רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 7 במאי 2013

יום תפילה וזעקה עולמית על הנעשיה בשחיטה בפאוסטוויל

הננו להודיע על יום תפילה וזעקה עולמי ביום ה' ער"ח סיון יום המסוגל לישועות, למען חומת הכשרות בארה"ב אשר הולכת ומתערערת בימים אלה ע"י כמה אנשי אינטרסים שבעבור בצע כסף מפקירים את היקר מכל ומכשילים את ציבור היראים ושלמים בני תורה ובני עליה במכשולים גדולים ובמאכלות אסורות ד"י, ולמען אנשי העיר פאוסטוויל שבמדינת אייווהא בארה"ב הנתונים תחת גזירות נוראיות ואכזריות אשר לא היה כן מאז שלטון הקומניסטי הצורר, כשבא מרדכי וויסמנדל וביקש לעקור את הכל אנשים נשים וטף ולהפוך את העיר לאיי חרבות ד"י, וכבר התחיל במלאכתו בימים אלו כשפיטר כמה בעלי משפחה והשאיר אותם חסרי ישע ואינו חס לקול שוועתם המתחננים על נפשם להועיל בטובו ולרחם עליהם ולא לגזול מהם פרנסתם ולהשאיר אותם כצאן לטבח ד"י, ונוסף על כל זה הביא 2 שוחטים אחרים פורקי עול כדי לחסוך בכספו של הבעלי בתים והכניס הרבה קולות נוראות בהשחיטת עופות וגסות ד"י.
אנו אנשי העיר ומשפחותיהם מבקשים ומתחננים על נפשינו שכל מי שבידו להשפיע עלמנחם מאיר וויסמנדל ובנו מרדכי וויסמנדל אשר יורדים לחיינו והורסים הכשרות בארה"ב שיעשו כל שביכלתם למנוע ממנו לקיים את מזימותיו השפילות שמי יודע עד להיכן הדברים עוד יגיעו ויתדרדרו ד"י ועי"ז יזכו במצוה נדירה של פדיון שבויים ושמירת חומת הכשרות בציבור היראים לדבר ד'.
ובזאת אנו פונים אל אחינו בית ישראל היושבים בין בים ובין ביבשה אנא אל תעמדו מנגד בשעה קשה וגורלית זו והשתדלו לומר ביום גדול ונשגב זה ער"ח סיון לפחות 2 פרקי תהילים והרימו תפילותיכם בתחנונים למרום לבקש רחמים על יושבי העיר פאוסטוויל ועל בצירת חומת הכשרות בארה"ב למען אשר תצא האמת לאור וידעו כולם כי אתה שמך ד' והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים וישמע את זעקתינו ויקבל את תפילותינו בחסד וברחמים ונזכה בקרוב ממש לשמוע בשורות טובות ולגאולה השלימה במהרה בימינו אמן
מצורף בזה הודעת אזהרה של ועד הכשרות
וכן מכתב שיצא בשנת תשס"ו ובו מבואר בהרחבה כל ההיתרים שנעשים ע"י מנחם מאיר וויסמנדל

4 תגובות:

  1. היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו??
    וויסמנדל התחיל עם המחלוקת שמה..... ועכשיו הוא בא למה???
    וויסמנדל חייב הון עתק לשוביי"ם..... ועכשו הוא בא לשלם???
    וויסמנדל נזרק משם בבושות וכיעור.... ככלב המחזר אחר קיאו???
    וויסמנדל לא בא לשלום! הוא בא למלחמה! הוא בא לנקמה!
    ואת זה הוא ימכור לנו ארוז יפה! פוי! בושה וחרפה!
    אני לא ישלם על זה גרוש!!!

    השבמחק
  2. שמעתי שכל מה שוויסמנדל רוצה זה שידברו בנוירק שהוא ספישל ולכן רוצה לזרוק השוחטים שלו בעצמו שהוא הביא לשם. לפני כמה שנים לפני שנזרק משם'והסיבה האמיתית זה בגלל שמתי שעזב תמפעל חשב שכל הצוות יעזוב איתו ביחד וכך גם איים על פרידמן שהמפעל יסגר אם יזרוק אותו ושראה שלא כך בגלל שהצוות שמח שהלך משם. הכשיו רוצה להתנקם בכל מי שנשאר. והן קל נקמות ה׳. ועוד יש לספר עליו הרבה מאד אבל איסור לשון הרע גם קיים ולכן לא נרחיב. ”והוא רחום יכפר עוון”

    השבמחק
  3. וזה מסביר למה היה צריך לגנוב את הכסף דרך רוזנבוים ולמה עופות לא מלוחים זה בטל בשישים. צא ובדוק מה קורא במפעלים תחת כשרותו ואז אולי תבין ותראה בעינך. אגב אפשר להתענין אצל כל מי שפעם עבד אצלו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.