רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 במאי 2013

רבבות בני תורה יחגגו את יום נפילת נתי גרוסמן במוצאי שבת י' סיון

מאת תלמיד פונוביז'
 
כן, עברה שנה תמימה מאז היום הגדול, היום בו נפל הצורר נתי גרוסמן. במוצאי שבת י' סיון היום בו התקיים בנו ונהפוך הוא אשר ישלטו גדולי ישראל על המחבלים, הוא יום שמחה עצומה לרבבות בני התורה, יום שגדולי ישראל השתחררו מהעבדות של נתי גרוסמן. שנה עברה וכולנו היינו במתח כיצד תעבור השנה הזאת.
 
האם אכן המהפכה תושלם האם מרותם של גדולי הדור ובראשם מרן הגראי"ל יושלט על העולם או שוב לבין את גרוסמן יצליחו להפיל את חיתתם על ההמון. זו הייתה שנה קשה, מאבקים על מאבקים. לא במהרה נכנעו אותם שרלטנים. הם עשו הכל להרוס את הכל מהיסוד, רק בגלל האגו האישי שלהם. הקימו עיתוני דמה מפלגות, משטרות, מעצרים, אלימות, מאות!! פשקולים, דרשות חוצבות להבות, ומה לא,
 
במאבק הזה הותרו כל הרצועות. הם לא היו מוכנים לוותר על השליטה בגדולי ישראל. הם הבינו טוב מאד מה המשמעות שהנהגת הדור עוברת לגדולי ישראל ואין יותר לדעת בעלי בתים להביע דעות. מעתיק השמועה ישר מהקבר של הרב שך שקורא באגרות האבי עזרי, הבין את המשמעות של סילוקו מיתד, והוא נלחם כאריה. מערכת הבחירות הכריעה למעשה את הכף וכאשר יהדות התורה קבלה שבעה מנדטים בגלל שהציבור הוקיר תודה לגדולי ישראל על המעשה בסילוקו של גרוסמן הניצחון המתוק היה מושלם.
 
כל הפרובוקציות שהיהדות החרדית חוותה במשך עשרות בשנים נעלמו ביום בהיר אחד. לפתע גדולי ישראל וענקי ראשי הישיבות קבלו את כבודם הראוי. אותם ראשי ישיבות שנתי גרוסמן מחק אותם במחי יד בגלל שלא נכנעו לטרור שהפעיל הרב שך בישיבה, ולא רקדו אחרי החליל שגרוסמן התווה יושבים היום במועצת גדולי התורה שהוקמה מחדש לאחר שנות ההרס של גרוסמן. מודעות המחאה נעלמו, נטרור מאחרוינו וכולנו חזרנו לשפיות. רק בגלל תושייתו של גדול הדור שלא שת ליבו לכלום ולא הסכים לבוא עימם לפשרה בכהוא זה, הניצחון היה מושלם.
 
ליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ויקר כן תהיה לנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.