רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 במאי 2013

איך זה עובד - שיטת ההונאה מאז ומקדם חזר על עצמו והפעם עם בויאן וויזניץ וסלונים

לא ראו אותם שם הם תפסו את ההונאה, אבל לי זה הזכיר את הסיפור שהיה לי עם הרב שך והסטייפלר לפני 33 שנה לא אשכח את זה לעולם

הגעתי לבית הרב שך, היתה זו הפעם הראשונה והיחידה בחיי שנכנסתי לחדרו לאחר שהצגתי את עצמי הוא אומר לי שאינו מכיר אותי ואינו יודע מי אני ומיד זרק כי אין לזה שום דבר עמו גדולים ממנו ביקשו, שאלתי אותו מי הוא הגדול ממנו ושלח אותי לסטייפלר

הגעתי לסטייפלר והוא אומר לי שאין לזה שום דבר עמו ר' אליעזר ביקש ואם הוא לא חותם גם הוא לא חותם, קלטתי מיד מה עשו, באו להרב שך אמרו לו כי הסטייפלר מבקש, באו לסטייפלר אמרו לו כי הרב שך מבקש ומיד חותמים בעיניים סגורות והנה יש חתימות - השיחות שלי עימם הוקלטו שומר על ההקלטה לדין תורה עימם בעולם האמת

ככה עשו עכשיו המחבלים לכמה רבנים, לרבי מבויאן אמרו כי הוויזניצער חותם הוא רק ביקש שהוא יחתום ושיבואו אליו, לוויזניצער אמרו כי הרבי מבויאן כבר חתם והוא ממתין לחתימה שלו, אותו דבר עשו עם סלונים ועוד אחרים

הם לא היו שם, אבל חשוב לדעת איך שיטת הרמיה עובדת

תגובה 1:

  1. רבנו שאולזון "שומר על ההקלטה לדין תורה עימם בעולם האמת"

    הלא תכלם ?!

    מגיד לאדם מה שחו זקוק לקלטות שלך ?

    ואיך תקח אותם לשם ?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.