רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 31 במאי 2013

בישיבה בצפת לומדים ליב"ה

מאת: צפתי

אני בחור שלמד בישיבת הרב וילישאנסקי בצפת וכשהגעתי ללמוד ב770 התפקחתי לאחר שראיתי התנהגותם של חלק מחבריי שאיבדו את האנושיות.
מאוד התפלאתי לראות באתר כאן אתמול שהרב וילישאנסקי יזם מכתב נגד תכניות הליב"ה וכו' של משרד החינוך, וזאת מאחר שאני בעצמי עברתי בחינות בגרות בישיבה!!!
אני יודע שזה נשמע מוזר, אבל תוכלו לבדוק אותי והדברים ידועים ליודעים..
ומכיון ואין ברצוני להאריך בדבר מפני טעמים מובנים רק אציע לרב וילישאנסקי לזכור מה שאמרו חכמים מאיתנו "מי ששם חמאה על ראשו יזהר לא לצאת אל השמש..." וכן מי שגר בבית זכוכית לא יזרוק ממנו אבנים"
חבל שהתאווה לשלטון מעבירה אותו על דעתו והוא מוציא מכתבים בכדי להראות שהוא מקבל החלטות וכו אבל בעת ובעונה אחת פוגע בענף עליו הוא יושב.
וד"ל וק"ל.

2 תגובות:

  1. משתומם ומשתהה31 במאי 2013 בשעה 7:02

    קאללעק. ממש למדת בצפת..... אז אאלץ לכתוב את שמך הקדוש בפורום זה: מנחם ישעיהו יוזביץ, בן הרב החסיד מיכאל יוזביץ, גר ברחוב המ"ג בקרית מלאכי, למד שנה וקצת בישיבת תורת אמת בירושלים, ולאחר חג הפסח תשעא עבר לישיבה במגדל העמק, ושם למד עוד כמה חודשים עד שהועף, אבל ממשיך כהרגלו להעלות בדודת לפורום בעוילמם, וכן עשרות סירטונים מפוקפקים ביוטיוב נזקפים לזכותו.....

    השבמחק
  2. בחור שלמד בישיבה בצפת יום אחד לעולם לא ידבר כך על הרב ווילישאנסקי

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.