רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 8 במאי 2013

מדוע משתתף הרה"ח ר' לייבל גרונר בועידת המנהלים של אהרונוב?

מאת: הבחור הזעצער

מזכירו של הרבי מליובאוויטש, הרב לייבל גרונר הגיע לארץ במיוחד בכדי להשתתף מחר (ד') בוועידת המנהלים שמקיים הפלג של אהרונוב באגודת חסידי חב"ד.
גורמים המקורבים אליו מדווחים, כי הרב גרונר בא בהזמנת אהרונוב לנקום על ביזוי כבודו של בנו מענדי גרונר מקרית גת, שעל פי החלטת בית המשפט, אינו נחשב לחבר באגודת חסידי חב"ד, וזאת לאחר מהלך משפטי שנפתח על ידי הפלג של אהרונוב והסתיים במפלה עצומה שלהם עצמם, כאשר נפסק כי כל ששת החברים שהכניסו לעמותה אינם חברים בה.
אהרונוב מתכנן להשתמש בדמותו המכובדת של המזכיר בכדי לצאת במתקפת אימים על כל מי שאינם נכנעים לתכתיביו, ומאיימים לשמוט מתחתיו את הקרקע באגודה.
מן הצד השני הציגו הערב בפני הרב גרונר את הנתונים המוכיחים, כי בכדי להגיע למתווה הגיוני, על חברי בית דין של חב"ד להגיע להחלטה מוסכמת, שיהיה בה גם איזשהו הגיון כלפי כל חסידי חב"ד, מבלי להתבסס על מחטפים שנעשו בעבר על ידי חלק מהרבנים, ללא כל תוקף.

2 תגובות:

  1. שטויות. הרב גרונר עם אהרונוב מאז ההתחלה בנו''נים הראשונות.

    השבמחק
  2. כל הסיפור מענין את החבדניק כמו השלג דאשתקד כמובן שצריך להתוורר מפעם לפעם ןלקיים את מצות נוסעים אנחנו ולקבל החלטות טובות. ויש לי עצה טובה היות והצדיק ר" ליב שוב יש לו הזדמנות לנסוע והא חולש על קופת רעבינו ,שיקימו גמ"ח ביחד עם אגודת חב"ד, ולפחות תועלת אחד יצא מהועידה הזות,
    שמתי לב שכל מיני האנשים העלו כל מיני רעיונות למועמדים ע"ז נאמר הדרך לגהינום וכ"ו, איך אומרים לא בשבילי ולא לך, אע"פי שאיני מכיר כלל וכלל את ארונוב. אבל אחד שאני דוקא מכיר זה שרצה הכל הכל.וילישנסקי.שנדחף איפה שיש איזה חור,

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.