רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 במאי 2013

מכה קשה להרב ירוסלבסקי חוייב לשלם מיליון שקל לר' מוטי ליפסקר

הם משתיקים את הענין לא נעים להם, מדובר בסכסוך קשה בתוך חב"ד הנושא נידון בבוררות, ועתה ניתן הפסק לפיו על בית הספר למלאכה ועל הרב ירוסלבסקי לשלם לר' מוטי ליפסקר סך של מיליון שקל, רוב הכסף בגין הלוואות שנתן ולא קיבל בחזרה

זה סיפור שנמשך כבר כמה שנים. הרב מוטי ליפסקר היה מנהל בית ספר למלאכה ופוטר. הוא תבע פיצויים וגם השבת הלוואות שנתן מכספו למוסד. הרב ליפסקר תבע את הרב ירוסלבסקי והרב גורודצקי מוועד נחלת הר חב"ד. מנגד הם טענו נגד ליפסקר שמעל בכספים. אבל בית המשפט קבע שליפסקר צודק ותבע להחזיר לו בתוך חודש מיליון שקל. ליפסקר טוען שנעשה לו עוול ועם פרסום פסק הדין הוקל לו לאחר שכולם נוכחו בצדקתו.  
 
לקריאת פסק הדין המלא
 
 
 

6 תגובות:

  1. הכל אולי אמת, אבל אין שום סיבה שכבר תצלבו אותו (על פי מה שנראה ברקע).

    השבמחק
  2. תקראו את פסק הדין, בית המשפט ד ח ה את בקשתו של ליפסקר לחייב הרב גורודצקי והרב ירוסלבסקי באופן אישי, ובעצם פסק הדין הינו כנגד העמותה בלבד....

    השבמחק
  3. קראתי את פסק הדין, השופטת כותבת במפורש שליפסקר משך כספים שלא כדין מהעמותה. איפה בדיוק הצדק יצא לאור? היא רק חייבה את העמותה להחזיר כספי ההלוואה, שלפי הנראה העמותה הפסיקה להחזיר לליפסקר בגלל ייעוץ משפטי שקיבלו. כל כספי הפיצויים היא דחתה ולפי הנראה מהפס"ד הליפסקר הזה גנב ונוכל לא קטן.

    השבמחק
  4. נו נו שמישהו יקרא בבקשה את פסק הדין שצורף כאן. "נוכחו בצדקתו" קשה לומר. כתוב במפורש בפסק הדין שגנב בשר ודגים וכסף משך באופן שלא ידעו אפילו מה ההיקף.

    השבמחק
  5. עבדתי במקום.
    אדון ליפסקר, הינו אדם מושחת.
    הוא וחברו יעקב מיבר עוולו כלפי ילדים מסכנים.
    בתביעתי נגדם, נדהם בית הדין מעזות מצחם וחוצפתם.

    השבמחק
  6. לכל ה"מגיבים" מטעם, כנראה שאינכם יודעים לקרוא פס"ד.בסוף פסה"ד קובעת השופטת דבר שהוא לא שיגרתי בפיסקי דין ופוסקת לרב ליפסקר סך של 80,000 ש"ח שכ"ט עו"ד והוצאות. לדבריה - כי רוב טענותיו של ליפסקר התקבלו, ואילו הצד שכנגד לא צדק בשום נושא.
    שאלו כל עו"ד האם יש תקדים לכזה סכום עצום יחסית שנפסק עבור הוצאות לצד אחד ובנימוק שכזה.
    ירוסלבסקי עצמו הידוע ב"אומץ ליבו" אף לא טרח להעיד ולהגיש תצהירים,כדי שלא יחקרוהו בחקירה נגדית שאז יחשפו מעלליו המושחתים כיצד ניצל את המוסד ואת ליפסקר אישית כשהוא משתמש ביעקב מייבר כשותף.
    הדברים ידועים לכל, מדוברים בראש חוצות אך למלחכי הפינכה ולמקורבים לצלחת זה לא נוגע, והם שולחים "מגיבים"

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.