רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 29 במאי 2013

מדוע הסיר 'חב"ד-אינפו' את מכתב רבני המשיחיסטים?

לכבוד ר' חיים שאולזון
 
שלום וברכה!
 
ראיתי את הידיעה שעשית בקול רעש גדול הייתכן שחב"ד אינפו יוריד את החלטות הרבנים בנוגע לצבא ונגד לימוד תוכנית הליב"ה. אז לאחר בירור שערכתי לא אמנע טוב מבעליו ואתן את כל מה שעמד מאחורי הורדת פסק הדין של הרבנים.
 
אחד האברכים היקרים שמכין את החלטות הרבנים, לאחר שגמר ללטש ולנסח ולהעביר את הנוסח לעיני כל הרבנים ולאחר שיאשרו, שלח את נוסח ההחלטה לחב"ד אינפו וככל הנראה גם לבעולמם של חרדים.  הידיעה עלתה לפי שעון ישראל מאוחר בליילה שבין שלישי לרביעי.  
 כידוע לך ביום רביעי התאספו בית דין רבני חב"ד באה"ק בכפר חב"ד לדון בעניינים הנוגעים לאגודת חסידי חב"ד. הגאון הרב יוסף יצחק וילשנסקי כשליח הרבי לאה"ק וכמי שעומד שנים רבות באגודת חסידי חב"ד וראש ישיבה לאלפים חשש ובצדק שפרסום החלטות הרבנים תיחשב חלילה כפגיעה בבית הדין וכאילו הנה יש כאן ניסיון של המשיחיסטים להקים בית דין חדש, ואי לכך הרב וילשנסקי הורה מיד להסיר את החלטות הרבנים שחס וחלילה לא תיווצר מחלוקת בליובאוויטש.
 
בניגוד למה שמנסים אנשי ריב ומדון מה'אנטי' (שמשום מה אתה הדבקת להם את הכינוי 'שפויים') הרב וילשנסקי הוא איש של שלום ורק בזכותו נמנעו עשרות מחלוקות. לא קם מרביץ תורה כמוהו בחב"ד בשנים האחרונות. מאות ואלפי משפחות ניצלו בזכות הדרך החינוכית המיוחדת שהוא מנחיל לתלמידיו, וחבל מאד שאתה מפרסם דברי בלע ששולחים לך אנשי המדון  נגדו.
 
כל הקיצוניות מנוגדת בתכלית לדרכו של הרב וילישנסקי והוא הלוחם הגדול נגד כל סממן קיצוני. ליובאוויטש רק יכולה להתפאר בדמות כמו הרב וילישנסקי. ועצם כך שהוא הורה להוריד הבוקר את פרסום ההחלטות כדי לא לפגוע חלילה בבית דין מראה לך את גדולתו של הרב וילשנסקי, שעוצר כל ניסיון חלילה לפגוע במוסד הקדוש שהרבי הקים וגם אם זה יעלה במשרות ובמקומות באגו"ח הרב וילשנסקי לא יביא חלילה לליבוי אש המחלוקת.
 
בברכת יחי המלך המשיח
 
ישראל א.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.