בימים האחרונים אנו עדים לסדרת כתבות באתרך אשר כל מטרתם היא לצייר את המלחמה באגו"ח כמלחמה של המשיחיסטים בשפויים.
לשם כך ממציאים אותם ספינולוגים מבית שזר ספינים על גבי ספינים שאין להם כל שחר וכל בסיס.
1. אכן, יש תוכנית של רבני חב"ד לקיים אסיפה של כל חברי בית הדין בשבוע הבא על מנת לקיים דיון מחודש בכל נושא אגו"ח.
2. אין שום דיבורים על פשרות ושום הצעות בעניין!!!
3. ההמצאה של פתיחת חנות של 'ממש' בקומה הראשונה של 770 היא המצאה שאין לה כל בסיס וכל שחר למעט נסיון להחדיר לאנשים בראש שיש פה סכנה שהמשיחיסטים ישתלטו על חב"ד.
4. עוד בדיחה יפה זה שהישיבה ברמת אביב תהיה תחת אגו"ח,
מאיפה הגיעה השטות הזו ולמה מישהו חושב שיוסי גינזבורג צריך או רוצה להיות תחת אגו"ח.
בשבועיים האחרונים מסתובבים קבוצת ספינולוגים בראשם עומד האיש שקורא לעצמו דובר חב"ד (האם שימוש בשם דוברחב"ד הוא לא פגיעה בבית דין רבני חב"ד וברבי שקבעו ש'אין דובר לחב"ד???) מענדי ברוד אשר אוספים אלייהם עוד אנשים ומשכנעים אותם בשכנוע עמוק שממש שוטה מגיעה באם לא יעצרו את ווילשאנסקי.
בשבוע האחרון הצלחתי לשמוע מכמה אנים שעברו שטיפת מוח בבית שז"ר איך הם מדברים בלהט על הסכנה בכך שווילשאנסקי ינצח והוא יסגור את בית דין רבני חב"ד והוא יזרוק שלוחים ממקומם ויביא שלוחים משיחיסטים במקומם ועוד כל מיני שטויות.
מי שעומד בראש המערכה הוא אתם אדם שבכל יום ויום בזמן שהוא עומד וצועק על כך שצריך לשמור כל כבוד הבית דין הוא בו זמנית ממשיך להשתמש בתןאר "דובר חב"ד" למרות שיש לו הוראה מפורשת בכתב מבית דין רבני חב"ד (על פי הוראה מהרבי) ש'אין דובר לחב"ד!!!
אותו אדם לא בוחל בשום אמצעי עד כדי שלפני כשבועיים הוא התפרץ בצעקותבבית הכמסת בפני ציבור רב על אחד מחברי אגו"ח שיכןל להיות אבא שלו ויש לו שנים רבות של עשיה ושליחות.
מענדי ברוד היקר
מספיק נלחמת והרסתת חלקות טובות בחב"ד (ובעז"ה לאט לאט נפרסם את מעלליך)
עשה טובה לחב"ד ולרבי
שב בשקט!!!!