רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 במאי 2013

והימים האלו נזכרים ונעשים - כך טיפל שמעון גליק במחבלים הארורים - תקראו ותהנו

מאת בני ברקי

שנה למהפך הליטאי ונעים להיזכר כיצד טיפל במחבלים וזרק את מכתבו של ר' שמואל אוירבך מיתד נאמן. שמעון גליק האיש שזכור לטוב שהצליח לתלות על עץ גבוה חמישים אמה את הצורר המחבל נתי גרוסמן. הוא האיש שייזכר לדורות כיצד מנע את ביזוי קדוש ישראל ותפארתו מרן הגראי"ל שטיינמן
 
אמש נתקבלו במערכת יתד נאמן 2 מכתבים מגדולי ישראל שליט"א, האחד ממרן הגר"ש אוייערבאך שליט"א המעיד בשם מרן רשכבה"ג הגרי"ש שליט"א "הנני בזה להעיד נאמנה מה ששמעתי כמה פעמים מפי מרן הגרי"ש שליט"א, הקב"ה יחזקהו ויאמצהו במהרה, כי אין לעשות שום שינוי בהיתד נאמן ובפרט כל אלו שסמך רבינו הגרא"מ שך זצ"ל ידיו עליהם". ומכתב שני ממרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א התומך בהנהלה החדשה.
יתד נאמן נאמן לדרכו ולפיה הבמה היחידה לדברי גדולי ישראל שליט"א הינה מע"ג העיתון, ועפ"י הוראות הועדה הרוחנית, פרסם בעמודו הראשון זה לצד זה את 2 המכתבים, כשהקו המנחה היה לא ליטול צד בחילוקי הדעות שבין גדולי ישראל ולהביא את מכתביהם כמות שהם. (מצו"ב הקובץ המקורי כפי שנשלח ממערכת העיתון לבית הדפוס).
ברם מששמע זאת שמעון גליק הוא מיהר להופיע בשערי המערכת עם 'נשק יום הדין' מלווה ב6 שוטרים וקצין בכיר, הם נגשו לחדרי העריכה ותבעו במפגיע להשמיט את מכתבו של מרן הגר"ש אוייערבאך שליט"א, כשהשוטרים מסייעים בידו, הוא ניגש ג"כ לחדרו של המנכ"ל הרב יעקב לבין ובאלימות פיזית החל לתלוש את הכבלים של המחשב שלו, בחסות הבלגאן העצום שחולל במקום הוא השמיט את מכתבו של מרן שליט"א ושלח את הקובץ המוכן לבית הדפוס במו ידיו, כשהוא מורה להם טלפונית להחליף את העמוד הראשון שקבלו מקודם, בעמוד ששלח עתה.
אגב: הבוקר מוגשת תביעת ענק ע"י מנכ"ל העיתון כנגד הקצין יגאל שניידר, "עושה דברו" האישי של הרב י. סילמן במשטרת מרחב דן שהגיע אמש למשרדי המערכת (מחוץ לשעות תפקידו, וללא סמכות) ופשוט מילא אחר כל פקודה טלפונית שקיבל, כשהוא מתעלם לחלוטין מכל מסמכי הבעלות וחוות הדעת שהוצגו בפניו, ומוכיחות כי שמעון גליק הינו פולש.

כל הפרטים שנמסרו כאן מאומתים עם כל עובדי המערכת, עורכי הלילה ושאר הנוכחים במקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.