוכים אם הבחורים בישיבה וכו' ואכמ"ל

      ראו הוזהרתם

      מחק
  2. אני כותבת פה, למרות שאין לי כל הבנה בנושא זוויל , מאחר ולא הצלחתי להיכנס במקומות הרלוונטיים.
    מר שאולזון: האם היית למעלה ועשית בדיקת פנקסים למה גב ליצמן שברה ל"ע את האגן? אני זוכרת אותה לפני כ5 שנים היא שברה את הרגל .אני התקרבתי ליהדות בגלל שולחנות השבת וחלוקת עיתוני המודיע. וכל שבוע ביום שישי הייתי מגיעה לתחנה המרכזית ושם קיבלתי מחוה עיתון ונרות. כשהיא הפסיקה לבוא אמרה לי אסתר לוק שהיא שברה את הרגל.כנראה שיש לה אוסטואופורוזיס קשה.
    מהנשים היקרות האלה ומהעיתון למדתי להכיר ולהוקיר את הבקרה שעיתון המודיע עושה , אפילו שזה פוגע בזכות הציבור לדעת. אך בתור אחת שעברה לגור בשומרון מטעמים אידיאולוגים, אני מעריכה אותם על האידיאולוגיה שלהם. הם מפסידים הרבה כסף בזה שלא מפרסמים דברים מסויימים. אחת מאותן נשים נבהלה ששמעה שאני גולשת חופשי והסבירה לי את החומרה. היא עובדת במשרד ממשלתי ומשתדלת לא לגלוש מעבר לצרכי העבודה, כי זה ממכר. לא בגלל איסור רבנים, אז עוד לא דברו על זה, אלא לטובתה האישית.(עד היום שמזדמן לי להיות בירושלים אני משתדלת לבקר אותן במוקד החלוקה)
    אני כל פעם מחדש לא מבינה אותך: שמעתי שאבא שלך היה חבר עירית ירושלים ועל שמו יש רחוב מפורסם בשכונת הר נוף, ואילו אתה, לא יכול להגיע לארץ? האמנם?
    אבל הכי חשוב: מחר אי"ה מתחיל מחזור חדש בשמירת הלשון, אולי כדאי שתכתוב כל יום כמו שאתה כותב את ספירת העומר- שנועדה להרבות שלום בין ישראל לבין עצמם ובינם לבין הקב"ה. אולי כך ילמדו אנשים לחשוב פעמיים לפני שהם מלכלכים אחד על השני בדברים מיותרים, כמו שמנהלי אושר עד ביקרו בשערי רווחה וכאלה שטויות שבינן לבין חשיפת שחיתויות אין כל קשר.
    ואם תצליח למנוע רצח אנשים ושפיכות דמים וירטואלי, הרי חלקך בגן עדן יהיה גדול.
    טניה דיבנסקי

    השבמחק
  3. האם אפשר לקבל את מס הטלפון של כתבת המודיע הנכבדה מ.גשייד[טני' דיבינסקי שם ספרותי]אגב חבל שכשאני רואה אותן מחלקות נרות חבל שאני לא רואה שהן מחלקות המודיע כי זה דבר שהכי מקרב לה'.....

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.