רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 במאי 2013

ראש הישיבה - הגופיה, האבטיח, והשוקו

מאת תלמיד ישיבת חדרה

לכבוד הרב שאולזון שלום וברכה
שנים שכאב לי רבות על התנהלות של ראש הישיבה הרב ארנברג (הנקרא בפי כל ראש ישיבת חדרה, או יותר נכון ראש ישיבת כנסת יצחק בעיר חדרה)
כתלמיד שלו אני אומר בעדות אישית כי רוב השנה לא היה מגיע לתפילות שחרית והיה מתפלל בבית, אני אישית הרגשתי שלא בנוח שזה הרב שלי אבל כמובן היה אסור לדבר בפרהסיה, פעמים שבימי בין הזמנים היה נוסע לשוויץ תלמידים היו מספרים כי אף היה עושה סקי באתרי סקי שבשוויץ, ופעמים רבות כשהיינו נכנסים אליו הביתה לדבר בלימוד היינו רואים את הדוגמא כשהוא חצי שוכב על הסלון חצי יושב עם גופיה (אם כי יש לציין שהיה מעליה ציצית) אבטיח ושוקו ביד, גם פיצוח גרעינים היה דבר שבשגרה, כמה פעמים בשבוע היה הולך להנות בסאונות ברחבי הארץ
כל העובדות ממש הפריעו אבל ידענו כי המשגיח הרב נוביק שהוא היה נחשב לירא שמים גדול נותן חסות מלאה לראש ישיבה הרגשנו תמיד שזה כמו הסיפור של החיגר והסומא חסרונותיו של המשגיח שונים מחסרונותיו של הראש ישיבה אבל תמיד פחדנו לדבר
לדעתי צריך להביא את המידע לידי הציבור לא יתכן שראש ישיבה המכהן בישיבה חשובה יוכל לעשות ככל העולה על רוחו להיות שקוע בנהנתנויות שונות ולהתלבש באיצטלה של חכם ארזים
כאתר החושף שחיתויות ראוי להביא את הדברים לידיעת הציבור

6 תגובות:

  1. אוה
    איזה לשון הרע עסיסי
    פשוט להזיל ריר!

    השבמחק
  2. שאולזון
    לא מתאים לך לכתוב דבר כזה
    הרי לא מדובר באף עבירה או שחיתות כלשהי
    גם ראש ישיבה הוא בן אדם ומותר לו להיות בביתו עם גופיה וציצית בלי חולצה ואין בכך אף בעיה......

    השבמחק
  3. בתור תושב האזור שיודע במה דברים אמורים אני רוצה למחות מחאה נמרצת בביזוי ת"ח שנכתב כאן על ראש ישיבת חדרה הרב ארנברג שליט"א.

    כל הדברים שנאמרו רק מוכיחים כמה אדם שמחפש להשמיץ אדם אחר יהפוך כל דבר טוב לרע ויסלף עובדות חיוביות במטרה ללכלך.

    לגופם של דברים- הרב ארנברג הוא אדם מורם מעם, שנוהג בפשטות בכל אורחותיו, בניגוד להרבה ראשי ישיבות שאצלם ה"פוזות" הם דרך חיים.
    לכל ראש ישיבה בדורינו מן הסתם יצא לאכול אבטיח, רק שהם לא עושים את זה לעיני התלמידים- כי זה יפגע בפוזה, (ואולי ח"ו ילכלך את הפראק).
    שמעתי על ראש ישיבה אחד שמקפיד בביתו שאף אחד מילדיו לעולם לא יראה אותו בלי פראק..

    הרב ארנברג שליט"א הוא בדיוק ההפך מכל זה, אדם עניו שלא חושב שפראק או פוזות והתנשאות על התלמידים הם דרכה של תורה.


    שאולזון, אני אודה לך אם תעלה את התגובה הזו כפוסט בפני עצמו.

    השבמחק
  4. אבטיח ושוקו ? איזה צרוף !?
    היתכן שאדם נהנתן כנטען יהיה בעל טעם ירוד כל כך ?

    אלא - כנראה שאלו ההשגות ב"נהנתנות" של הכותב

    השבמחק
  5. אני לא מבין מה הבעיה . אסור לעשות סקי?
    אסור ללכת בבית עם גופיה וציצית?
    אסור להנות בעולם הזה?
    התורה רוצה שיהה חיים לא מוות ח"ו

    השבמחק
  6. אני מוחה על דיברי הבלע והשטות שנכתבו כאן על אחד מגדולי ראשי הישיבות בדורינו ומסתמא המוצלח שבהם.
    ונא לא להשוות אותו לאותם ראשי ישיבות שיש תמונות שעושים סקי בשוויץ שזה לא מתאים לסגנון שלו כלל.וכן שאר התיאורים.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.