רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 במאי 2013

בועידת המנהלים יכתירו את ר' יוסף יצחק אהרונוב ליו"ר אגודת חסידי חב"ד

מאת חב"דניק

ההצגה הכי טובה בעיר, כך מכנים בחב"ד את ועידת המנהלים שמפיק היום יוסף יצחק אהרונוב בכפר חב"ד, חודש לפני ההחלטה הדרמטית מי ימונה ליו"ר אגודת חסידי חב"ד. רשמית ההחלטה אמורה להתקבל בישיבת העמותה בי' תמוז, אבל אהרונוב מכין היום לחסידי חב"ד אירוע נוצץ שילמד את כל מתנגדיו מה רק הוא מסוגל לעשות. 

כל רבני חב"ד עומדים להתייצב ולהכריז שלאגודת חסידי חב"ד יש רק ראש אחד והוא הרב אהרונוב וכל מי שמערער אחר אהרונוב הוא נלחם אישית ברבי. קבלנו כבר את הנאומים של הרבנים שהוכנו מבעוד מועד. הרבנים גם יקבעו שבית הדין של חב"ד היא הסמכות הבלעדית והיחידה להכריע בענייני חב"ד ולכן ההחלטה לפני 9 שנים שאהרונוב הוא היושב ראש היא החלטה שרירה וקיימת. הרבנים יזהירו לא לערער אחר אהרונוב כי מדובר במלחמה אישית ברבי. 

מבטיחים לנו עוד כמה הפתעות ביום המיוחד של ועידת המנהלים שיבהירו למשיחיסטים כי כדאי לבוא ולמהר לסגור פשרה עם אהרונוב כי בכל מקרה אהרונוב הוא השליט ובלעדיו לא יהין איש להרים את ידו. מי שהספיד את אהרונוב עשה את זה מוקדם מידי, ואת ההוכחות יקבלו היום בועידת מנהלי חב"ד.

3 תגובות:

  1. גם למשיחיסטים כדאי שאהרונוב יהיה יושב ראש. הוא לא הפריע לאף אחד ותפסיקו לחרחר מחלוקת. הבעיה המשפטית היא אכן בעיה לדעתי. ולכן צריך לבדוק לעומק אם התיק נסגר או לא. אם התיק נסגר חייבים להשאיר את אהרונוב ואם לא יש למצוא מישהו ניטראלי שיתאים לכולם.

    ומסיימים באמירת יחי

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא לא מפריע לאף אחד- ממש צפיחית בדבש כנראה אתה לא יודע מה קורה תשאל קצת אנשים בחב"ד ויגידו לך מי זה אהרונוב ולידעתך התיק לא נסגר אלא להפך וד"ל

      מחק
  2. איך בדיוק הוא יהיה יו"ר? מהכלא?!
    יי"צ אהרונוב זה דרעי החב"דניק!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.