רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 במאי 2013

בני ברק נלחמת בסודנים המשתלטים עליה

מאת: עקיבא וויינגרטן

אין זה חדש שתושבי השכונה הצפונית בבני ברק סובלים מהצפה של מסתננים, ולפי אומדנים שונים מספרם עומד על כמה אלפים (!). הלילה הגיע ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין לסיור בשכונת פרדס כץ בעיר לעמוד מקרוב על בעיית המסתננים, יחד איתו הגיעו חברי המועצה חנוך זייברט, אלי דדון, גדלינו בן שמעון ויהודה הבר.
הקבוצה הלכה רגלית במשך שעה לאורך הרחובות, נכנסו למועדונים שלהם, ושמעו את זעקת התושבים. בכל פינה שעברו צעקו התושבים לעבר ראש העיר לדאוג לפינויים המיידית של המסתננים הלא חוקיים, ועל אף השעה המאוחרת, חלונות נפתחו, תושבים ירדו לרחוב, סיפרו עד כמה זה מציק להם עם הגניבות וההטרדות מצד הפולשים, ואף הצביעו על מיקומם של הדירות בכל פינה.
הטענה העיקרית כלפי ראש העיר הייתה, שחלק גדול מאותם מסתננים עובדים במחלקת התברואה של העירייה, ולכן מרגישים מאוד בנוח להמשיך לגור שם, כמו"כ העלו התושבים את העניין שהעירייה לא אוכפת את העניין הדירות המפוצלות, אשר כידוע היא גם גורם משמעותי להמשך שהותם בשכונה, בעלי הדירות מרוויחים סכומי עתק עקב הפיצול, וישנם דירות עם עשרות דיירים, כך שהדיירים משלמים יחסית מעט מאוד, מה שלא חוקי כמובן, אך למרות שהתושבים כבר העבירו פעמיים לעירייה רשימות עם כל הכתובות, הם לא עשו עם זה דבר בעניין עד כה.
רובינשטיין התרשם עמוקות והבטיח שהנושא עומד בראש סדר העדיפויות לטיפול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.