רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 במאי 2013

בגלל שכתבתי כי ר' אהרן מרדכי יזמין את המאכנאווקער לחתונה החליטו בבעלזא כי הוא יוזמן רק בטלפון או בהזמנה בדואר בלבד - שאולזון לא יקבע איך יזמינו את המאכנאווקער

זוכרים איך שישראל אייכלר צעק בעלזא לא גור, מתברר כי הם גור ועוד איך, גם הם עושים את אותו דבר, כשאני כותב על מה שהחליטו ההחלטה משתנה 'להוכיח' כי זה לא כפי שכתבתי. שיטה זו עובדת בשבילי מצויין כשאני רוצה לטרפד צעד מסויים אני כותב שכך החליטו ואני יודע שכך כבר לא יהיה והשגתי את מטרתי

בגור זה עבד ועובד מצויין, בבעלזא חשבתי שהם יהיו חכמים יותר ויעשו את מה שנכון לעשות, אני בסך הכל דיווחתי על החלטה ולא על מה שביקשתי או רציתי, מצידי שהבעלזערס והמאכנאווקערס יכו זה את זה ומה שיותר יותר טוב יהיה יותר שמח ויהיה יותר מה לכתוב, אין לי מניות לא בבעלזא ולא במאכנאווקע, אני מדווח על הקורה ולא יותר מזה. אבל בבעלזא החליטו כי מאחר ודיווחתי על החלטתם כי ר' אהרן מרדכי יזמין את המאכנאווקער אז הוא לא יזמינו בשום אופן, ההחלטה בינתיים היא כי הוא יוזמן בטלפון על ידי הרבי או שישלחו לו הזמנה בדואר

בבעלזא מאוד מוטרדים ממה שכתבתי שהמאכנאווקער החליט כי אם הוא יוזמן הוא יבא. הם קיוו כי יזמינו ולא יבא ואז זה תיקו, אבל אם הוא מגיע זה מטרפד להם את הקלפים, לכן החליטו להזמינו בדרך מבזה על מנת שלא יבא, אבל תופתעו בכל דרך אם המאכנאווקער יוזמן הוא יבא, הם כאן בבעיה רצינית

אולי בגלל שכתבתי עכשיו שורות אלו כבר לא יזמינו אותו כלל, אז בואו נראה עד להיכן ירחיקו, אבל הטמטום שלהם מרחיק כל כך הם מוציאים לעצמם עין העיקר להוכיח שמה שכתבתי לא נכון

לא יעזור להם וגם לא לאחרים, אמשיך לדווח על ההחלטות גם אם יחליטו לשנות בגלל שכתבתי, אני יעשה את חובתי, ושהם ישתגעו, הבעיה היא שלהם בלבד

תגובה 1:

  1. השם ברא את העולם בגלל ששאולזון כתב לפני שש אלף שנה שעולם לא יברא. ורק בשביל להוכיח ששאולזון לא קובע להשם מה לעשות הוחלט כן לברוא את העולם. על אף סכנותיו וחסרוניתיו שיש בה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.