רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 10 במאי 2013

הכת המשיחית של גינזבורג המפילה חללים

חסיד חב"ד שבנו נפל לכת המשיח גינזבורג   כותב לנו
 
לכבוד חיים שאולזון
 
בחב"ד מתקיים קשר של שתיקה סביב המשיח החדש יצחק גינזבורג המקובל והמלאך. הוא פתח לעצמו חסידות , חסידיו שרים לו יחי אדוננו המשיח. הלביש את תלמידיו מהגבעות בכובעים וסירטוקים כדי לטשטש את הגבולות בינם לחב"ד והכל במטרה ללכוד ברשתו חסידים תמימים. כעת יש לו גם ישיבה תום ודעת שזה כאילו תומכי תמימים וכל מטרת הישיבה הזאת להעביר אליו בחורים מחב"ד. מנגנים את הניגונים שלו, מדברים על הקדוש והמלובן החדש.
 
ולמה יש שתיקה רועמת כי כל בניו וחתניו הם מהמיינסטרים של חב"ד ופוחדים לפתוח את הפה וכל יום הוא מפיל חללים בחב"ד. מאפשרים לו להרוס את חב"ד מבפנים. הבן שלי כבר נלכד ברשתו של המשיח החדש ובשנה הבאה בעז"ה אני מוציא אותו מהישיבה.
 
סיפרו לו שגם בכפר חב"ד הוא פתח חיידר באותו סגנון וניסה להפיל אליו אברכים תמימים עד שגילו את מזימתו השפלה של המשיח החדש. יש לו כבר התוועדויות ושיחות ומאמרים. הם הכינו הכל למשיח החדש הזה. שבונים על דור חדש שקם ומספרים לו סחיפורי אלף לילה ולילה.
 
אני פונה אליך ר' חיים שאולזון, אני תקים קול זעקה לבער את הנגע והפגע הזה מקרבנו. חובה להבהיר לכולם כי יש לנו סרטן שנראה כמו מלאך ומטרתו להחריב את חב"ד. אין לנו חלק ונחלה עם הכת החדשה שהקים. ועל כל אחד להזהיר מפני האיש הזה ומעלליו. הם דוחפים בבתי הכנסת של חב"ד את העלונים שלו ופסק לי המשפיע  שאפילו לא צריך לגנוז אותם כי כולם שם דברי הבל וגימטריות שממציא מבטנו וכל לימוד הקבלה שלו מגיע ממניעים לא טהורים.
 
רחמו עלינו ועל ילדינו.

9 תגובות:

  1. לא יודע וגם לא מעניין אותי מה הסיפור עם הבן שלך... אני כן יודע שהרב גינזבורג מקושר לרבי לא פחות ממך ומתנגד נחרץ להכתרתו ע"י בודדים מחסידיו כמלך המשיח.

    חוץ מהסיפור המוזר שלך, 100 אחוז מהחסידים שלו התקרבו לחב"ד על ידו! זה בנוסף על עשרות אם לא מאות משפחות חבדיות שהתקרבו על ידו וכיום לא נחשבים כחסידים מובהקים שלו.

    אגב, אני לא יודע עד כמה אתה מחזיק מהרבי מלובביץ', אבל הוא זה שהורה לרב גינזבורג להתעסק בקבלה.

    השבמחק
  2. סליחה ר' חיים, אם מישהו כותב ככה, אז שישים את שמו. זה ברור שמדובר בשקר, אם הוא באמת חושב כל זה על הרבהה, איך הוא נתן שבנו ילך ללמוד שמה לכתחילה, למה הוא מחכה עד לשנה הבאה? ומה פתאום שהוא יפתח חיידר בכפר? כלום נותנים שמה לפתוח חדרים ככה לכל מי שרק בא לו?

    השבמחק
  3. איני חסיד של גינזבורג. אבל ברור מהסגנון שמדובר באיזה מתנגד שונא חסידים בכלל שכתב את הפאשקוויל הזה. עצם השימוש החוזר בצמד המילים "המשיח החדש" כאילו מרמז שהיה גם "משיח ישן" עפ"ל הוא חירוף וגידוף ודברי ניאוץ נגד רשכבה"ג כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל.

    השבמחק
  4. ר' שאולזון
    לא כל חרטוט שמישהו כותב צריך לפרסם.

    השבמחק
  5. כולה יצחק רויטמן אחד שאיש לא סופר אותו

    השבמחק
  6. אין ספק שהרב גינזבורג שליט"א הוא המשיח. הוא ג"כ יורשו וממלא מקומו של הרבי מליובאויטש זי"ע שליט"א!

    השבמחק
  7. ארור מכה רעהו בסתר
    האם חקר האמת מניע אותך ?
    בדקת לפני שפרסמת?
    שאולזון - אתה משחק באש - לשון הרע ורכילות מדאוריתא !

    השבמחק
  8. שאולזון - אתה משחק באש
    נגד כללי התורה (לשון הרע רכילות וליצנות מתלמיד חכם)
    נגד חוקי העיתונות ( חובה לקחת תגובה )
    ונגד הטעם הטוב (אם הוא דובר אמת שיפרסם את שמו)

    לית מאן דפליג שהנ"ל יודע ספר - להאשימו בבורות זה בדיחה. אפשר להתווכח על אישיותו - לטעון על עצמו שהוא משיח זה לא נגד התורה ולספר לשון הרע גם אם נכון זה כן

    השבמחק
  9. מורנו הרב יצחק מנהיג התג מחיר

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.