רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 2 במאי 2013

חמשה מיליון לא טועים

מאת תלמיד פונוביז'

תופעת בעולמם של חרדים הוא נס גלוי. אין תופעה כזאת שבתוך שנה חמישה מיליון איש נכנסו לבלוג הפופולארי של חיים שאולזון. אין היום יהודי חרדי שלא מודע למה שמתרחש בבעולמם. אני שומע את הציניקנים. כן, שאולזון יודע לעשות סיפור לכן נכנסים אליו, שאולזון מומחה לשבור קופות עוד מתקופת צוהר וצופר ופנים חדשות וכעת הוא רק עשה קאמבק.

אבל לי יש הסבר אחר, אמיתי יותר וגם נכון להצלחה המסחררת של בעולמם. שאולזון לפני שנה היה היחיד שנלחם על כבודה של תורה, כאשר פריצי עמך עמדו לעשות הכל לעקור את התורה לבזות את מרן פאר הדור להכחיד את הכל באיצטלא של "מעתיקי השמועה". גרוסמן ביקש לעקור את הכל.

גם כאשר הציבור הליטאי היה מבולבל ונבוך ועדיין האמין לנתי גרוסמן היה זה שאולזון שחתך ואמר "משה אמת ותורתו אמת ונתי גרוסמן שקרן ופושע". לא אשכח את הפעם הראשונה שכתבתי לחיים שאולזון שאני רוצה לעלות מאמר על המצב והוא הסכים בחפץ לב, בניגוד לאתרים אחרים שחששו. אותי זה הפתיע. גם את הגולשים הפתעתי שלא האמינו שתלמיד פוניבז' יכתוב אצל שאולזון. זה היה נשמע מדע בדיוני.  היו בטוחים הנה שאולזון שוב עושה להם טריקים.

אבל אני ראיתי ששאולזון הוא הכלי היחיד משם תצא המהפכה הגדולה. את האמת, תיעבתי את שאולזון ניזונתי משמועות, אבל תתפלאו לשמוע רק אצלו ראיתי הגינות מהי. ראיתי שאכפת לו ביזוי של גדולי ישראל, והמאבק מול המחבלים בכרמים היה מאבק להצלת כבוד התורה. ולך שאולזון אני מצדיע. היה לך חלק לא מבוטל בהצלת עולם התורה וניקוי האורוות מאנשים שכל מגמתם היה לעורר מדנים ומחלוקות ולבזות את מרן ראש הישיבה.

5 תגובות:

  1. הכל טוב ויפה!
    המבחן יהיה מחר ויש מחר לאחר זמן.

    לשם דוגמא: אני רוצה לראות את מגן המסכנים הרב שאולזון ביום שהגר"ש אלתר יהיה אדמו"ר (אם וכאשר).

    קשה לי לשכנע את עצמי שלפתע פתאום הכל יהיה דבש בגור (בפלג זה עכ"פ...) מבחינת "בעולמם". זו תהיה שעת המבחן האם מטרת האיש הוא למען השלום, או שפשוט יש לו חיבה לדם ואש ותמרות עשן!

    ר' חיים, פרסם את התגובה, תהיה הוגן!

    השבמחק
    תשובות
    1. לא הכל יהיה דבש, אין מושג כזה בשום מקום לפני ביאת המשיח.

      אך יהיה החזרת עטרה ליושנה של חסידות גור המקורית והשורשית,

      הילדים ילמדו כמקדמת דנא עם מינימום הבנה.

      הבחורים ילמדו כמקדמת דנא בהבנה ועמל התורה וריתחא דאורייתא מה שהם לומדים.

      יהיו שיעורים.
      יהיה ראשי ישיבות, מגידי שיעור.
      יהיה לימוד מתון ויסודי.
      יהיה לימודי עיון.
      לימוד עם הבנה.
      לימוד עם חדוותא דאורייתא.

      מה עוד צריך? זה יהיה גן עדן עלי אדמות.

      כמובן פוליטיקה תמיד תישאר.

      מחק
  2. ועוד שאלה.
    מה יקרה אם תלמיד ישיבת מעלות התורה של ר' שמואל אוייערבך יבקש להעלות מאמר?

    השבמחק
  3. שאולזון ברכות מכל הלב. עליך יש לברך בכל בוקר ברוך שעוקר השחיתות מהציבור החרדי.

    ואני קורא לכולם לדווח על כל עוול לא לשתוק. היום בכל החצרות ובכל המפלגות יודעים שאסור לבצע שחיתויות כי את שאולזון אי אפשר לקנות בכסף והוא ידווח על הכל

    השבמחק
  4. מעולם לא דחינו מאמר או רשימה של מי מן המחבלים ויהיה מי שלא יהיה מהם, אין מה שהם שלחו ולא עלה

    הצהרתי בעבר ומצהיר גם היום כי הבלוג פתוח לכל דיעה מכל קצה של שומרי תורה ומצוות - כל ההשקפות והשיטות ללא הבדל, משיטת הרב קוק עד שיטת נטורי קרתא

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.