רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 במאי 2013

מה קורה ב'סרט ויזניץ' - תגובה

לכבוד הרב שאלזון

בשבוע שעבר העלית פוסט עם הכותרת "מה קורה בסערט ויז'ניץ"

ברצוני להשיב במקצת על הדברים שנכתבו שם.

כותב הדברים כתב שמשפחת קורנרייך הם אנשים עם אובססיות לכבוד ומחפשים מתחת לאדמה מי לא רוצה לכבדם.

ברשותך נעבור על העובדות ונראה מי האובססיבים.

א. במוצאי יו"כ הגיע הרב קורנרייך לטיש כשאחזו באמצע. גיסו הרב אב"ד רצה לקום ממקומו כדי לזוז ולפנות לו את המקום הקבוע ליד אד"ש, אולם ואת זה כולם ראו נ. קליין אחז בכסא בכוח וניסה למנוע ממנו לתת לו את המקום.

ב. בשנה האחרונה התקיימו בחסידות 3 אירועי הכנסת ספר תורה בחיפה ב"ב וביתר, בשלושתם כובד הרב קורנרייך באמירת מזמורים, אבל מעניין מאד שבתיאור האירועים וכן בתמונות שנשלחו כמובן שהוא לא מוזכר, שלא לדבר על כך שבאירועים בב"ב ובביתר כשהתחיל לומר את הפסוקים נשמעו קולות בוז מתוך הקהל.

ג. זה לא סוד ורואה את זה כל מי שמנוי על המיילים שנשלחים בחדשות אנש שיעשו מאמץ לצלם מזויות שחלילה הרב קורנרייך לא יראה בתמונות ליד אד"ש.

ד. בכל הביקורים שמגיע אד"ש לתל ציון כל אחד רואה את השמחה והנחת שיש על פניו מהנכדים והנינים, אבל חס וחלילה שמישהו ינסה לצלם את זה ישר חזקי פרקש יצעק עליו וימנע ממנו, שחלילה אף אחד לא ידע שהרבי נהנה שם ויהרוס להם את כל העבודה שהם עושים לספר לכולם כמה רע לרבי מהבנות שלו.

וכן כהנה וכהנה סיפורים שתכלה היריעה והם לא יכלו כמה שהמערכת בחיפה רודפת את משפחת קורנרייך וכמובן שכלפי  חוץ מספרים לחסידים להיפך.

אבל לא לעולם חוסן. אנשים לא עוורים. ומתקופה לתקופה התסיסה גוברת.

וחבל רק שהרב אב"ד שליט"א שהוא דמות נערצת ע"י כולם מובל ע"י אנשי ריב ומדון שכל רצונם הוא לשלוט ולמרר חיי אחרים כדי להגדיל את כבודם

2 תגובות:

  1. כדאי להזכיר, שבעבר היה לחסידות סערט דובר מעולה. הרב מנשה מילר שמו, שהוא יהודי בעל מידות, בר אוריין וסופר מוכשר, שהרים את קרנה של החסידות.

    הלכו והעיפו אותו, ובמקומו הקימו "אגף דוברות" המורכב מאינשי דלא מעליא מסוגם של חזקי פרקש וחבר מרעיו, שבמעשיהם הנלוזים מדרדרים את שמה הטוב של החסידות מטה מטה, מדחי אל דחי, לחוכא ואיטלולא בעיני כל.

    עד מתי רשעים יעלוזו?

    השבמחק
  2. אפתח במגיב לפני. רבי מנשה מילר הוא עדיין הדובר של החסידות אבל הוא מדברר אצל זקני אנ״ש. היום יש עולם צעיר והם מסבירים לצעירים
    .קורנייך הוא יהודי צדיק משכמו ומטה. והוא אדמור נערץ על כל רבבות חסידי קאסוב בכל רחבי תבל.
    ולכן אמנע מלדבר נגד הרבי הקדוש קורנרייך שרק מלהזכיר שמו ומקום משבו... כולי רעדה אחזתני.
    תכליס סערט ויזניץ שייך לבן הרבי וכמה שתנסה לדחוף את האף האמריקאי שלך. תראה שאתה חתיכת אובמה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.