רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 במאי 2013

ועתה הגיע תור הפשקווילים נגד בעלזא

אם מישהו חשב שזה יעבור בשקט הוא טעה, לבעלזא הרבה שונאים ברחוב החרדי, חלק בגלל סיבות אידיאולוגיות וחלק אחר בשל התנהגות לא נאותה מצד בעלזא. אנו לא מצדיקים את כל הטענות נגד בעלזא, בחלק אין ספק שבעלזא צודקת, אבל יש חלק גדול היכן שהם לא צודקים ולכן אין זה פלא מדוע שלא מפרגנים לה

תופתעו, אני מאוד מפרגן לבעלזא כבעלזא. אני נגד בזבוז, ובמיוחד היכן שלא צריך, לדעתי הגזימו, ובכל זאת אני מפרגן להם מפני שגם להם מגיע לא פחות מאשר לאחרים

ובכל זאת עדיין ישנם מי שלא מפרגנים ואין זה פלא שאלו מחפשים מתחת לאדמה להציק להם, והיום הפיצו את הפשקוויל הזה של 'מצא את ההבדלים', בבעלזא לא מתרגשים מפשקווילים כאלו, ועדיף היה בלעדיהם, ובכל זאת השאלה היא, מדוע לא נרגעים אלו שבלבם שנאה כל כך קשה לבעלזא וזה לא רק מכנובקה

9 תגובות:

  1. בזמן ה״מערכה״ פרסם חסיד סאטמר פשקוויל בנוסח דומה על האדמו״ר מבעלזא ולאחר עשרות שנים נכדו נטרף ע״י דוב בהרי ארה״ב. ״היזהרו בגחלתן״

    השבמחק
    תשובות
    1. משה טוביה גרינצוייג ע"ה28 במאי 2013 בשעה 11:21

      ואני מכיר כמה וכמה אנשים ש"טורפים" כל השנים את ה"דב"
      בפשקוילים ובגילוי מקצת מן האמת המרה בציבור ,ובסוף הסבים שלהם מתו בשיבה טובה, הזהרו בכבודם ובגחלתם של מרן כ"ק האדמו"ר מבעלזא-מכנובקה שליט"א וחסידיו הרבים.

      מחק
  2. הרעיון הוא לוודא שזה אכן פיל ולא בלון נפוח אז תוקעים פה ושם סיכה. ובאזור ה'מורה-מורייני' הכי כדאי לנסות כי שם דחוס רוב האויר.

    השבמחק
  3. אני מאחל למי שיש לו יד בהכנת התמונה המזוויעה הזו, שיחטוף סרטן בכל רמ"ח איבריו ושס"ה גידיו ולאחר שימות בייסורים יקברוהו קבורת חמור ליד שאר שונאי ישראל, ימ"ש. אמן ואמן

    השבמחק
    תשובות
    1. החלפן מבאנייאד28 במאי 2013 בשעה 11:25

      מדוע אינכם מפרסמים התמונה שכולנה נשתתף בצערו של מר"ש
      מדוע ברדיו ובטמבלויזיה אתם מראים רק תמונות של כל האדמורים ואת התמונה שפרסמו הסיקריקים אתם לא מראים ?
      איפה הצדק ? ואיפה היושר ?

      מחק
    2. חיים שאולזון
      אם אתה כ"כ לא אוהב בזבוז מדוע אינך מספיק הגון לשבח את חסידות גור שגודלה פי 2.5 מחסידות בלז,ואת הארועים אצלה עורכת בשיא הצמצום וללא כל הצרמוניה והצלצולים בתקשורת
      הכתובה,ובכל אתרי הטלויזיה והאינטרנט, ומדוע אסור הציבור החרדי לבקר את ההתנהלות הבלתי תורנית הזו?
      איפה היושר ואיפה ההגינות שאתה כ"כ מרבה להטיף לה???

      מחק
    3. מה זה בעלזא-מכנובקה אולי אחוז או 2 מכל בעלזא ?
      ואף אחד לא מבין מדוע הרבי מבעלזא כ"כ מוטרד מהם ?
      אולי עניני שמים שאנו לא מבינים ?
      נכון יש לנו שונאים והרבה הרבה,וזה הכל בגלל שאנו מצפצפים על כל העולם.

      מחק
  4. אני חבדניק ואני מצדיע לאדמו"ר מבעלזא. הוד וכבוד לחסידות. כל הכבוד לו. מה שהוא תרם לכבוד החסידות לא תרמו רבים וטובים. אני מקנא בעולם הבא של הרבי מבעלזא ורואים שכבר בגיל 25 הרבי קיבל אותו ליחידות בשנת תשל"ג.

    שכל אלו שמקנאים שיתפוצצו. אני מאחל לרבי מבעלזא אריכות ימים ושנים טובות ושכעת נכדו הרב הצדיק ר' שלום נכנס להיות נכד בעל התניא זי"ע, יזכה לראות את השולשלת הקדושה והמפוארת עולה מעלה מעלה עד משיח צדקנו.

    מזל טוב מזל טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. אם אתה חבדניק אני צנצנת,אתה בעלזאי כמוני ואל תיתמם,אתה
      הרי יודע כמוני וכמו עוד רבים וטובים שגם היינו ביחידות אצל הרבי מלובביץ ע"ה וגם בגיל צעיר כי אז זה היה אפשרי
      ואתה גם יודע כמוני וכמו רבים אחרים כמה בעלזער'ס לא אהבו את כל הבלגאן התקשורתי הגדול בכל המדיות והם שואלים
      כמוני ,האם זו בעלז האם לזה התכוונו רבותינו הק' ?

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.