רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 27 במאי 2013

ומה עם לא תלין בבעלזא?

מכתבו של עובד בבעלזא

אני ועוד כמה מחברי לישיבה (הדתית לאומית) ישיבת ירושלים לצעירים קיבלנו הצעה לעבוד בשמחת בית בעלזא, תמורת סכום של 27 שקלים לשעה.
ערב לפני החתונה קראו לשני קבוצות מהישיבה לעבוד, ממחשבה שזו קבוצה אחת.
הלכנו כחצי שעה עד לבעלזא והשיבו פנינו ריקם וחזרנו לישיבה-תחזרו מחר בשבע וחצי בערב.

ביום החתונה הלכנו כחמישה לבעלז הגענו לכיכר המרכזית (שם קבענו עם מי שקרא לנו י,א להיפגש) באיחור קל מאוד(19:40), ניסינו להשיג אותו טלפונית ואז קיבלנו הודעה אני בפנים כנסו, אנו שלא ידענו איך הולכים שם השערים לא קיבלנו הוראות ברורות איך להגיע, המאבטחים חסמו את דרכינו. רק ב20:00 שמענו ללכת לשער חמש. שאלנו איפה והוא ניתק. גם אנשי החסידות לא ידעו לומר לנו איך להגיע בלי לעבור דרך הבנות וכל אחד גמגם משהו לא ברור, חיכינו בכניסה של המטבח, בסוף איש טוב כיוון אותנו לשער 5 (אחרי הרבה טעויות), הגענו ב20:30.

בתוך האוהל המתננו למעלה משעה עד שהגענו למעסיק הישיר שלנו, שלאחר תלונות רבות הסכים לשלם למרות שהגענו אליו ב21:45, מ20:45. האם בבעלזא לא שמעו על לא תלין שכר שכיר? הגענו ב19:40 למקום המפגש, זה שהם לא היו שם, ולא היה להם עבודה לתת לנו, זה לא אומר שלא מגיע לנו כסף.
מהכירותי עמך אני מקווה שתפרסם פוסט זה, בתקווה לשינוי המצב

4 תגובות:

  1. שקר וכזב, הישל"צניקים שהגיעו לעבודה בזמן, והיו לא מעט כאלו, קיבלו את שכרם בזמן, והישל"צניקים, שיודעים להגיע לכל ג'אבל אפילו כשהמשטרה חוסמת את הדרכים, אבל לחתונה הזו לא הצליחו להגיע, יבלבלו למישהו אחר את השכל.

    השבמחק
  2. מזעזע. שוד לאור היום. מביש.

    השבמחק
  3. קשור למעסיק שלהם. חברה פרטית שנשכרה על ידי בעלזא

    השבמחק
  4. מי שהיה גבאי וחזר בשאלה28 במאי 2013 בשעה 12:01

    הבעיה בבלז עם הלנת שכר והתנהלות כזו בעניני כספים ידועה ומוכר, שאלו את מי שזוכר אם כבר פרעו את כל החובות לחברה שבנתה את ביהמ"ד הגדול ואת ארמונו של האדמו"ר.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.