רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 במאי 2013

בעלזא מחקה את 'העדה החרדית' והמחבלים - היא הביאה לחופה וחתונה יותר מאשר הם הביאו להפגנה

מן השמים זה יצא באותם הימים, אלפים ראו את שתי המחזות, לא אכנס כאן למספרים מפני שמסכים אני שבכל מקום מגזימים, אבל מציאות היא, שכאן מדובר בחופה בלבד, ואילו 'העדה החרדית' יחד עם המחבלים דיברו על הסכנה הכי גדולה והכי קשה כזו שלא היתה מאז בריאת העולם, ומה הם הביאו, אפילו לא חצי ממה שבאו לחופה

גם אם יטענו המחבלים כי היה להם יותר, גם ככה הבושה היא גדולה, מפני שכאן מדובר בבעלזא בלבד, ואילו המחבלים יחד עם 'העדה החרדית' עם רשימה של קהילות וקבוצות ועם כל אלו לא הצליחו להביא יותר ממה שהביאו, בעלזא הלילה היא ההוכחה הכי טובה, כי הציבור מאס במחבלים וב'עדה החרדית' ומעדיף את גדולי ישראל האמיתיים, שאינם מחבלים ועדה'ניקעס

תגובה 1:

  1. ישראל כהן כיכר השבת22 במאי 2013 בשעה 22:37

    הלם: ראש ישיבת בריסק תוקף את הגראי"ל שטיינמן

    רבי מאיר סולבייצ'יק, ראש ישיבת בריסק מתבטא בחריפות כנגד מרן ראש הישיבה: "מי מסר את השלטון בידיו? אם רוצה לשלוט ולהנהיג שינהיג את מעריציו ויגיד להם מה לעשות אבל לכפות על כולם ולמנוע מעשות דברים?", אמר באחרונה לתלמידיו (חדשות חרדים)


    י"ג בסיון תשעג 23:07 22.05.13

    מתקפת ההתבטאויות הקשות כנגד גדולי ישראל ובראשם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א ממשיכה. השבוע נתלו בירושלים מודעות ענק ובהם דברים של רבי מאיר סולבייצ'יק, ראש ישיבת בריסק המתבטא בחריפות כנגד מרן ראש הישיבה.

    "אנו עומדים באמצע מערכה כבדה", אמר הרב סולבייצ'יק לתלמידיו. "קמים וניצבים אלו אשר לא שימשו בהנהגת הכלל ממנהיגי הדור הקודם ועושים מעשים כרצונם. קמים להם כאלו ומעכבים את האחרים שרוצים לעשות בעניין ומעכבים בידם. לא משנה מיהם ומה הם כן בעלי קומה או לא, איני יודע אם רבנים או פוליטיקאים. איני יודע אם הוא פוליטיקאי כי אינני כזה וכופים את דעתם על כולם".

    הרב סולובייצ'יק החריף את הטון ואמר: "מי שמו לאיש שר ושופט? היכן ראינו הנהגה כזאת לכפות על כולם לקבל דעת יחיד באומרו שאסור להתגרות ואסור להילחם אתם?. באיזה מנהיג ראינו כן שכפה על כולם לקבל דעתו ומנע את אחרים מלעשות? לא ראינו כזאת לא אצל החזון איש, ולא אצל הגאון רבי איסר זלמן מלצר, ולא אצל הגרי"ז מבריסק. מי שמו לשליט? ומי מסר את השלטון בידיו? אם רוצה לשלוט ולהנהיג שינהיג את מעריציו ויגיד להם מה לעשות אבל לכפות על כולם ולמנוע מעשות דברים?".

    יצויין הדברים הקשים גורמים להלם ותדהמה בכל שכבות הציבור התורני והם מהווים המשך לדבריו הקשים של הרב יהושע רוזנברגר, דיין בד"צ העדה החרדית שהתבטא באורח חמור כנגד מרן ראש הישיבה הגראי״ל שטיינמן בדרשה שנשא ביום העצמאות האחרון.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.