רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 במאי 2013

המפלגות החרדיות בבעיה קשה: בנט גונב להם את ההצגה

מאת בני ברקי

הם ניסו להפוך אותו לרפורמי לבית של גויים לרשע לממשלת זדון. כל כינוי הודבק עליו, אבל בנט ואורי אריאל, החליטו לעשות בית ספר למפלגות החרדיות. והמפלגות החרדיות בבעיה. בנט ואורי אריאל עושים את העבודה השחורה עבור הציבור החרדי. הם מנעו בסוף השבוע את הקיצוצים בשיבות קטנות ובסמינרים. בוועדת השיוויון בנטל הם שמים את לפיד במקום הנכון והתקשורת לא יכולה לצעוק שנכנעים לחרדים. המפלגות החרדיות  בבעיה קשה. אם בנט עוד יספק עשרות אלפי מקומות עבודה ואורי אריאל יבנה עשרות אלפי יחידות דיור לחרדים כפי שהוא מצהיר ופועל בימים אלו, יהיה אפשר לסגור את המפלגות החרדיות על מנעול ובריח.  אורי אריאל הופיע הלילה בכנס מנהלי חב"ד בישראל ואמר כי המטרה הראשית שלו לבנות את עולם התורה ולדאוג שלכל צעיר יהיה דיור בר השגה.  הפתרון כעת לאחד כוחות יחד עם הבית היהודי כדי להביא למכסימום תוצאות ולא לנסות באופן פאתטי לפתוח במלחמה נגדם. הנזקים שגרמו גפני ואייכלר בשיטה הזאת התבררה כאסון.

אולי כעת יבינו שכדאי לפעול ביחד ואז יביאו תוצאות. כל ניסיון אחר לעשות הפגנות עם שק ואפר ולצעוק גוועאלד עם העדה החרדית ולנסות לשחזר את הפגנת המיליון יביאו רק נזקים. השיטה של הפעילות השקטה והחכה אותה הביא מרן הגאון ר' אהרן לייב שטיינמן היא הצודקת והבריאה. היא תרפא אותנו ותביא לניצחון נגד כל רודפי היהדות החרדית.

תגובה 1:

  1. דווקא אריה דרעי האיש הכי נבון במפלגות החרדיות והולך בכיוון של שאולזון לעומת המטומטמים גפני ואייכלר שלוקחים ידידים כמו אורי אריאל ונפתלי בנט ואפילו איילת שקד ומנסים בכח להפוך אותם לאוייבים. מרושעים כאלו לא ראיתי מעודי. מילא היו עושים את זה אבל למה להזיק לכלל הציבור החרדי? למה להשתטות ולעשות הצגות של קנאות ולשקר ציבור שלם שהנה מחריבים את הישיבות. שאולזון רק אתה יכול על החרדים הצבועים לחשוף את ערוותם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.