ר' חיים שלום
בימים האחרונים אנו עדים למתקפה מאורגנת בנושא "אגודת חסידי חב"ד" ב'בעולמם', מטרת המתקפה לגרום לדעת הקהל לחשוב כאילו אהרונוב מעונין בכבוד בי"ד רבני חבד והצד השני מעונין בהחרבתו.
ולא היא!

אהרונוב לא מחפש את טובת בית הדין, אלא הוא מבקש אך ורק את שליטתו הבלעדית, כפי שהוכח בכל תשעת השנים האחרונות, שלמעט הוספת חברים מעושיי דברו, האדרת שמו כיו"ר האגודה ושימוש מפוקפק בחשובונות הבנק. הוא לא עשה דבר!
שים לב: למעט מנדי ברוד - העומד מאחורי כל מסע ההשמצה המדובר - כל מקורביו של אהרונוב, אלו שהיו צמודים אליו יותר מכל, כדוגמת: לבנהרץ, אדרעי, רסקין, ישראל ברוד והרשימה עוד ארוכה - עזבוהו וטוענים כיום את הדברים האמורים.

ולגופה של טענה שהצד שמתנגד לאהרונוב מחריב את בית הדין, ייאמר ברורות:
ביה"ד בעצמו חלוק בנושא אגו"ח!!! מול המכתב שמנופף בו אהרונוב שכאילו מינוהו ליו"ר - יש מכתב רישמי אחר של בית הדין המבטל זאת, בנימוקים ברורים ומשכנעים! שעיקרם - המינוי היה מחטף גס, תוך רמיסת כללי ההלכה והמוסר ואין לו שום תוקף.
נוסף על כך, מכתב של 7 רבנים חבדיים המחזקים את טענת הרבנים המתנגדים למינוי ורואים בו מחטף זול ולא כשר!
(שני המכתבים, מצורפים כאן)
כל נסיון לצייר כאילו יש כאן מלחמה של משיחיסטים בבי"ד, היא אונאה מכוונת.של אנשי אהרונוב להסיט ולהסית את דעת הקהל!
המחלוקת הזאת הורסת את חבד זה תשע שנים. כאשר הרבנים עצמם מדברים בשני קולות, מחזקים שתי קבוצות שונות, ולא לשווא קראו זקני חברי אגו"ח לפשרה אמיתית. כזו שתייצג את כולם בשווה, ותעשה אחדות אחת ולתמיד באגו"ח ובבי"ד!

כל מי שמאמין באמת בבלוג זה שעניינו להילחם בשתטלנות ויצרי כבוד, צריך לצאת בקול רעש גדול לניצול השעה לאחדות אמיתית אחת ולתמיד, ולהפסיק את השתטלנות הגסה!!
ופשיטא שלא לקנות את הלאקש של מנדי ברוד וחבורת האינטרסנטים שסביבו, המגלגלים עיניים לשמים בטענות של כבוד בית הדין...