רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 במאי 2013

משיחיסטים - אל תובילו לפגיעה בבית דין רבני חב"ד שהרבי ייסד

יעיד בלוג זה שאני משתדל בכל יכולתי לנהוג בהגינות, לאפשר לכל צד להתבטאות, ולמרות שאיש לא יחשוד בי שאני מצדד במשיחיסטים ובכל זאת ההגינות מחייבת לאפשר לכולם להתבטאות. אני נוהג כך גם עם הליטאים, כל חומר ששולחים לי המחבלים נכנס למרות שאני לוחם בעד כל יהודי ללא יוצא מן הכלל. אני נגד אלימים בריונים טרוריסטים, לולא היו כאלו יכולתי להיות החבר הכי טוב שלהם

ובכל זאת יש לי כאן בעיה, לתת יד להקמת בית דין חליפי שיתחרה או יחליף בית דין שהקים הרבי, אני רואה בכך מלחמה אישית ברבי, ופלא הוא על המשיחיסטים הבוגדים ברבי

אני רוצה פשרה באגודת חסידי חב"ד ולכן אני קורא מכאן לכל הצדדים להתגמש ולהתפשר כי באמת לא מדובר באסון גדול אם לצד אהרונוב יישב וילישנסקי או משיחיסט אחר, צריך לדעת לחיות זה לצד זה, ואני מאד מקווה שגם אהרונוב ואנשיו לא יהיו טפשים כי הם עלולים להפסיד את כל הקופה. אבל כל זה לא נוגע לכך שיתנו יד להקמת בית דין חדש. אני מקבל הרבה ידיעות ודיווחים בעניין, ואני יכול לומר גם למשיחיסטים שצעדים לא שקולים יביאו את רובם של חב"ד כולל רוב המשיחיסטים ללכת עם אהרונוב כדי לא להביא לפגיעה ברבנים ובבית הדין שהקים הרבי בארץ ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.