רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 12 במאי 2013

ירושלים תתן קולה... - פרצת 'קוקה קולה' זועקת לשמים תובעים לתקן מיד

לכבוד ר' חיים שאולזון
 
יישר כוח שהייתה הראשון שעוררת על הפרצה של 'קוקה קולה' עם שמות שלא יעלו על שולחן מלכים, מעבר לשמות של נשים יש גם ביטויים ששום יהודי דתי לא היה מעלה על שולחנו. ואם בעבר על שולחן של אדמו"רים היה גאווה לעלות את המשקה 'קוקה קולה' בגלל הכשרות המהודר של הרב לנדא, הרי השבת אצל רבים מהאדמו"רים נהפכה השבת ליגון ואנחה וכדי בזיון וקצף. לא אתאר לכם את ההרגשה לראות לפתע 'אהובתי' 'האחת והיחידה' וכל מיני ביטויים שאילצו את המשמשים בקודש להוריד את המשקה הזה מהשולחן הטהור של כמה וכמה אדמורי"ם  ורבים מאתנו לא ידעו היכן לקבור את הבושה.
 
אינני מאשים חלילה את הרב לנדא הוא לא צריך להיות מודע למסעות פרסום של חברות מסחריות ובפרט שכאן לא מדובר באיזה פרסום תועבה, אבל הסיטואציה שנוצרה מקשה היום לעלות את ה'קוקה קולה' על שולחן מלכים מאן מלכי רבנן וגם על כל שולחן של יהודים יראים ושלמים.
 
אני קורא לרב לנדא שעוד השבוע ידאג לנקות את האוירה העכורה וש'קוקה קולה' תתנצל בפני המשפחות והרבנים שנגרם להם עוגמת נפש רבה וצער גדול,
 
ושוב יישר כח שהעלית את הנושא הכאוב ונקווה שהדברים יתוקנו במהרה.

3 תגובות:

  1. מה יש לקוקה קולה להתנצל???? מי שקונה, שיבדוק מה הוא קונה, ומי שעורך לשולחן, שיבדוק מה הוא שם על השולחן. הרי קוקה קולה לא כותבים רק שמות נשים על הבקבוקים!

    השבמחק
  2. שוב אין כאן בעיה בלנדא,אם עסקינן בלנדא אז הבעיה לכאורה במערכת הכשרות שלו,ושמה ע"פ שמועה קורה דברים אשר הופכים את ההשגחה לרבנות ולא מהדרין.

    השבמחק
  3. אני מציע לבטל את התנ"ך ולבטל את קריאת התורה וההפטרה. גם בתורה מוזכרות שמות של נשים (ר"ל) ומה שקראנו בהפטרה של פרשת במדבר אלוקים ישמור.
    והאמת שגם נוציא את מסכת נידה מהגמרא ונוציא את ספר נשים וכן חלקים מספר קדושה מהרמב"ם ועוד לא דברנו על השו"ע וכו'
    אני תוהה לעצמי האם אכן יש צורך להמשיך למנות ספרים...
    חברה ששמות של נשים גורמות לה לכאלו צרות היא חברה בבעיה גדולה...
    תתעוררו!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.