א] כתוצאה של הכתיבה וההתראה על מרידה ואיבוד הכיבוד אב אם, הכריז קוו הנייעס קול מבשר כמה  פעמים היום (יום חמישי) ''אסור להביא ילדים לכינוס בבורו פארק! במונסי כבר היה כנראה מאוחר כי קנו כרטיסים ר' חיים, כה לחי ניצחנו! הכנסנו שכל שהם הולכים בדרך לא ישר וגורמים נזק לנוער,
ב] הנאומים  לא היה מארה''ק שלא מבינים את הציבור התנהגות ונימוסי יהדות ארה''ב!
ג] לכולם אבל לכולם יש מחשב!!!! ואינטרנט ואין להתבייש עם זה, תתנהג כיהודי חרדי ותשתמש עם פילטר אין יותר ''זריקת המחשב מהבית ושלא ישתדכו וכו' ...   תגלוש בבית!!  אתם לא בעבירה!!!! לא רק לפרנסה גם לחדשות והכל שמתאים לבית חרדי הבעל והאשה ישמרו זה על זה אין צורך להסתתר ככה זעקו כל הנאומים היום, ר' חיים הישג ממש בלתי יאומן ממה ששמענו שנה שעברה!
ד] פילטר כן , K9  או דומה טוב וכשר, אין יותר חסימות פולטיות רק חברה של....... זה לא עיניניכם!
ה]  כשלשת אלף מקומות היו שם  וגם עמדו  אלף מקסימום חמש אלף כבר עם גוזמה מכובדת,  כמה בתי אב מתגוררים בבורו פארק?  לפי ספר הביזנעס דירקטורי החרדי 27000  פירושו 15 אחוז מהציבור הגיע  והשאר,  קיבל פחד ונשאר בבית!!!
ו ] יש הרבה בעיות היום והאינטרנט לא הכל, חינוך, משפיעים בישיבות וכו' הכל מה שכתבנו ''לא הכל אשם המחשב והאינטרנט! 
הלילה היה נדמה  כמו שכל הדברנים גלשו כאן והורידו את הדף וקראו מהדף חחחח, העיקר שהכח נמצא אצלנו, ואפילו  ''כאחד הרבנים'' בבלוג של ר' חיים שאולזון  שכולם מקללים אפשר לשם שמים להצליח, תודה רבה  על העבר וביחד לעתיד .
לידיעתך חוץ מהפורומים שאני כותב בהם אף אתר או עיתון לא היה מוכן לכתיבה בצורה גלוי'  ואם עבור זה  קם הבלוג דיינו